Bambii`s dagbok

Hurra! :talk017
Gratulerer så mye med spire :love7
 
Ble litt roligere nå etter jobb tok jeg denne :rolleyes:
816F7BAE-8451-4873-AB1A-9835B4D45EC1.jpeg
 
Mine tester ble sterkere på kveldene enn på morgenen i starten :) Ser ut som at dine også blir det!
 
Åååh guri malla!!!! Gratulerer så mye!!!! Nå ble jeg skikkelig glad❤️❤️ måtte denne spiren klamre seg fast og vokse seg stor og sterk dette fortjener du virkelig! Da blir det vel oktoberbaby? Jeg fikk min første i oktober, synes det var en veldig fin tid å få baby på
 
Åååh guri malla!!!! Gratulerer så mye!!!! Nå ble jeg skikkelig glad❤️❤️ måtte denne spiren klamre seg fast og vokse seg stor og sterk dette fortjener du virkelig! Da blir det vel oktoberbaby? Jeg fikk min første i oktober, synes det var en veldig fin tid å få baby på

Takk søteste deg :Heartred Ja tenk på det, første positive test siden 2015 :eek: håper så inderlig dette går veien nå, men så nervøs :nailbiting:

Ja stemmer, oktober :D Det var godt å høre :Heartpink

Hvordan går det med deg?
 
Godt å høre :smiley-angelic001 Jeg syns ikke det er så forksjell fra testen i går kveld men det er kanskje vanlig at stigningen ikke syns såå godt fra dag til dag? :wideyed:
Sies vel at Hcg dobler seg annenhver dag så er ikke nødvendig at man ser stigning hver dag :happy: Og flooooooott strek! :Heartred
 
Back
Topp