Barnevogn

Niiina

Andre møte med forumet
Er det noen som har begynt å tenke på barnevogn? Kanskje noen trenger søskenvogn? Sikler selv på Bugaboo Fox [emoji7]
 
Jeg har en EmmaLjunga edge duo etter sroresøster! Tenker jeg må ta en tur i boden og lete den frem i løpet av høsten, så jeg kan få vasket alt og gjort den klar! Så får den stå på gjesterommet til babyen kommer [emoji16]

Men stelleveska jeg kjøpte den gang (matcher vogna, samme merke og farge) blir jeg ikke å ta i bruk! Vil ha ny [emoji16][emoji4]
 
Jeg har en EmmaLjunga edge duo etter sroresøster! Tenker jeg må ta en tur i boden og lete den frem i løpet av høsten, så jeg kan få vasket alt og gjort den klar! Så får den stå på gjesterommet til babyen kommer [emoji16]

Men stelleveska jeg kjøpte den gang (matcher vogna, samme merke og farge) blir jeg ikke å ta i bruk! Vil ha ny [emoji16][emoji4]

Blir nok Emmaljunga Edge Duo her også. Foreløpig brukes den som sovevogn i barnehagen, men når lille kommer så er storesøster 3 år og trenger nok ikke å sove på dagen lenger. :) Hvor gammel er storesøster hos dere?

Ellers er Bugaboo Donkey helt fantastisk til de som trenger søsken/dobbelvogn. Dyr, men enkel å håndtere :)
 
Vi hadde emmaljunga mondial deluxe til første [emoji4] Solgte den i vinter. Etterhvert kjøpte vi også babyjogger city mini gt da behovet for en litt mindre og lettere vogn meldte seg. Når jeg var gravid sist (endte i SA) kjøpte vi bugaboo donkey duo. Den hadde vi stående i håp om at vi skulle bli gravide fort igjen. Men spiren lot vente på seg, så den vart solgt i mai. Storesøster blir 2,5 år når vesle spire kommer, så tror ikke behovet for søskenvogn er like stort da.

Så nå har vi en gammel emmaljunga som sovevogn i bhg og mini gt’n. Tenker vi må kjøpe en ny til mars - og pr nå står foxen høgt på ønskelista [emoji7]
 
Har Stokke Trailz etter storebror, som vi kjem til å bruke. Han brukar den fortsatt med sportsdel, så tenker at viss han har behov for vogn, så kan mini2 bærast i sele/sjal, og han sitte i vogna. Lett å bytte frå bag til sportsdel, så null stress sånn sett. Om vi har behov, så kjøper vi heller først ein underdel til, enn ei ny søskenvogn. Kanskje. Såpass lenge til at behovet kan fort endre seg. (Storebror vil vere 2 år og 2-3 mnd når mini2 kjem)
 
Jeg gleder meg til å ta frem Stokke trailz etter storebror[emoji4] Elsket den vognen, og synes den har holdt seg veldig bra. Tross alt brukt den mer eller mindre i tre år. Gleder meg til å kunne bruke bagen igjen.
 
Jeg gleder meg til å ta frem Stokke trailz etter storebror[emoji4] Elsket den vognen, og synes den har holdt seg veldig bra. Tross alt brukt den mer eller mindre i tre år. Gleder meg til å kunne bruke bagen igjen.
Ja! Gler meg til å bruke baggen igjen eg og. Trilla ekstremt mykje med førstemann, sidan det berre var soving i vogn/bil i bevegelse eller med ein pupp i munnen. Like god vogna enda.
 
Blir å bruke vogna vi kjøpte til førstemann. Emmaljunga Edge duo med duo s air understell :) Gleder meg til å ta i bruk bagen igjen
 
Vil selge emmaljunga’en til første. Kjøpe ny, lettere vogn.
 
Jeg lånte en stor og tung Simo til første. Denne gangen blir det muligens å kjøpe brukt emmaljunga, eller hva som helst med et stabilt understell. Har ikke helt sansen for understell med tre hjul eller fire hjul som går i hvert sitt spor (hadde februarbaby sist, og mye snø å trille vogn i).
 
Jeg lånte en stor og tung Simo til første. Denne gangen blir det muligens å kjøpe brukt emmaljunga, eller hva som helst med et stabilt understell. Har ikke helt sansen for understell med tre hjul eller fire hjul som går i hvert sitt spor (hadde februarbaby sist, og mye snø å trille vogn i).
Du kan få kjøpe min mondial deluxe med 4 store faste hjul. Hahaha :hilarious:
 
Back
Topp