Barnevogn

Jeg har ikke peiling på vogn, men vil ha en som funker med en stor hund/altså ikke velter lett. Vil at den skal gå i skogen, men ikke veie for mye. Tips mottas[emoji4]

Hvordan er sportsdelen på den? Ser så liten ut men den er kanskje ikke det?

Jeg tenkte som deg, at den ser liten og lite lun ut. Men gutten min har elsket den. Sovet så godt i den, samtidig som den er veldig fin og sitte i. På vinterstid har vi jo tykk pose i, så den har gjort den lun. Da hadde jeg også på vintertrekk. Kalesjen er såpass stor, at den også luner litt. Har derfor aldri følt at den har vært for åpen. Gutten min har sovet i denne nå frem til han ble tre år, og sluttet og sove på dagen.

Jeg har emmaljunga et eller annet i svart skinn fra forrige gang. Var super fornøyd med den da, men den var tung, særlig etter ks. Har lyst på en ny, lettere vogn denne gangen, men føles litt vel råflott da den gamle vogna ser ut som ny:rolleyes:

Det samme tenker jeg. Burde kanskje fortsette å bruke Emma Ljunga-vogna som er som ny, men har veldig lyst til å kjøpe baby jogger city elite. Har city mini, og den er SÅ god.. Kanskje prøve å selge den gamle vogna å se hvor mye jeg får for den[emoji4]

Vi bestilte vogn i dag! Vi endte på bugaboo fox [emoji4]

Har en Emmaljunga Edge Duo og en City Cross som bhg vogn, i tillegg til en Babyjogget city mini GT til reise/byvogn. Så blir nok ikke å kjøpe enda en [emoji28]

Jeg har akkurat begynt å se og lese litt rundt vogner, lovte meg selv å vente til uke 12 men sånn ble det ikke.. :hilarious: Enn så lenge vil jeg se nærmere på Bugaboo Fox!

Har en Emmaljunga Edge Duo og en City Cross som bhg vogn, i tillegg til en Babyjogget city mini GT til reise/byvogn. Så blir nok ikke å kjøpe enda en [emoji28]
Omtrent som her det da :p Har en Emmaljunga Edge duo og en Babyjogger city mini GT. Men vi må ha en søskenvogn denne gangen i tillegg :p Så jeg endte opp med å kjøpe en fra Jollyroom i dag. Var satt ned noen tusenlapper, så synes det var et bra kjøp. Kommer nok ikke til å bruke den så veldig lenge, så da ble det en av de mindre kjente merkene.

Hvordan er denne på ulendt terreng? Er den solid? Har en labrador så vil ha noe som ikke så lett velter[emoji28]

Vanskelig å si! Har bare har trillet den fra butikken og til bilen på asfalt (og litt innendørs) [emoji28] vi syns den er solid, har god demping og dekk uten luft [emoji4] vet ikke om den er lett å velte dessverre ‍♀️

Back
Topp