Bambii`s dagbok

Har du sjekket hva blødningene kommer av? Tatt celleprøve?

Håper vi får to streker. Det hadde vært en fantastisk start på det nye året! Men etter over ett år som prøver så har jeg gitt litt opp.. Hvor lenge har du prøvd?

Ja det hadde vært drømmen :D

Ja det har vært sjekket nøye, tilogmed tatt exlap. Mest sansynelig hormoner.

Jeg har vært prøver siden 2015 men byttet ut mannen en gang inni der :p
 
Ja det hadde vært drømmen :D

Ja det har vært sjekket nøye, tilogmed tatt exlap. Mest sansynelig hormoner.

Jeg har vært prøver siden 2015 men byttet ut mannen en gang inni der :p

Så bra du har sjekker det :)

Ikke lett å være prøver når det virker som alle får to streker på 1 2 3 :shy:
 
8 DPO

Puppene er skikkelig ømme, ikke brystvortene som forrige pp men puppene.. kanskje det er et godt tegn? :D

Tok en test i dag tidlig, syns jeg kunne innbile meg en liten skygge men kan ta hatt ett morgentrøttstreksyn også :p

Skal hjem etter jobb å se på den igjen :p

Ellers murrer det og jobber litt i magen, men usikker på om det er julematen eller hva :p
 
12 DPO

Begynt å spotte /blø i går og ingenting å se på testen så gadd ikke ta ny test idag engang... Løpet er nok kjørt for denne pp også :(
 
IKM idag..

Usikker på om jeg skal skrive tr fra i dag eller når blødningene/spottingen begynte 11 dpo.. men uansett så blør jeg fortsatt i puljer.. Kommer liksom *bang* masse og så en halv dag uten noe.. blir sprø...


Godsnakket mer med min kjære om prøverør nå... så vi tar en tur til gynekolog ila de første mnd i året... så får vi sleng inn ei litta søknad forhåpentligvis og muligens prøvd ut litt crinone osv igjen... ting kan jo ta tid så greit å søke allerede i guess...:eek: :(

Æsj og æsj.. føler meg så mislykka og dritt om dagen... uansett hva annet bra jeg har i livet så føles det meningsløst fordi jeg ikke får til det jeg virkelig vil ... nemmlig baby!! :sad010:sad010:sad010
 
Som vanlig litt forvirret av syklus men har ihvertfall satt 31/12 som CD1 og igår CD6 forsvant blødningene helt..

Hadde bare 11-12 dager lutealfase forrige syklus da.. og 5-6 dager tr.. men får se når el dukker opp denne pp..
skal prøve å bruke tempmåler nå og så har jo monitoren men syns det er umulig å bruke den med ustabil syklus for jeg aner ikke når jeg skal sette cd1 før blødningene/tr er ferdig :wacky:
 
Dagene før el går treigt.. :wtf: Prøver å ha sex annenhver dag nå fremover.. tenker å begynne testning snart..

Har gjort en drastisk omleggning av kosthold i januar da, til lavkarbo. Det er flere grunner til dette :

- Det kan hjelpe på ustabil syklus samt fertilitet
-Ønsker bedre humør/overskudd - Sliter med vinterdepresjon og sovesyke.. får aldri nok søvn og hvile :p
- vektnedgang - Jeg har nok 10 kg jeg kan gå ned i vekt for å føle meg optimal :rolleyes:
- Har litt vanslig mage, mye oppblåst og diare.. så det er dokumentert at det vil hjelpe mot dette :D

Har bare gått på det en uke, men allerede merket litt forskjeller, jeg er ikke oppblåst, ikke vondt i magen, ikke sulten og sugen på noe hele tiden også har jeg gått ned ca 2 kg. ( På en uke :eek: )
 
Hadde EL igår, positiv test på tirsdag så regner idag som 1 DPO. Da begynte også blødningene for fult.. :(
Lavkarbo går bra, gått ned ca 4 kg totalt på 2 uker uten å trene så det er jo gøy.

Veldig vondt og kramper idag.. aff håper det gir seg.. syns liksom det blir verre og verre :(:wtf:
 
3 DPO idag, blødningene kommer sjeldnere, og mer brunaktig.. Håper de gir seg... slitsomt...

ingen andre symptomer ennå :rolleyes:
 
8 DPO idag

Har litt ømme bryster, men har ila de siste månedene erfart at jeg både kan ha ømme brystvorter og ømme bryster uten at det betyr noe. Føler det jobber litt i magen men har også langt om kostholdet så kan være dette også...

Tok en test i dag tidlig og innbiler meg at jeg kan skimte en skygge, (som vanlig :p) men får pent vente til i morgen for å se om det var fantasi eller om det kan være noe på gang :wideyed: spent ass... men må bare roe ned... *Roooo deg ned* :p
 
9 DPO i dag og jeg har fått to sånne :woot:
C47408F5-83C8-46E5-8061-32A7FA079827.jpeg
 
Oi den var tydelig til å være 9dpo!:nailbiting::wideyed::woot::smiley-bounce015
 
Back
Topp