*Lollo*
Glad i forumet
Ja veldig fornøydJeg har også en Brio go, som jeg synes var super. Men jeg har ikke bag til den, så må isåfall kjøpe det. Var du fornøyd med vognen med bag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja veldig fornøydJeg har også en Brio go, som jeg synes var super. Men jeg har ikke bag til den, så må isåfall kjøpe det. Var du fornøyd med vognen med bag?
Har hatt emmaljunga city cross til begge mine. Veldig fornøyd, men har litt lyst å prøve ny. Tre hjul er uaktuelt for mannen.
Min favoritt, kjøpte første Emmaljunga i 2003 og vår siste i 2016, her blir det ikke andre merker. Bagen er ikke så smal og liten som hos andre merker, 4 hjul foretrekkes da vognen er stabil og den tåler litt terreng, så toppturer funker også. Vinterføre med sludd, ikke noe problem med lufthjulene.
Tre hjul er glemmesak her ogHar hatt emmaljunga city cross til begge mine. Veldig fornøyd, men har litt lyst å prøve ny. Tre hjul er uaktuelt for mannen.
Har så lyst på Emmaljunga, men det ansees som råflott luksusmerke her vi bor og svigers + samboer er litt småirri for at jeg alltid skal være så luksusdyr Er det andre store internasjonale merker som ansees som GODE vogner?
For oss er størrelse ikke noe problem, da vi har stor stasjonsvogn.
Jeg har blitt fortalt at emmaljunga har mye inkl i standardutgaven, som andre produsenter selger/har som ekstrautstyr. Stemmer det?
Hva med å kjøpe en brukt emmaljunga da? Mange vogner har jo nesten ikke blitt brukt en gang. Hi kjøpte brukt emmaljunga til datteren vår. Den var omtrent ikke brukt og til halve prisen. Så sparer man miljøet også mange andre gode vogner også, kommer helt an på hvor man bor og terrenget man skal brukte vogna i.Har så lyst på Emmaljunga, men det ansees som råflott luksusmerke her vi bor og svigers + samboer er litt småirri for at jeg alltid skal være så luksusdyr Er det andre store internasjonale merker som ansees som GODE vogner?
For oss er størrelse ikke noe problem, da vi har stor stasjonsvogn.
Jeg har blitt fortalt at emmaljunga har mye inkl i standardutgaven, som andre produsenter selger/har som ekstrautstyr. Stemmer det?
Har du peiling på hvor lang bestillingstid det er på denne. Jeg som ikke skulle gå bananas på barnevogn denne gangen... har lest mye om denne og har sååå lyst på denne vognen. Har en city elite fra før, men liker ikke denne med bagdelen. Pluss st den er veldig bred bakom så det er litt vanskelig å komme fram i enkelte butikker. Ellers er jeg jo veldig fornøyd med denEr det noen som har bestemt seg for hvilken barnevogn det kommende barnet skal få? [emoji5] Vi (jeg) har bestemt oss for Bugaboo Fox. Den har jeg egentlig hatt lyst på siden den kom ut i vinter!
Legg gjerne ved et bilde av barnevognen dere har eller ønsker å kjøpe [emoji4]
Her står det mellom green melange, grey melange og blue melange [emoji173]️
Vis vedlegget 276916
Svart vagn är också helt utelukket. Med sommerbaby är det bara onödigt varmt!
Veldig godt poeng, har jeg hittil ikke tenkt over!!
Synes Emmaljunga NXT60 eller NXT90 er veldig fine, men en vogn skal jo være mer enn bare fin. Nemlig praktisk... Uff, vet liksom ikke hva man skal se etter. Jeg har en veldig høy mann (han er 2 meter) så vogna bør jo passe til han også.