Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Storesøster blir 6 i høst!Blir nok Emmaljunga Edge Duo her også. Foreløpig brukes den som sovevogn i barnehagen, men når lille kommer så er storesøster 3 år og trenger nok ikke å sove på dagen lenger. Hvor gammel er storesøster hos dere?
Ellers er Bugaboo Donkey helt fantastisk til de som trenger søsken/dobbelvogn. Dyr, men enkel å håndtere
Vi har kjøpt de fleste av vognene våre brukt. Sparer masse og det er mye pent brukt på feks Finn.no. Ta deg en titt! Eller evnt vent til baby er 6 mnd så du ikke er helt avhengig av liggedel enStoresøster blir 6 i høst!
Så den vogna har liggi i boden leenge! [emoji28]
Men en ulempe med den er at den er så himla tung! Hadde jo vært langt mer praktisk og morsommere å trille med en lettere vogn.. Men det er jo så dyrt! [emoji52] Så.. vi blir neppe å skifte den ut.
Sniker bare litt Jeg, håper det er greit.Jeg lurer på å undersøke Silver Cross Sleepover, ønsker meg en tradisjonell vogn med lufthjul (vinterføre), og den ser så fin ut [emoji7] må prøve den i butikk først da [emoji4]
Spennende, takk for innspill så bra at hun er fornøyd gleder meg veldig til å prøve den i butikk, håper at den lever opp til forventningene synes at den ser ut som en god vintervogn, lun, og med store hjul, også er den nydeligSniker bare litt Jeg, håper det er greit.
Har en venninne som har en sånn, hun er superfornøyd! Sportsdelen er inni liggedelen, og for henne som har liten boplass var den midt i blinken.
Også er de pene, jeg liker utseendet på dem!
Jepp, tenkt på det meste egentlig
Vet at jeg vil ha Emmaljunga city cross, får se når de nye fargene kommer i høst.
Er kjempe fornøyd med Emmaljunga, hatt det til både min sønn og datter, så egentlig en selvfølge at tredjemann(kvinne) skal ha det også
City cross lages jo ikke lenger
Hva??? Whyyy???
Ja jeg er så skuffet! Hadde den til forrige. Men om du ser på emmaljunga sine sider finns den ikke mer. Ifjor laga dem et lignende understell til edgen, men nå på 2019 modellene er det også borte
Takk for tips! Da har nok Stokke sin gått ut av ønskelisten allerede.Sniker.
Jeg har ingen erfaring med Stokke men til landlig og variert terreng ville jeg ha fått for Edge Duo. Jeg har selv Mondial Deluxe, bor delvis på landet og har vært kjempefornøyd med den på trilleturer, spesielt på vinterføre.