Barnevogn

Men generelt så syns jeg tvillingvogn er litt vondere å styre enn vogn med en bag i , men det er nok fordi jeg ikke er vandt med det
Greia er at jeg må nesten ha en søskenvogn, da ho minste her vil være rett over 2 år når lille i magen kommer. Og jeg mistenker at ho fortsatt vil være avhengig av å kunne hvile litt i vogn på turer ho oxo. Så søskenvogn må det bli. Har vurdert søskenbrett, men tror det er for tidlig for ho med det da. Har både singel Emmaljunga etter eldste jenta og en singel babyjogger city mini GT, så har jo noen å jonglere med ellers:p Men får jo ikke plass til to vogner i bilen :D

Greia er at jeg må nesten ha en søskenvogn, da ho minste her vil være rett over 2 år når lille i magen kommer. Og jeg mistenker at ho fortsatt vil være avhengig av å kunne hvile litt i vogn på turer ho oxo. Så søskenvogn må det bli. Har vurdert søskenbrett, men tror det er for tidlig for ho med det da. Har både singel Emmaljunga etter eldste jenta og en singel babyjogger city mini GT, så har jo noen å jonglere med ellers:p Men får jo ikke plass til to vogner i bilen :D

Har du vært i en butikk og testet de forskjellige tvilling vognene? :)

Vi har Stokke Trailz nå men må nok også ha en form for søskenvogn, vesla er litt over 2 når nestemann kommer [emoji6] vet ikke hva jeg skulle valgt men...

Mountain buggy terrain på oss etter søsken, men vurderer en Mountain buggy pluss one som ungene kan sitte/ligge bak hverandre siden søstera ikke er 2 når babyen kommer[emoji169]

Var i Sverige og kikka på vogn og mannen min synes bugaboo Fox var veldig fin. Det er jeg veldig fornøyd med :happy::happy::happy: Har hatt endel vogner men aldri funnet "vogna". Noen som har erfaringer med Fox og feks om hvordan ståbrettet er osv? Har ei som er 5 når babyen kommer og en på 2 år og 10 mnd som kanskje vil ha behov for ståbrett en periode xsmile2

Kikka også på ei vogn som het diono. Den var også ganske fin, og i en annen prisklasse. Men usikker på det med ståbrett osv. Skal snart avgårde og kikke igjen xsmile5xsmile5

Innså plutselig at man kanskje må vurdere søskenvogn?!? Mini har akkurat fylt to når denne spira kommer [emoji85]Hadde egentlig tenkt på ståbrett - veldig aktiv og våken storebror her i huset. Noen som har erfaringer på feltet?
Vil nok anbefale søskenbarn. Her var det 2 år og 4 mnd mellom mine. Eldste satt aldri i vogn, ville helst gå selv. Helt til lillebror kom. Da skulle hun sitte i vogn hele tida :happy::happy:

Har Stokke Trailz i dag. Trenger søskenvogn, men usikker på hvilken. Er jo mest glad i Stokke, men de tror jeg ikke har søskenvogn[emoji848]

Shit vi må kanskje ha søskenvogn. Eller skal en satse på bæretøy.

Shit vi må kanskje ha søskenvogn. Eller skal en satse på bæretøy.
Jeg angret veldig på at jeg ikke hadde det... 2 år og 4 mnd mellom mine to. Eldste brukte vogn lite men skulle sitte i vogn når lillebror kom. Følte alt kunne ha vært enklere hvis jeg hadde hatt ei god søskenvogn!

Fikk kjøpt ei brukt etterhvert,men var mannen som hentet den og den var skikkelig dårlig. Nesten ubrukelig. Men bæretøy kan jo være et bra alternativ xsmile9

Vurderer foreløpig en Bugaboo Buffaloo fordi vi har et veeeldig lite bagasjerom i bilen og baksetet er okkupert av to barneseter.. Hvis ikke noen andre har gode tips til hvilke vogner som er de minste når man slår de sammen (i tillegg til god komfort da).

Vurderer foreløpig en Bugaboo Buffaloo fordi vi har et veeeldig lite bagasjerom i bilen og baksetet er okkupert av to barneseter.. Hvis ikke noen andre har gode tips til hvilke vogner som er de minste når man slår de sammen (i tillegg til god komfort da).
Jeg hadde Stokke scoot v2 til 3 åringen, veldig fornøyd med den. En av mine desidert beste kjøp. Tenkte å kjøpe bag til den og bruke den til neste baby :rolleyes:
Lett og liten og ha i bilen, samt urolig god å trille på.

Trillet bugaboo buffaloo i dag, og den var veldig fin, men ser den ikke produseres mer - erstattes av Fox. Noen butikker har den fortsatt, men kanskje lurt å kjøpe tidlig, hvis det er den man vil ha?

Back
Topp