Barnevogn

Ble denne på oss :) Britax go big 2, jeg har lest meg opp og ned og prøvd ut så mange vogner. Dette ble vinneren :) mye penger men vi hadde ikke vogn fra før da vi har solgt det meste til storebror. Gleder meg sånn til å bruke den :)
 

Vedlegg

  • C3A3691E-EBF4-48EB-959A-10FD93787D9A.png
    C3A3691E-EBF4-48EB-959A-10FD93787D9A.png
    664,3 KB · Visninger: 19
Ble denne på oss :) Britax go big 2, jeg har lest meg opp og ned og prøvd ut så mange vogner. Dette ble vinneren :) mye penger men vi hadde ikke vogn fra før da vi har solgt det meste til storebror. Gleder meg sånn til å bruke den :)


Vi har lillebroren til denne. Brio go. Kjempefornøyd. Utrolig god å kjøre :happy::happy:
 
Da ble det vogn i hus her også. Kjøpte tfk jogger twist brukt. Vi har hatt de som sovevogner i barnehagen jeg jobber og har vært veldig fornøud (y)
 
Screenshot_20190122-215221_Chrome.jpg Da ble det bestilt vogn her i dag. Gått for Emmaljunga NXT90 med outdoor understell og fargen som her er Timber. Første tingen vi har tatt en avgjørelse på og bestilt. Var kampanje hvor man fikk med winter seat liner til 1045 kr. Ikke veldig mye "avslag", men 1000kr er 1000kr :)
 
Vi har valgt å gå for Bugaboo Fox Blue Melange med cognac skinndetaljer og svarte hjulkapsler med reflex :woot: Gleder meg til å bestille den i mars/april!

8F35AA04-7D88-43E1-8A9A-277119EEF900.jpeg
 
Da ser det ut som min og kansje er en duo?? :hilarious:
Er både bag og sportsdel i min nemmelig , syns faktisk ikke prisen var så gale heller for og være helt ny vogn

Nå er det 10 år siden jeg var på barnevognshopping, men på den tiden betydde Duo ihvertfall at det var dypvogn og sportsdel. Kan ha forandret seg. :p
 
Nå er det 10 år siden jeg var på barnevognshopping, men på den tiden betydde Duo ihvertfall at det var dypvogn og sportsdel. Kan ha forandret seg. :p
Må lese i katalogen når jeg kommer hjem :hilarious:
 
Alla emmaljungas «hovedvogner» er duovogner med en liggedel och en sportsdel. Nxt30, nxt challenge och dem som heter scooter er rene sportsvogner.
 
Dere som kjøper vogn med de små svinghjulene i front, bor dere i byen med bare asfalt? Har noen prøvd den typen ute på landet? I snøføre f.eks? Funker de? Eller blir det bare prakk å trille på slikt føre?
 
Dere som kjøper vogn med de små svinghjulene i front, bor dere i byen med bare asfalt? Har noen prøvd den typen ute på landet? I snøføre f.eks? Funker de? Eller blir det bare prakk å trille på slikt føre?

Min erfarnehet är att vogner med svingbara fremhjul, uavhengig om dem er ”stora” eller låsbara aldrig kan mäta sig med fyra fast hjul. Hvis du bor ett sted med litt terräng/snö om vintern så är absolut 4 fasta det bästa! Venninrne jag trillet med om vintern hade ikke chans å hålla ett jämt tempo utan måtte julke sig frem och bråka med vognen...
 
Min erfarnehet är att vogner med svingbara fremhjul, uavhengig om dem er ”stora” eller låsbara aldrig kan mäta sig med fyra fast hjul. Hvis du bor ett sted med litt terräng/snö om vintern så är absolut 4 fasta det bästa! Venninrne jag trillet med om vintern hade ikke chans å hålla ett jämt tempo utan måtte julke sig frem och bråka med vognen...

Takk! Har spekulert på en slik, men tenkte de funket dårlug ute på landet.. Har en Emmaljunga edge duo med classic understell fra før av. Må bli noe likt nå, da storebror bruker den ennå.
 
Back
Topp