Bambii`s dagbok

10 dpo: følte meg ikke geavid i dag tidlig men fikk disse:
Babyplan er ikke sterkere enn i går kveld :/ burde den vært det? Og den lmme følelsen i puppene er borte tror jeg? Skal den komme og gå??!

Vis vedlegget 286659
HURRA!!!!!!!
:talk017
Gratulerer!! :Heartbigred

Styrken på testen varierer veldig lett i starten! Mitt beste tips er å prøve å holde seg til å teste annenhver dag - da vil du lettere se stigningen!
Og ALLE symptomer kommer og går, og de vil variere :joyful:
 
HURRA!!!!!!!
:talk017
Gratulerer!! :Heartbigred

Styrken på testen varierer veldig lett i starten! Mitt beste tips er å prøve å holde seg til å teste annenhver dag - da vil du lettere se stigningen!
Og ALLE symptomer kommer og går, og de vil variere :joyful:

Uææhh.. takk for at du er her så tidlig på morgenen en søndag og beroliger et nervevrak:Heartred jeg tørr nesten ikke være glad :nailbiting: Du var jo så trygg og sikker, give me some confidence:gen053
 
Jeg synes veldig mange får skikkelig stigning med babyplan først rundt 13 DPO o_O og symptomer kommer og går ja, samme med kvalmen om du skal få den :rolleyes: men det er jo ikke tvil!! Nå blir det baby - og den har bare å holde seg der inne til termin! :D
 
Jeg synes veldig mange får skikkelig stigning med babyplan først rundt 13 DPO o_O og symptomer kommer og går ja, samme med kvalmen om du skal få den :rolleyes: men det er jo ikke tvil!! Nå blir det baby - og den har bare å holde seg der inne til termin! :D

Åh takk for berligende ord:nailbiting::Heartpink Bare å smøre seg med tolmodighet og se om det stiger ila de neste dagene :smiley-angelic001 Hvor lenge skal jeg vente med å ta digital nr 2 tror du? :woot:
 
Jeg prøver å slappe av å tenke på det positive :rolleyes: Vanskelig å være på jobb med dette, er liksom så altoppslukende inne i hodet. føler meg ikke spesielt effektiv i dag:hilarious:

Har ikke så mange symptomer men de jeg har kjent så langt:

:Heartpink Magesmerter, oppblåsthet, diare :p
:Heartpink Ømme bryster, men mye svakere enn tidligere pp hvor det ikke har vært noe.
:Heartpink Trøtt, forsov meg i dag og hadde bare oversett alarmen..:smiley-ashamed005
:Heartpink Metallsmak i munnen 1 dag før positiv test
:Heartpink Vondt i lysken og låret som kommer og går.
:Heartpink Kviser!!!
:HeartpinkRøde kinn

Føler jeg har hatt alle disse symptomene tidligere pp også, og merker ikke stor forskjell foreløpig egentlig... Trodde jeg ikke skulle bli en sånn hysterisk person når jeg fikk den positive testen men helt kaos inni meg :hilarious::woot: håper det roer seg :p:hungover:
 
Åh takk for berligende ord:nailbiting::Heartpink Bare å smøre seg med tolmodighet og se om det stiger ila de neste dagene :smiley-angelic001 Hvor lenge skal jeg vente med å ta digital nr 2 tror du? :woot:

Åhhh, godt spørsmål!! Jeg ville nok hvertfall ventet til onsdag, kanskje til og med torsdag :D men jeg har super tålmodighet når det kommer til testing da, ikke alle som har det :hilarious: når var eggløsning da tipper du?
 
Åhhh, godt spørsmål!! Jeg ville nok hvertfall ventet til onsdag, kanskje til og med torsdag :D men jeg har super tålmodighet når det kommer til testing da, ikke alle som har det :hilarious: når var eggløsning da tipper du?

Ja prøve å vente litt ja :wtf: jeg er ganske sikker på at el var 17/1 :rolleyes:
 
Ah okei så på ikm ca? :D Så spennende!

Ja, sånn ca! Så hvis du tar en på onsdag og den viser 1-2 enda, så tenker jeg du kan ta en til på lørdag eller noe, da burde den vise 2-3 hvertfall :D aller helst skulle du jo tatt den på tirsdag kveld, for da har jeg bursdag :rolleyes:
 
Ja, sånn ca! Så hvis du tar en på onsdag og den viser 1-2 enda, så tenker jeg du kan ta en til på lørdag eller noe, da burde den vise 2-3 hvertfall :D aller helst skulle du jo tatt den på tirsdag kveld, for da har jeg bursdag :rolleyes:

Okei onsdag it is, godt jeg har en ekspert her å rådføre meg med :Heartpink Og du har jo allerede fått din gave på forskudd i magen ;) Skal du feire noe? Min termin blir muligens på min bursdag så det blir min 30 årsgave i år forhåpentligvis :O
 
Last edited:
Okei onsdag it is, godt jeg har en ekspert her å rådføre meg med :Heartpink Og du har jo allerede fått din gave på forskudd i magen ;) Skal du feire noe? Min termin blir muligens på min bursdag så det blir min 30 årsgave i år forhåpentligvis :O

Jaa, vi gleder oss til lillebror kommer nå! Ikke et ukomplisert svangerskap, men det er så verdt det til slutt :Heartred Jeg elsker jo bursdager, så vi skal ut å spise med min familie og familien til samboeren :rolleyes: Krysser fingrene for at du får verdens beste bursdagsgave i år!! :Heartred:Heartred
 
Jaa, vi gleder oss til lillebror kommer nå! Ikke et ukomplisert svangerskap, men det er så verdt det til slutt :Heartred Jeg elsker jo bursdager, så vi skal ut å spise med min familie og familien til samboeren :rolleyes: Krysser fingrene for at du får verdens beste bursdagsgave i år!! :Heartred:Heartred

Åh en lillebror, så stas :D Ja bursdager er så gøy, det blir vell bra :D så gøy at både familien din og samboer sin kan gå ut sammen med dere.. ser liksom ikke for meg det med våres :hilarious:
 
Okei onsdag it is, godt jeg har en ekspert her å rådføre meg med :Heartpink Og du har jo allerede fått din gave på forskudd i magen ;) Skal du feire noe? Min termin blir muligens på min bursdag så det blir min 30 årsgave i år forhåpentligvis :O
Verdens beste 30års gave da eller! :woot:
 
Så gode nyheter det var her inne nå, da! Hurra :D Krysser alt jeg har for deg nå!
 
Back
Topp