Barnevogn

Jag lutar väldigt åt emmaljunga nxt 90F, eller edge duo med deluxe-understället.Bägge i fargen eco green. såååå fiin! Är ju stort fan av 4 fasta hjul jag!
 
Eg som berre skulle ha mountain buggy terrain har enda opp på tfk joggster trail 2 premium med multi x bag;) Syns ikkje mountain buggy sitt tilbud var heilt godt nok, sjølv om eg har litt sorg i hjertet over å velge den vekk.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20190112-151836_Chrome.jpg
    Screenshot_20190112-151836_Chrome.jpg
    386,1 KB · Visninger: 15
Har så lyst på emmaljunga nxt 90f outdoor:oops: mannen synest vi ikke skal bruke så mye penger på vogn:dead: Ser ut til at den har det jeg vil ha! Med vendbar sportsdel og som kan brukes både i snø, på grusvei og på butikker:) tror jeg må bruke litt tid på å overtale mannen:hungover:

Har sett litt etter brukt, men det er ikke så mye å finne i mitt område.. må vere 2018 eller nyere!

Har hatt emmaljunga Edge duo, og har vert fornøyd med den, men synest den tar stor plass i bilen. Har også en TFK (bare sportsdel) som er brukt til sovevogn.
 
Hör ble jag strålande förnöjd igår när mannen sier: Siden dette er sisteman, skal vi inte skämma bort han lite extra og gi honom en ny emmaljunga? Jag bara gapada og latet som att jag syns vi kan tenke på det, och sedan tänkte jag ännu litt mer på om jag skal ha Nxt90F eco green, eller om det blir Edge Duo eco green på deluxe underställ... Jag svär ju mitt liv till 4 fasta hjul. hmmm tenke tenke! :Heartblue
 
Har så lyst på emmaljunga nxt 90f outdoor:oops: mannen synest vi ikke skal bruke så mye penger på vogn:dead: Ser ut til at den har det jeg vil ha! Med vendbar sportsdel og som kan brukes både i snø, på grusvei og på butikker:) tror jeg må bruke litt tid på å overtale mannen:hungover:
Har sett litt etter brukt, men det er ikke så mye å finne i mitt område.. må vere 2018 eller nyere!

Har hatt emmaljunga Edge duo, og har vert fornøyd med den, men synest den tar stor plass i bilen. Har også en TFK (bare sportsdel) som er brukt til sovevogn.
tror nxt 90 og 90f er det samme utenom at bag er større på 90. Men gud hjelpes for et styr og velge underdel,jul,bag å sportsdel .
 
tror nxt 90 og 90f er det samme utenom at bag er større på 90. Men gud hjelpes for et styr og velge underdel,jul,bag å sportsdel .
Trodde 90 var ergonomisk sittedel og 90f var full liggestilling, men mulig jeg tar feil altså.

Ja det er mye å sette seg inn i og mange valg å ta.
 
tror nxt 90 og 90f er det samme utenom at bag er større på 90. Men gud hjelpes for et styr og velge underdel,jul,bag å sportsdel .

Är roktig som ApelsinA sier, 90 er ergonomisk liggedtilling, 90F är annan sportsdel med full liggedtilling, i tillegg til att man har 2 bagdeler å välja på.
 
Valgte den ergonomiske i alle fall :shy:mer å vokse på i lengden sa de.høres riktig ut den forklaringen deres her.
 
Last edited:
Tror det blir en diono barnevogn! Kan brukes til barnet er 22kg. Noen erfaringer med denne typen vogn?
 
Last edited:
Tror det blir en diono barnevogn! Kan brukes til barnet er 22kg. Noen erfaringer med denne typen vogn?

Aldrig hört om tror jag? Kan du legge ut bilde? Min egen erfarenhet sier att man sällan bruker bara én vogn fra födsel til 3-års alder. Opp till 22 kg er myyyye så det spörs om man trenger det for å vara elt ärlig? Min som blir 4 nå i april veier typ 15 kg tror jag...
 
Aldrig hört om tror jag? Kan du legge ut bilde? Min egen erfarenhet sier att man sällan bruker bara én vogn fra födsel til 3-års alder. Opp till 22 kg er myyyye så det spörs om man trenger det for å vara elt ärlig? Min som blir 4 nå i april veier typ 15 kg tror jag...

Tenkte akkurat samme.... jentungen på 4 veier ca 15 kg. Vi har ei lita trille vi typisk bruker i dyreparken.. hadde ikke orka å ha ei stor vogn til ei så stor jente inn/ut av bilen og sånn...
 
Tenkte akkurat samme.... jentungen på 4 veier ca 15 kg. Vi har ei lita trille vi typisk bruker i dyreparken.. hadde ikke orka å ha ei stor vogn til ei så stor jente inn/ut av bilen og sånn...

Ja ikke sant. I den alderen börjar dem bli rimelig flinke på benen och vill helst gå/springa :p Men sån heldags gåing så er det lurt med en lite reisetrille bara som vilosted liksom!
 
Jeg har kjøpt Babyzen yoyo+ som vi kan bruke på kjøpesenter og sånt. Kjøpte med bag, så den kan brukes fra 0 år. Også kan den jo brukes som reisetrille når bebisen blir større da. Den har små hjul og sikkert ikke noe særlig demping, så ser ikke for meg at den er noe å trille så mye ute med.

Screenshot_20190119_124654_com.android.chrome.jpg

Screenshot_20190119_210409_com.android.chrome.jpg


Kjøpte med bilstol og adapter, så bilstolen kan settes på understellet.

Også har vi Simo-vogn fra 10 år tilbake som vi skal bruke til soving, trilleturer og sånne ting. Elsker den vogna på alle områder, bortsett fra at den er litt tung å manøvre i butikker osv.

Tror ikke vi brukte vogn så veldig lenge sist, så gidder ikke bruke masse penger på det denne gangen. Ikke så lenge vi har den gode gamle Simoen.:Heartpink
 
Last edited:
Ja ikke sant. I den alderen börjar dem bli rimelig flinke på benen och vill helst gå/springa :p Men sån heldags gåing så er det lurt med en lite reisetrille bara som vilosted liksom!
Veldig greit å ha en plass å legge litt ting også så en slipper bære alt ☺️
 
:D:D:D:D
Aldrig hört om tror jag? Kan du legge ut bilde? Min egen erfarenhet sier att man sällan bruker bara én vogn fra födsel til 3-års alder. Opp till 22 kg er myyyye så det spörs om man trenger det for å vara elt ärlig? Min som blir 4 nå i april veier typ 15 kg tror jag...

Hei! Har lite erfaring med sånt jeg :joyful: Det er nok riktig som du sier at de trenger ikke barnevogn til de er 22kg! :D
Det er en polsk produsert merke tror jeg!
 

Vedlegg

  • 8CE8F833-8BFD-42DD-8BBF-BF9DDF3ECD17.png
    8CE8F833-8BFD-42DD-8BBF-BF9DDF3ECD17.png
    524,2 KB · Visninger: 21
:D:D:D:D

Hei! Har lite erfaring med sånt jeg :joyful: Det er nok riktig som du sier at de trenger ikke barnevogn til de er 22kg! :D
Det er en polsk produsert merke tror jeg!

Den vognen där är en silvercross sleepover! Har med tittat på den! Den er kjempefin. Silver cross er ett exklusivt britisk barnevognmerke. Det jag tänkte litt på var att denna vognen var veldig tung! sikkert KJEMPEGOD å trille, men veldig mye styr å få in og ut av bil feks...
 
Back
Topp