Barnevogn

Vi skal ha bugaboo donkey 2. Ønsker å ha muligheten til å utvide til søskenvogn, da vi håper på to tette [emoji4] Syntes også kurven man kan ha på siden virker veldig praktisk. Har lest og hørt veldig mye bra om den!

Har selv sett litt på den :) Ja, den kurven ser veldig praktisk ut, for da er ting mer tilgjengelig og man får med seg litt mer da når man har andre oppbevaringssteder enn bare under vogna :) Hvilken farge har sett på?

Vurderer alt svart, eller svart understell og bag, men grey Melange på trekk og kalesje [emoji4] Det er en annen ting jeg liker godt med bugaboo, man kan kjøpe nye trekk for en ikke alt for høy pris, så blir det nesten en ny vogn [emoji16]

Vurderer alt svart, eller svart understell og bag, men grey Melange på trekk og kalesje [emoji4] Det er en annen ting jeg liker godt med bugaboo, man kan kjøpe nye trekk for en ikke alt for høy pris, så blir det nesten en ny vogn [emoji16]

Den svarte er fin, men blir fort varmt om sommeren da om trekket på bagen og kalesje :eek: Men har man muligheten til å bytte delene i en annen farge så er jo det veldig greit da :) Da blir man ikke fort lei vogna når man kan forandre på det ofte :p

Den svarte er fin, men blir fort varmt om sommeren da om trekket på bagen og kalesje :eek: Men har man muligheten til å bytte delene i en annen farge så er jo det veldig greit da :) Da blir man ikke fort lei vogna når man kan forandre på det ofte :p

Det om varmen er veldig sant! Har det med i vurderingen [emoji4] Men syntes den grå er sååå fin, men samtidig føler jeg alle har den... Vil liksom ikke ha det alle andre har [emoji28] Ser kalesjer osv også blir solgt rimelig på finn, så det trenger ikke bli så dyrt å fornye vognen litt[emoji4]

Det om varmen er veldig sant! Har det med i vurderingen [emoji4] Men syntes den grå er sååå fin, men samtidig føler jeg alle har den... Vil liksom ikke ha det alle andre har [emoji28] Ser kalesjer osv også blir solgt rimelig på finn, så det trenger ikke bli så dyrt å fornye vognen litt[emoji4]

Ha rød kalesje på Valentin og Jul :hilarious::hilarious: Gul til påske og annen farge om sommeren også sånt :hilarious: he he
Blir litt fornying da av vogna

Hvis du ikke vil ha grå, hva ville du ha hatt da? Ble kanskje litt vanskelig spørsmål å svare på akkurat nå men :hilarious::hilarious:

Hvis du ikke vil ha grå, hva ville du ha hatt da? Ble kanskje litt vanskelig spørsmål å svare på akkurat nå men :hilarious::hilarious:

Sniker.

Jeg er kjempefornøyd med Super Viking :) Har ikke prøvd bagdelen, da. Hadde Mondial Deluxe når vi brukte bagen og elsket den men likte ikke sittedelen. Jeg har hørt at NXT90 er ganske tung og at sittedelen er kort men vet ikke om det stemmer.

Den ergonomiske sittedelen som du kan velge til NXTen er ganske kort, vi gikk derfor for den vanlige [emoji16]

Innså plutselig at man kanskje må vurdere søskenvogn?!? Mini har akkurat fylt to når denne spira kommer [emoji85]Hadde egentlig tenkt på ståbrett - veldig aktiv og våken storebror her i huset. Noen som har erfaringer på feltet?

Jeg har kikket på vogna veeldig lenge! Holdt nesten på å kjøpe den i april, oppdaget MA noen dager etterpå, så var greit at jeg ventet [emoji4]

Har kikket på navy, blue melange og gul. Syntes kanskje blue melange er den fineste av dem. Men samtidig er jeg veldig glad i gul, og syntes det er kult at ikke alle har den! Veldig vanskelig valg [emoji28] Venter nok til jeg vet kjønnet, så jeg kan tilpasse litt. Eller så kjører jeg lik stil som på bilstolen, sort og grå [emoji4]

Noen som har erfaring med denne søskenvognen? Vurderer å slå til ;)

Vedlegg

• 8D940C12-4265-4D5E-9796-45F9C2CA07C0.jpeg
    8D940C12-4265-4D5E-9796-45F9C2CA07C0.jpeg
    244 KB · Visninger: 62
Det ligna både og :shy:
Det jeg ønsker å vite er hvor stor plass den tar i bilen, trillekomfort, sitte -og liggekomfort for barna, feil og mangler som man bør være obs på etc. Falmer solskjermene fort? Har sett litt på Emmaljunga viking double oxo, men den blir jo en god del dyrere :hungover: Samme med babyjogger sin søskenvogn, selv om jeg elsker den singelvogna vi har. Og med tanke på at vi kanskje trenger vogna ett par år til, er den da verdt pengene?

Det jeg ønsker å vite er hvor stor plass den tar i bilen, trillekomfort, sitte -og liggekomfort for barna, feil og mangler som man bør være obs på etc. Falmer solskjermene fort? Har sett litt på Emmaljunga viking double oxo, men den blir jo en god del dyrere :hungover: Samme med babyjogger sin søskenvogn, selv om jeg elsker den singelvogna vi har. Og med tanke på at vi kanskje trenger vogna ett par år til, er den da verdt pengene?

Jeg vet ikke hvor stor plass det tar i bilen siden det var en vogn jeg trilla når jeg jobba i en bhg

Back
Topp