Barnevogn

Har absolutt ikke bestemt meg, vanskelig [emoji85] Men har titta litt på Emmaljunga super viking, mondial, Edge. Og Bugaboo fox[emoji85]

Har litt lyst på mondial-de-luxe denne gangen, den med de store hjulene.
Vi har ikke så stor plass i bilen så når vi skal ha med vogn så har vi en Stokke scoot v2 vi kommer til å kjøpe bag til, den blir rimelig liten sammenlagt.

Trillet bugaboo buffaloo i dag, og den var veldig fin, men ser den ikke produseres mer - erstattes av Fox. Noen butikker har den fortsatt, men kanskje lurt å kjøpe tidlig, hvis det er den man vil ha?
Takk for tips, dette var jeg ikke klar over!

Stokke trailz :) kjempe fornøyd. Trillet i all slags terreng og den har en stor og god bag. Men tror kanskje vi må ha søskenvogn. Det vil være ca 2 år og 5 måneder mellom 1. Og 2.. Men vi bør vel vente og se an behovet kanskje.

Allerede forelsket meg i Stokke Trailz [emoji7] 2017-modellen er nedsatt til 8999kr og jeg strever med å ikke slå til på tilbudet [emoji24]

Har lyst på søskenvogn, men får nok klare meg med vogna vi har og bærejsal. Har i tillegg en nordic cab, som er litt romstor men fint kan brukes som søskenvogn.

Her har mannen forelsket seg i Stokke Trailz. Så får vi se etterhvert hva det blir.

Vi har Emmaljunga Edge Duo og Mountain Buggy Urban Jungle som vi har brukt til storebror. Det blir nok å kjøpe en bag til en av disse (har enda ikke klart å bestemme meg for hvilken av dem - heldigvis har vi goood tid enda!). Regner også med at vi kjøper en billig, brukt søskenvogn. Da tror jeg at jeg har mest lyst på Mountain Buggy.

Jeg drømmer om en Stokke vogn, da de er så høye og jeg sleit med bekkenet sist.. Hadde vært veldig deilig med høy vogn så jeg slapp å bøye meg mye, men jeg tror vi kommer til å ende med den vi har, hvis ikke jeg finner en fin, brukt, rimelig vogn.

Vi så først på Stokke Trailz, men syns sittedelen er mer fancy enn koselig hvis dere skjønner? Så har vi tilbudet om å få Emmaljunga nxt 90 av søsteren min, frister litt å arve vogn! Den virker som den har fått bra reviews også! Noen som har erfaring med denne? Og flere som arver eller kjøper brukt?:)

Vi så først på Stokke Trailz, men syns sittedelen er mer fancy enn koselig hvis dere skjønner? Så har vi tilbudet om å få Emmaljunga nxt 90 av søsteren min, frister litt å arve vogn! Den virker som den har fått bra reviews også! Noen som har erfaring med denne? Og flere som arver eller kjøper brukt?:)

Vi har Emmaljunga nxt90 og veldig fornøyd med den [emoji4]

Hadde emmaljunga edge duo til mine 2 første, elsket den store vogna. Til tider stabla jeg unger under vogna ilag med bikkjer og handleposer. Elsket vogna. Kjøpte brukt , den var 8 mnd . Kosta overkant av 8 ny. Betalte 2500 for den. Fordi det manglet en hjulkapsel og den ene kroken til å dra sammen vogna var knekt. Den fiksa jeg lett selv . Så kupp kan man gjøre. Man må ikke ha ny vogn til 10 lapper.

Jeg har emmaljunga et eller annet i svart skinn fra forrige gang. Var super fornøyd med den da, men den var tung, særlig etter ks. Har lyst på en ny, lettere vogn denne gangen, men føles litt vel råflott da den gamle vogna ser ut som ny:rolleyes:

Back
Topp