Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dra i butikken å test
Ja det gjore jeg og forandret fort meningJa, det er jo en mulighet om jeg finner en butikk som har den inne
tror nxt 90 og 90f er det samme utenom at bag er større på 90. Men gud hjelpes for et styr og velge underdel,jul,bag å sportsdel .Har så lyst på emmaljunga nxt 90f outdoor mannen synest vi ikke skal bruke så mye penger på vogn Ser ut til at den har det jeg vil ha! Med vendbar sportsdel og som kan brukes både i snø, på grusvei og på butikker tror jeg må bruke litt tid på å overtale mannen
Har sett litt etter brukt, men det er ikke så mye å finne i mitt område.. må vere 2018 eller nyere!
Har hatt emmaljunga Edge duo, og har vert fornøyd med den, men synest den tar stor plass i bilen. Har også en TFK (bare sportsdel) som er brukt til sovevogn.
Trodde 90 var ergonomisk sittedel og 90f var full liggestilling, men mulig jeg tar feil altså.tror nxt 90 og 90f er det samme utenom at bag er større på 90. Men gud hjelpes for et styr og velge underdel,jul,bag å sportsdel .
tror nxt 90 og 90f er det samme utenom at bag er større på 90. Men gud hjelpes for et styr og velge underdel,jul,bag å sportsdel .
Tror det blir en diono barnevogn! Kan brukes til barnet er 22kg. Noen erfaringer med denne typen vogn?
Aldrig hört om tror jag? Kan du legge ut bilde? Min egen erfarenhet sier att man sällan bruker bara én vogn fra födsel til 3-års alder. Opp till 22 kg er myyyye så det spörs om man trenger det for å vara elt ärlig? Min som blir 4 nå i april veier typ 15 kg tror jag...
Tenkte akkurat samme.... jentungen på 4 veier ca 15 kg. Vi har ei lita trille vi typisk bruker i dyreparken.. hadde ikke orka å ha ei stor vogn til ei så stor jente inn/ut av bilen og sånn...
Veldig greit å ha en plass å legge litt ting også så en slipper bære altJa ikke sant. I den alderen börjar dem bli rimelig flinke på benen och vill helst gå/springa Men sån heldags gåing så er det lurt med en lite reisetrille bara som vilosted liksom!
Aldrig hört om tror jag? Kan du legge ut bilde? Min egen erfarenhet sier att man sällan bruker bara én vogn fra födsel til 3-års alder. Opp till 22 kg er myyyye så det spörs om man trenger det for å vara elt ärlig? Min som blir 4 nå i april veier typ 15 kg tror jag...
Hei! Har lite erfaring med sånt jeg Det er nok riktig som du sier at de trenger ikke barnevogn til de er 22kg!
Det er en polsk produsert merke tror jeg!