Bambii`s dagbok

Kveldsurin 9 dpo

3D74BF0F-A6A6-4B49-9B0B-B4284D539D1D.jpeg
 
Å herremin!! Du måå jo være gravid nå :D spent på morgendagens test!!

Ja spent sjæl.. men blir så stressa av de andre på forumet som opplever falske positive babyplan :eek: Har ingen andre tester her nå annet enn en digital.. skal vurdere den i morgen om streken på babyplan er blitt enda sterkere :eek: håpe håpe :nailbiting:
 
Ja spent sjæl.. men blir så stressa av de andre på forumet som opplever falske positive babyplan :eek: Har ingen andre tester her nå annet enn en digital.. skal vurdere den i morgen om streken på babyplan er blitt enda sterkere :eek: håpe håpe :nailbiting:

Av de jeg har sett, så synes jeg de har vært enda svakere og ikke så tydelig rosa! Skal se om jeg finner min fra 12 dpo! Var ikke sterk den altså, og det var 12 dpo :nailbiting:
 
Dette var min 12 DPO test, ikke sterk! Og er 21+2 idag :p krysser fingrene for deg nå altså!
 

Vedlegg

  • BDCBC9B3-2808-417F-BE19-2F273971EBA0.jpeg
    BDCBC9B3-2808-417F-BE19-2F273971EBA0.jpeg
    614,5 KB · Visninger: 53
Av de jeg har sett, så synes jeg de har vært enda svakere og ikke så tydelig rosa! Skal se om jeg finner min fra 12 dpo! Var ikke sterk den altså, og det var 12 dpo :nailbiting:

Okei.. :eek: får prøve å sove litt.. tidlig opp i morgen på jobb så da legger jeg ut bilde her sikkert før alle har stått opp :p
 
Okei.. :eek: får prøve å sove litt.. tidlig opp i morgen på jobb så da legger jeg ut bilde her sikkert før alle har stått opp :p
Åååå da skal jeg sove lenge i morgen og våkne til en FLOTT test som viser 1-2!! BOMBESIKKER :woot::woot::happy093.
 
Herreguuuuuud :happy093
:talk017
Det der måååå jo bare være baby!!
Venter spent på dagens test!!!
 
Av de jeg har sett, så synes jeg de har vært enda svakere og ikke så tydelig rosa! Skal se om jeg finner min fra 12 dpo! Var ikke sterk den altså, og det var 12 dpo :nailbiting:
Og av de andre har det har jo heller ikke vært flere på rappen med tydelig rosa strek! Jeg trur det er babystrek!! :Heartred
 
10 dpo: følte meg ikke gravid i dag tidlig men fikk disse:
Babyplan er ikke sterkere enn i går kveld :/ burde den vært det? Og den ømme følelsen i puppene er borte tror jeg? Skal den komme og gå??!

8238C181-D419-4C8A-B6DE-789B3BD30B71.jpeg
 
Last edited:
Back
Topp