Bambii`s dagbok

Huff! Skjønner at du blir deppa!
MEN 10 dpo er fortsatt tidlig! Min test var blenda 10 dpo!!
Jeg krysser fingrene i noen dager til :Heartred
Og de blødningene kroppen din driver med er jo ikke noe vits i å ta med i beregningen, akkurat på det punktet lever jo kroppen din sitt eget liv :confused:

Ja alle blir jo gravide her inne så nesten vanskelig å være her om dagen også :( Ja får bare håpe og vente litt, men mister skikkelg troa når jeg får menssmerter og blødning :shifty::arghh:
 
Ja alle blir jo gravide her inne så nesten vanskelig å være her om dagen også :( Ja får bare håpe og vente litt, men mister skikkelg troa når jeg får menssmerter og blødning :shifty::arghh:
Ja, det skjønner jeg! :sorry: Noen ganger må man bare beskytte seg litt og evt logge litt av om det hjelper :Heartred
Jeg håper veldig for deg!! :Heartred
 
Blødningen stoppet veldig raskt, tok i tampong i dag tidlig for jeg ble bekymret for at det skulle være voldsomme mengder som det pleier å være.. meeen nei heldigvis bare litt brunt på tampongen, mest utflod :D Har fått veldig kraftige mensmurringer idag.. pleier vanligvis ikke få det før etter tr har startet, med unntak av forrige pp.. brystvortene mine er så såre også.. hmm... Håper det var festeblødning :D
 
10 DPO

Idag kom blødningen.. blæ :( brun,rød,orangsje ish.. rustrød aktig.. nok til å farge urinen rød.. :(

Tok en test og kunne ikke se noe.. :( æsj blir deppa, aldri min tur :sad010

Vis vedlegget 282117

Jeg syns jeg ser noe på denne! :eek: 10 dpo er fortsatt veldig tidlig, er vel en grunn til at man ikke bør teste før etter ikm? Men de som klarer det er jo nesten psykopater... :p Hvis ikke mensen har kommet, er fortsatt håpet der!
 
Igår begynte bløsningene for fult.. tolker det som tr.. så LF på 10-11 dager bare :(
 
Igår begynte bløsningene for fult.. tolker det som tr.. så LF på 10-11 dager bare :(
Nedtur! :sorry: Sender deg en stor klem! :Heartred
Hvor lang lf pleier du å ha da? Har lest at fra 10 dager og oppover er normalt, men det viktigste er jo selvfølgelig hva som er normalen for en selv..
 
CD 6 - dagene går tregt..

Blødningene er veldig av og på, ekstreme menssmerter denne syklusen...
Gleder meg til el... :Heartpink
 
CD 6 - dagene går tregt..

Blødningene er veldig av og på, ekstreme menssmerter denne syklusen...
Gleder meg til el... :Heartpink
Dagene frem mot EL er alltid trege føler jeg... Håper blødningene dine snart går over:Heartred
 
Endelig er EL tiden her :)

Satser på EL i morgen :Heartred

4EB65282-9C35-4721-84CA-04369C8A049C.jpeg
 
Setter idag som EL dagen.
Kjent mye smerter og murriger i området så satser på at det jobbes godt! Kvalm og svimmel i tilegg..

La inn aksjer to ganger igår, en gang forigårs og blir vell ei lita runde i kveld og neste dag for å være helt sikker :)

Dagens el test:
AB8BFCA8-27A1-4ED0-AADA-0DB5648CE7F0.jpeg
 
Setter idag som EL dagen.
Kjent mye smerter og murriger i området så satser på at det jobbes godt! Kvalm og svimmel i tilegg..

La inn aksjer to ganger igår, en gang forigårs og blir vell ei lita runde i kveld og neste dag for å være helt sikker :)

Dagens el test:
Vis vedlegget 283701
Heier optimistisk fra sidelinjen!! :happy093.
 
5 DPO

Blødningene er fra og til som vanlig.. kommer liksom en styrtblødning 2. hver dag... idag kom den dirkete etter samleie.. :/
Prøver å ikke stresse så mye med alt denne pp og er sånn halveis ute av tellingen på dager og alt.. deilig å ikke overfokusere heller :)

Tørr ikke håpe noe som helst, så får bare vente til nærmere helgen å ta en test fredag/lørdag :)
 
7 DPO

Ingen blødninger siden 5 dpo nå, det er jo bra :) Litt ømme pupper (som vanlig) og økt utflod og dårlig mage (også som vanlig).. Lurer på om jeg ryker på en test i morgen tidlig :p
 
5 DPO

Blødningene er fra og til som vanlig.. kommer liksom en styrtblødning 2. hver dag... idag kom den dirkete etter samleie.. :/
Prøver å ikke stresse så mye med alt denne pp og er sånn halveis ute av tellingen på dager og alt.. deilig å ikke overfokusere heller :)

Tørr ikke håpe noe som helst, så får bare vente til nærmere helgen å ta en test fredag/lørdag :)

Har du sjekket hva blødningene kommer av? Tatt celleprøve?

Håper vi får to streker. Det hadde vært en fantastisk start på det nye året! Men etter over ett år som prøver så har jeg gitt litt opp.. Hvor lenge har du prøvd?
 
Back
Topp