Barnevogn

Har en Brio duo vogn fra 2012 etter førstemann men sikler på en emmaljunga. Må være noe som funker godt i skogen :)
 
Ville ha valgt lufthjul til terreng. Harde hjule er døden i terreng. Ungen blir rett og slett fillerista.
Ah, det har ikke vi tenkt på. Godt poeng. Har bare tenkt at man slipper å pumpe punkteringsfrie hjul. Eller punktere.
 
Ville ha valgt lufthjul til terreng. Harde hjule er døden i terreng. Ungen blir rett og slett fillerista.
Har Emmaljunga Edge duo fra før, og det hjelper lite om du har lufthjul eller punkteringsfrie dekk, det rister godt uanz :dead: Har prøvd på tung snø/is og jeg var redd jeg rista ungen i filler:eek:
 
Ville ha valgt lufthjul til terreng. Harde hjule er døden i terreng. Ungen blir rett og slett fillerista.
Har Emmaljunga Edge duo fra før, og det hjelper lite om du har lufthjul eller punkteringsfrie dekk, det rister godt uanz :dead: Har prøvd på tung snø/is og jeg var redd jeg rista ungen i filler:eek:
 
Vi har gått for denne søskenvogna denne gangen :) Tenker den holder et par år i allefall :p
 

Vedlegg

  • 19C44B91-F5EF-47BC-BF38-A0131AA36BA1.png
    19C44B91-F5EF-47BC-BF38-A0131AA36BA1.png
    394,4 KB · Visninger: 39
Tror valget blir fox.. Etter å ha snakket med venninna mi som har nxt 90f.. Hun sier sportsdelen er litt kort og liten :( funker dårlig for oss som får lange barn..
 
Har egentlig lyst til å sjekke ut Carena vaxholm, noen som har noen erfaringer eller meninger om den?
 
Ja, ikke sant:) samt at prisen ikke var så ille, men sportsvogn i tillegg, rundt 16 000,-
Så for meg at tvillingvogn var himla dyre!

Hvis du vil ha den billig ligger den ofte ute på Finn. Ikke sikkert i den fargen men mange doble vikinger :)
 
Tror valget blir fox.. Etter å ha snakket med venninna mi som har nxt 90f.. Hun sier sportsdelen er litt kort og liten :( funker dårlig for oss som får lange barn..

Spørs om du velger ergonomisk liggedel eller ikke [emoji4] Den ergonomiske er ganske kort og liten plass i syns jeg. Vi valgte derfor den andre varianten!
 
Tror vi må komme oss ut og se på litt vogner. Trenger en vogn som ikke blir for stor når den legges sammen, har hundebur i bilen.
Vognen må også klare seg godt i mer ulendt terreng. Tar gjerne imot tips!
 
Back
Topp