Barnevogn

Har emmaljunga egde duo fra storesøster og hadde tenkt å bruke den igjen. Men vogna er stor og husker det feks kunne være trangt i noen butikker...

Kom over en brukt babyjobber city elite titanium og nå har jeg lyst å bytte vogn ;) noen med erfaring med den vogna? Det jeg likte med emmaljunga var en kunne velge hvilken vei sportsdelen skulle være, det kan en ikke med city elite...

Eller er det andre ca tilsvarende vogner til city elite jeg bør kikke på?? ☺️
 
25FA1605-AEB4-4BC8-82C5-553472FAC5E7.jpeg

Her blir det en av disse to, har prøvd både Stokke sin som jeg ikke likte i det hele tatt, buggabo, men følte disse to var mest meg og de var gode og trille.. og begge var og super for oss begge..
kan tenke meg Stokke sin passer bedre til de som er litt høy ..
 

Vedlegg

  • 0373856E-D157-4859-B4B5-E5EDC49D80D7.jpeg
    0373856E-D157-4859-B4B5-E5EDC49D80D7.jpeg
    816,1 KB · Visninger: 39
Da har vi kjøpt oss ei nesten ubrukt babyjogger city elite ❤️ Håper jeg bare vi får solgt den gamle vogna ☺️
 
Jeg har den, veldig god, er både svingbare hjul, og terrenghjul. Pluss at jeg får plass til den i liten bil.
Kan du si litt mer om dine erfaringer av denne vognen? :) Fordeler og ulemper. Hvordan er den på vinterføret? Ser at ryggen ikke kan tas helt ned, har dette vært noe problem?
 
Kan du si litt mer om dine erfaringer av denne vognen? :) Fordeler og ulemper. Hvordan er den på vinterføret? Ser at ryggen ikke kan tas helt ned, har dette vært noe problem?
Hei, vi bor i innlandet med mye snø og lite gangveier, vogna ble brukt hver dag i ett år på alt slags føre. Kjempegod. Må bruke terrenghjul på vintertid.
Praktisk med de andre svingbare hjulene når jeg dro til Oslo iforhold til inne på trikk etc.
D att ryggen ikke legges helt ned har ikke vært noe jeg har tenkt over. (har ikke erfaring med noen annen vogn heller) Hun sov godt i den veslemor.
Det aller beste med den, er at den tar liten plass i bilen og er lett og løfte.
 
Jeg som trodde jeg hadde bestemt meg for vogn. Så snublet jeg plutselig over denne godsaken i dag når vi var innom babyshop for å teste vogn. Hadde ikke hørt om dette merket før som heter vista fra UppaBaby. Superstor plass under vogna til handleposer, kjempegod trikkekomfort. Veldig god solskjerming, lett å slå sammen, tar liten plass og veier ikke så mye heller. Kjempefine melerte farger, mulighet for å gjøre om til søskenvogn og mulig med adaptere til bla maxicosi som vi skal ha. Nå må jeg bare få overbevist mannen:hilarious:45F7AEEE-AE08-4499-80D7-FAAD5140922D.jpeg
 
Jeg som trodde jeg hadde bestemt meg for vogn. Så snublet jeg plutselig over denne godsaken i dag når vi var innom babyshop for å teste vogn. Hadde ikke hørt om dette merket før som heter vista fra UppaBaby. Superstor plass under vogna til handleposer, kjempegod trikkekomfort. Veldig god solskjerming, lett å slå sammen, tar liten plass og veier ikke så mye heller. Kjempefine melerte farger, mulighet for å gjøre om til søskenvogn og mulig med adaptere til bla maxicosi som vi skal ha. Nå må jeg bare få overbevist mannen:hilarious:Vis vedlegget 283320

Jeg har denne vognen og har hadd den i et år. Elsker den! Men. Det er absolutt ikke en vintervogn. Så hvis det er mye vinter der du bor vil jeg ikke anbefale den. Det var greit i fjor da småen var liten og lett, da bar jeg vogna over kanter og alt mulig. Det kommer ikke til å gå i år. Og iallefall ikke med to unger i. Men bortsett fra det elsker jeg den virkelig. Ser på muligheten til å få meier på den i vinter.
Men. Når det er sagt har jeg null erfaring med andre vogner på vinter, så de kan være like vrange for alt jeg vet.
2018 utgaven har lengre bag og sittedel enn de 'gamle' vognene. Småen voks ut av baggen farlig fort. Men nå er han en lang unge og da..
 
Jeg har denne vognen og har hadd den i et år. Elsker den! Men. Det er absolutt ikke en vintervogn. Så hvis det er mye vinter der du bor vil jeg ikke anbefale den. Det var greit i fjor da småen var liten og lett, da bar jeg vogna over kanter og alt mulig. Det kommer ikke til å gå i år. Og iallefall ikke med to unger i. Men bortsett fra det elsker jeg den virkelig. Ser på muligheten til å få meier på den i vinter.
Men. Når det er sagt har jeg null erfaring med andre vogner på vinter, så de kan være like vrange for alt jeg vet.
2018 utgaven har lengre bag og sittedel enn de 'gamle' vognene. Småen voks ut av baggen farlig fort. Men nå er han en lang unge og da..
Hmm.. det er noe å tenke på.. her er det mye snø.. mange måneder. Har hatt en del vogner og ingen er spesielt bra på vinterføre.. emmaljungan jeg hadde er vel den som var best, men veldig tung igjen.. skulle vært fler vogner man kunne bytte ut framhjulene med ski på vinterføre.. Har hørt den rister en del på ulendt terreng også. Stemmer det? Greit å høre litt med dere som har den fra før. Ikke så mange som har erfaring med den vogna. Jeg ble hodestups forelska i den i dag:p men er veldig skeptisk på det med terreng og vinterføre.
 
