Barnevogn

Er det noen som har begynt å tenke på barnevogn? Kanskje noen trenger søskenvogn? Sikler selv på Bugaboo Fox [emoji7]

Har mer sett via butikker på vogner. Har ikke kjøpt ennå selv om dette frister veldig å dra innom en butikk å kjøpe :) Vil jo ha en positiv test før jeg tenker på å begynne å kjøpe vogn, også tilfelle det blir tvillinger :hilarious::hilarious:

Men har sett på bugaboo donkey classic med sånn lomme ved vogna. Syns den ser veldig praktisk ut da, men har også sett på en annen vogn men husker ikke hva den heter igjen. Det er en nokså ny vogn som barnashus har :)

Planen er å kjøpe vogn på januarsalg på jollyroom [emoji4] de har masse fint til gode priser. De har salg nå så har vært inne å sett litt på ca hva prisene kan bli [emoji16]

Ja, der har dem mye til gode priser når jeg har vert inne å sett der :) Og der er det mye pakkeløsninger og pakkepriser som man ikke nødvendigvis får i en butikk.

Men syns det er ekstra koselig, vet ikke åssen ord jeg skal bruke. Men vertfall syns det er noe spesielt det å gå i en butikk å handle eller se på ting enn via nett. Men har ikke noe i mot å handle ting på nettet :)

Jeg frister så på bugaboo buffalo eller fox. Noen som har erfaring med fox?

Sist hadde jeg tfk og så babyjogger city elite. Var egentlig veldig fornøyd. Men lyst på en man kan ha frem mot deg.. sett på emmaljunga også...hehe.

Skal bruke samme vogn som til storebror - Emmaliunga NXT90. Har vært veldig fornøyd med den. Hadde en Emmaljunga Edge Dup først, men den var en del mer klumpete og tung og styre med.

Skal bruke samme vogn som til storebror - Emmaliunga NXT90. Har vært veldig fornøyd med den. Hadde en Emmaljunga Edge Dup først, men den var en del mer klumpete og tung og styre med.
Jeg er inne på de samme tankene som deg, men vurderer også Emmaljunga super viking. Noen erfaringer? Ser ganske lik ut som NXT90?

Vi kjøpte fox når den var helt ny og jeg ELSKER den. Men vi må ha en søskenvogn når neste kommer.. blir bare 13 mnd mellom de .. *svetter bare med tanken* Tror kanskje vi skal prøve Thule Urban

Har en Emmaljunga duo edge som storebror er ferdig med å bruke, så her blir det nok gjenbruk av den! Veldig fin vogn for oss som bor på landet i litt ulendt terreng og snø og sørpe på vinteren. Men, den er litt tung og stor, så ikke noe å drasse rundt med i bilen. Vi bruker den uansett bare hjemme.

Jeg er inne på de samme tankene som deg, men vurderer også Emmaljunga super viking. Noen erfaringer? Ser ganske lik ut som NXT90?

Vi endte med NXTen fordi den var god å trille, og den var enkel å få med seg. Ikke minst fordi den enklere kunne pakkes mer sammen-mer komprimert [emoji4]

Trenger søskenvogn da mellomste er 1 år og 10 mnd når babyen blir fødd. Tips til gode søskenvogner,

Har city elite til jenta mi nå, så blir nok den på babyen. Trenger sikkert søskenvogn også, siden det bare blir 20 mnd mellom. Har sett litt på city mini gt double og bugabo donkey :)

Vi kjøpte fox når den var helt ny og jeg ELSKER den. Men vi må ha en søskenvogn når neste kommer.. blir bare 13 mnd mellom de .. *svetter bare med tanken* Tror kanskje vi skal prøve Thule Urban

Hvordan er bagdel og sittedel i str? Er de romslige? Syns de ser så små ut? Eller er det samme str som på Buffalo?

Vi skal ha bugaboo donkey 2. Ønsker å ha muligheten til å utvide til søskenvogn, da vi håper på to tette [emoji4] Syntes også kurven man kan ha på siden virker veldig praktisk. Har lest og hørt veldig mye bra om den!

Back
Topp