Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble denne på oss Britax go big 2, jeg har lest meg opp og ned og prøvd ut så mange vogner. Dette ble vinneren mye penger men vi hadde ikke vogn fra før da vi har solgt det meste til storebror. Gleder meg sånn til å bruke den
Lekker! Hva heter den igjen?Vis vedlegget 286273 Da var valget tatt og det ble ny vogn alikevll
Så da ble det denne bare i blå og ikke sort ..
Emmaljunga Edge , men den kommer med forskjellig stell og hjul og dette er den som er 80 lang så vi kan bruke den lengeLekker! Hva heter den igjen?
Emmaljunga Edge , men den kommer med forskjellig stell og hjul og dette er den som er 80 lang så vi kan bruke den lenge
Ble Emmaljunga edge duo
Hva er forskjellen på edge og edge duo???
Det kan ikke jeg huske må se i katalogen jeg daHva er forskjellen på edge og edge duo???
Duo betyr vel bare at det er med dypvogn og sportsdel.
Da ser det ut som min og kansje er en duo??Hva er forskjellen på edge og edge duo???
Da ser det ut som min og kansje er en duo??
Er både bag og sportsdel i min nemmelig , syns faktisk ikke prisen var så gale heller for og være helt ny vogn
Må lese i katalogen når jeg kommer hjemNå er det 10 år siden jeg var på barnevognshopping, men på den tiden betydde Duo ihvertfall at det var dypvogn og sportsdel. Kan ha forandret seg.
Den heter Edge duo jaNå er det 10 år siden jeg var på barnevognshopping, men på den tiden betydde Duo ihvertfall at det var dypvogn og sportsdel. Kan ha forandret seg.
Dere som kjøper vogn med de små svinghjulene i front, bor dere i byen med bare asfalt? Har noen prøvd den typen ute på landet? I snøføre f.eks? Funker de? Eller blir det bare prakk å trille på slikt føre?
Min erfarnehet är att vogner med svingbara fremhjul, uavhengig om dem er ”stora” eller låsbara aldrig kan mäta sig med fyra fast hjul. Hvis du bor ett sted med litt terräng/snö om vintern så är absolut 4 fasta det bästa! Venninrne jag trillet med om vintern hade ikke chans å hålla ett jämt tempo utan måtte julke sig frem och bråka med vognen...