Hmm.. det er noe å tenke på.. her er det mye snø.. mange måneder. Har hatt en del vogner og ingen er spesielt bra på vinterføre.. emmaljungan jeg hadde er vel den som var best, men veldig tung igjen.. skulle vært fler vogner man kunne bytte ut framhjulene med ski på vinterføre.. Har hørt den rister en del på ulendt terreng også. Stemmer det? Greit å høre litt med dere som har den fra før. Ikke så mange som har erfaring med den vogna. Jeg ble hodestups forelska i den i dag:p men er veldig skeptisk på det med terreng og vinterføre.

Ja det er ei nydelig vogn. Men den rister ja. Og småen min pleide å bli oppgitt da vi bodde ved en grussti. Kneip igjen øya og prøvde å sove.
Og så er den hul, så den virker veldig raklete, det gjør også ristinga litt værre. Men den tåler mye altså. Humper opp og ned trapp nesten daglig.
Men er det mye sne, og dette sier jeg nesten med tungt hjerte, kan jeg ikke anbefale den, den er nok lagd mer for california enn skandinavia
 
Fått babyjogger city elite i hus i dag ❤️ Men hadde trodd det var større forskjell på størrelsen enn det var i forhold til den emmaljunga egde duo vi hadde til jentungen....
 
Ja jeg likte godt den fargen, men kan man bruke den til jente og ?? ;) Den er jo egentlig mer blå syns jeg da ..

Jo, tenker den er unisex jeg :D Litt sånn «passer til alt» siden den ikke er rosa. Det være sagt er jeg veldig sånn at alle farger passer alle da jeg vokste opp med å få lov å velge fra både gutt og jenteavdeling
 
Fått babyjogger city elite i hus i dag ❤️ Men hadde trodd det var større forskjell på størrelsen enn det var i forhold til den emmaljunga egde duo vi hadde til jentungen....

Jeg kjøpte babyjogger City elite da sønnen vår var ca 7-8 mnd. Jeg har ikke førerkort så vogna er brukt kjempemye de siste 3 årene! Digger den! Vi har dog bare sportsdelen, ikke noen bag. Klapper den sammen og henger den på knagger i gangen når den ikke er i bruk, hjulene kan tas av for å spare enda mer plass og den er like god etter tre år, både hjul og bremser og alt fungerer helt ypperlig.

Vurderer nesten å kjøpe bag så vi kan bruke den helt fra starten på neste, men har en Simo kombivogn som vi også er veldig fornøyd med. Selv om den er litt stor og tung og tar mye plass i bilen. Må se det an :p
 
Jeg kjøpte babyjogger City elite da sønnen vår var ca 7-8 mnd. Jeg har ikke førerkort så vogna er brukt kjempemye de siste 3 årene! Digger den! Vi har dog bare sportsdelen, ikke noen bag. Klapper den sammen og henger den på knagger i gangen når den ikke er i bruk, hjulene kan tas av for å spare enda mer plass og den er like god etter tre år, både hjul og bremser og alt fungerer helt ypperlig.

Vurderer nesten å kjøpe bag så vi kan bruke den helt fra starten på neste, men har en Simo kombivogn som vi også er veldig fornøyd med. Selv om den er litt stor og tung og tar mye plass i bilen. Må se det an :p
Vi har babyjogger city elite med bag. Elsker den med sportsdelen, men ikke like fornøyd med bag. Bagen havner så høyt så syns vogna virker ustabil og skrangler veldig. Rister mye på ulendt terreng med bag også. I tillegg er det veldig dumt at sportsdelen ikke er vendbar. Det er det eneste jeg har å utsette på den. Er ellers kjempefornøyd med vogna. Så er veldig i tvil om jeg skal selge den og kjøpe en ny eller ikke...
 
Vi har babyjogger city elite med bag. Elsker den med sportsdelen, men ikke like fornøyd med bag. Bagen havner så høyt så syns vogna virker ustabil og skrangler veldig. Rister mye på ulendt terreng med bag også. I tillegg er det veldig dumt at sportsdelen ikke er vendbar. Det er det eneste jeg har å utsette på den. Er ellers kjempefornøyd med vogna. Så er veldig i tvil om jeg skal selge den og kjøpe en ny eller ikke...

Ok, det høres ikke helt bra ut med bagen nei.. Hmm.
 
Tok på bagen i går og syntes også den var litt høyt oppe, men er nok en vanesak.. har venninner som er veldig fornøyd med vogna både bag og sportsdel ☺️


Greit med flere synspunkter :D Men er litt spent på hvordan det hadde blitt hos oss.. Jeg er ganske lav :p
 
Back
Topp