Barnevogn

Kan aldri bruke en annen vogn etter vi kjøpte babyjogger city elite til nr 2, så det blir den med litt nye slitedeler :happy:
 
Er også kjempefornøyd med den. Selv om jeg liker sportsdelen mye bedre enn bag delen.
Hvorfor liker du ikke bagdelen?
Vi hadde brio med første og lånte emmaljunga, men de likte jeg virkelig ikke. Grusomt tunge og veldig ulune syntes jeg.
 
Har britax smile 2 med bag, babyjogger city mini zip til bilen og city elite sportsdel som hovedvogn nå. Bytta smile med city elite fordi den første ble for kort å sove i allerede rundt 1,5 år. Kjøpte også en emmaljunga scooter til barnehagen i høst, lei av å dra vogna fram og tilbake.

Regner med vi kommer til å bruke smilen til bagperioden. City mini zip er veldig fin til små som må over i sittedel, men det er ikke noe å trille offroad med. Veldig kjekk å ha i bilen da, tar liten plass. Storebror kommer nok til å sove i eliten en stund etter at minste kommer (hvor lenge sover de dupp da..?)
 
Har britax go next som vi kjøpte nå i desember 17. Men må oppgradere nå, så nå tenkte jeg å sove den, og kjøpe denne : carena, gotland søskenvogn :)

Screenshot_2018-10-20-14-25-26-1.png


Hadde Carena vogn med tvillingene, og elsket den ^.^
 
jeg har lyst på denne! Hva er ulemper ved den?
Jeg har ikke noen negativ erfaring med den. Men har heller ikke hatt noe annet. Men i trillegruppa opplevde jeg at mange mødre var veldig interesserte og positive til den. Den er også lettere enn mange iforh til pakke inn og ut av bil etc.
 
Jeg har ikke noen negativ erfaring med den. Men har heller ikke hatt noe annet. Men i trillegruppa opplevde jeg at mange mødre var veldig interesserte og positive til den. Den er også lettere enn mange iforh til pakke inn og ut av bil etc.
Okay nice. Har sååå lyst på så da blir det nok den, usikker på om jeg skal kjøpe nytt eller lete på Finn. Den koster vel en del den også
 
Ja, ganske dyr, jeg kjøpte med bilsete til nyfødt, og det passer også i vogna. Min er 3 år gammel, og mye brukt. Ikke mye synlig slitasje. Så kan nok finne noen brukte kupp.
 
Jeg er sånn som vokste opp med at emmaljunga er "the non plus ultra"... Hva er ellers veldig bra i dagens barnevognmarked? Vi har bil med gigantisk plass i baggasjerommet :)
 
Hvorfor liker du ikke bagdelen?
Vi hadde brio med første og lånte emmaljunga, men de likte jeg virkelig ikke. Grusomt tunge og veldig ulune syntes jeg.
Syns det blir så skranglete og ustabilt med bagdelen. Tror det er fordi den kommer såpass høyt opp med baggen. Vi hadde også emmaljunga først. Utrolig ting å frakte inn og ut av bil.
 
Har babyjogger city elite etter storebror - men vi brukte ikke barnevogn overhodet med ham før han begynte i barnehagen, nå står den der som sovevogn. Så gidder neppe å kjøpe en ny vogn før vi ser hvordan type neste er, trives han veldig i vogn får vi heller se hvordan vi liker bagdelen på babyjoggeren. Den ble forsøkt kanskje 5 ganger før den havnet i boden :hilarious:
 
Bugaboo fox, har en babyjogger city elite nå, men bagdelen synes jeg er for trang. Dessuten ønsker jeg en vogn hvor h*n er vendt mot meg.
 
Noen som har stokke trailz eller har prøvt den? Er den stabil og god? Hvordan er den i bilen, tar den liten plass? Og hvordan er den å gå med i allslags terreng?

Har egentlig veldig lyst på emmaljunga delux, men ser de tar mye plass i bagasjerommet. Så ser etter andre alternativ :nailbiting: Har tenkt å gå innom barnashus når vi har bikket 12 uker. For å prøve trille. Men kjekt me andres erfaringer :cat:
Har Stokke Trailz. Er sånn passe fornøyd med den, men har ikke noe sammenligningsgrunnlag. Syns den er litt romstor, men det er kanskje de fleste? Vi kommer iallefall til å gjenbruke. Stabil og god syns jeg den er. Ikke brukt f.eks på skogssti, men grei på grus. Mini elsket vognbagen, så mye at hun insisterte på å dagduppe i den lenge etter at hun egentlig var blitt for lang. Hadde den stående på gulvet :)
 
Har ingen anelse på vogn [emoji85] men gleder meg til å finne ut hva vi skal ha [emoji7]
 
Syns det blir så skranglete og ustabilt med bagdelen. Tror det er fordi den kommer såpass høyt opp med baggen. Vi hadde også emmaljunga først. Utrolig ting å frakte inn og ut av bil.
Syntes høyden er noe av det mest positive.
Kan ikke fatte at folk orker å bøye seg så langt ned hele tiden :confused005:laughing005
 
Har Stokke Trailz. Er sånn passe fornøyd med den, men har ikke noe sammenligningsgrunnlag. Syns den er litt romstor, men det er kanskje de fleste? Vi kommer iallefall til å gjenbruke. Stabil og god syns jeg den er. Ikke brukt f.eks på skogssti, men grei på grus. Mini elsket vognbagen, så mye at hun insisterte på å dagduppe i den lenge etter at hun egentlig var blitt for lang. Hadde den stående på gulvet :)

Hvordan er sittedelen? Kan den brukes en stund? og hvordan er den å hvile i?
 
Hvordan er sittedelen? Kan den brukes en stund? og hvordan er den å hvile i?
Hmm, jeg er ikke superbegeistra for den, men mini er godt fornøyd virker det som. Sover i den i barnehagen. Syns den er litt "grunn" og lite lun, men de sover i soveskur, så går nok helt greit. Mye å gå på når det gjelder beinlengden ser det ut til. Var litt bekymra for at den ville bli kort i ryggen veldig kjapt da hun nesten nådde helt opp før hun fylte året, men de siste mnd har ryggen vokst lite sammenligna med beina :) Fortsatt grei klaring med andre ord. Tipper hun er litt over 80 cm nå.
 
Back
Topp