Noen som har erfaring med disse, eller hørt noe? https://naturkid.no/
Det er økologiske barnevogner.
Det er økologiske barnevogner.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har britax smile 2 og babyzen yoyo etter eldste.
Kjøpte nettopp emmaljunga nxt 90
Hvordan er denne på ulendt terreng? Er den solid? Har en labrador så vil ha noe som ikke så lett velter[emoji28]
Jeg har forelsket meg i Emmaljunga NXT 90 outdoor [emoji7]
Ah, det har ikke vi tenkt på. Godt poeng. Har bare tenkt at man slipper å pumpe punkteringsfrie hjul. Eller punktere.Ville ha valgt lufthjul til terreng. Harde hjule er døden i terreng. Ungen blir rett og slett fillerista.
Sjæl![emoji7]
Har Emmaljunga Edge duo fra før, og det hjelper lite om du har lufthjul eller punkteringsfrie dekk, det rister godt uanz Har prøvd på tung snø/is og jeg var redd jeg rista ungen i fillerVille ha valgt lufthjul til terreng. Harde hjule er døden i terreng. Ungen blir rett og slett fillerista.
Har Emmaljunga Edge duo fra før, og det hjelper lite om du har lufthjul eller punkteringsfrie dekk, det rister godt uanz Har prøvd på tung snø/is og jeg var redd jeg rista ungen i fillerVille ha valgt lufthjul til terreng. Harde hjule er døden i terreng. Ungen blir rett og slett fillerista.
Ja, ikke sant samt at prisen ikke var så ille, men sportsvogn i tillegg, rundt 16 000,-
Så for meg at tvillingvogn var himla dyre!
Tror valget blir fox.. Etter å ha snakket med venninna mi som har nxt 90f.. Hun sier sportsdelen er litt kort og liten funker dårlig for oss som får lange barn..
Tror det blir Fox her også, men må ut for å titte littTror valget blir fox.. Etter å ha snakket med venninna mi som har nxt 90f.. Hun sier sportsdelen er litt kort og liten funker dårlig for oss som får lange barn..