Jeg har ikke peiling på vogn, men vil ha en som funker med en stor hund/altså ikke velter lett. Vil at den skal gå i skogen, men ikke veie for mye. Tips mottas[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan er sportsdelen på den? Ser så liten ut men den er kanskje ikke det?
Jeg har emmaljunga et eller annet i svart skinn fra forrige gang. Var super fornøyd med den da, men den var tung, særlig etter ks. Har lyst på en ny, lettere vogn denne gangen, men føles litt vel råflott da den gamle vogna ser ut som ny
Vi kjøpte en Emmaljunga NTX90F på 30% [emoji7] kunne ikke gå forbi det tilbudet [emoji33]
Hvooor???
Omtrent som her det da Har en Emmaljunga Edge duo og en Babyjogger city mini GT. Men vi må ha en søskenvogn denne gangen i tillegg Så jeg endte opp med å kjøpe en fra Jollyroom i dag. Var satt ned noen tusenlapper, så synes det var et bra kjøp. Kommer nok ikke til å bruke den så veldig lenge, så da ble det en av de mindre kjente merkene.Har en Emmaljunga Edge Duo og en City Cross som bhg vogn, i tillegg til en Babyjogget city mini GT til reise/byvogn. Så blir nok ikke å kjøpe enda en [emoji28]
Vi kjøpte en Emmaljunga NTX90F på 30% [emoji7] kunne ikke gå forbi det tilbudet [emoji33]
Hvordan er denne på ulendt terreng? Er den solid? Har en labrador så vil ha noe som ikke så lett velter[emoji28]
Vanskelig å si! Har bare har trillet den fra butikken og til bilen på asfalt (og litt innendørs) [emoji28] vi syns den er solid, har god demping og dekk uten luft [emoji4] vet ikke om den er lett å velte dessverre
Ja, ikke sant samt at prisen ikke var så ille, men sportsvogn i tillegg, rundt 16 000,-Den var fin! [emoji5]