Krysser alt jeg har!! Kanskje vi blir gravide samtidig nå!
åå jaaa det håper vi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser alt jeg har!! Kanskje vi blir gravide samtidig nå!
Ååå, følger i spenningI dag er det 6 dager siden inseminering, er så spent og nervøs på resultatet. Trur jo at det egentlig ikkje har gått siden det aldri går ... MEN mye er jo anderledes denne gangen så man veit aldri. Hadde eggløsningssmerter på begge sidene denne gangen da Blir spennende
Ååå er så utolmodig !! 9 dager til ikm
Gyn var super positiv med tanke på at det er tredje inseminering, det øker sjangsene, jo flere jo bedre hehe. At eggstokkene er skyllt! Det øker for både befruktning og at det fester seg! Også har eg jo også fått brent vekk litt endometriose vev. Og mannen prøve var kjempe fin er jo ein stor sjangs her ! Klarer virkelig ikkje å utrykke nok kor sinnsykt lei eg er, vi har bikka 2 år (slutta å telle pp’er.) Er overklar for det nye kapitellet i livet vårt. Det er gravide overalt om dagen! Nå må det bare bli min tur !
Jeg heier på dere! Nå må det være deres tur!
Heier jeg også!! Har lest en del her, men er dårlig til å legge igjen kommentar. Men håper virkelig det går for dere nå
Så leit at det ikke virker å gå veien Nå har dette virkelig dratt ut i tid for dere synes jeg! Og spesielt leit var det nå siden du har vært gjennom alt du har i forkant av forsøket… Det høres veldig smart ut med en plan. I tillegg tenker jeg; kan du høre med de andre offentlige sykehusene også? Det er bare å ringe de, og eventuelt høre om muligheten for å snakke med noen «lengre opp» i systemet - for sekretær som tar telefonen har jo ofte ikke vurderingsmulighet. Du har fritt sykehusvalg, og får dekket reise og alt hvis dere ender opp med noe annet enn nærmeste sykehus. Vi hadde jo ivf på St Olavs og tilhører egentlig riksen Føler veldig med deg, og håper snart den lille spira deres sitterSiste cyclogest ble sotte i går, ikm er venta i morra ifølge appen, da er det 16 dager siden inseminering. 25 ml testen er helt blank. Så det ligger nok ingen spire der. I går var egentlig den verste dagen eg har hatt hittil. Mye lå til rette denne gangen, så at det ikkje går er ganske tungt. Ubeskrivelig tungt.
Når mensen kommer ringer eg både haugesund offentlig for å få ny vurdering ang ivf, også ringer eg klinikk hausken for pris og program til ivf. Tankene nå er å prøve å få det til offentlig og om ikkje kanskje privat visst vi går ut av 2021 uten gravdititet… vi sparer til bolig også så det er er mye penger som ryker til privat om vi ikkje får det til offentlig.
Blir nok uansett pause nå gjennom sommeren, så kanskje det sitter då ? Er så lei, men ønsket er ALT for stort til å gi opp
Så leit at det ikke virker å gå veien Nå har dette virkelig dratt ut i tid for dere synes jeg! Og spesielt leit var det nå siden du har vært gjennom alt du har i forkant av forsøket… Det høres veldig smart ut med en plan. I tillegg tenker jeg; kan du høre med de andre offentlige sykehusene også? Det er bare å ringe de, og eventuelt høre om muligheten for å snakke med noen «lengre opp» i systemet - for sekretær som tar telefonen har jo ofte ikke vurderingsmulighet. Du har fritt sykehusvalg, og får dekket reise og alt hvis dere ender opp med noe annet enn nærmeste sykehus. Vi hadde jo ivf på St Olavs og tilhører egentlig riksen Føler veldig med deg, og håper snart den lille spira deres sitter
Hurra for gode nyheter endelig!Det hjelper å ringe å mase litt. Vi får IVF offentlig Han første gyn eg snakka med var bare eit stabeist Snakka i dag med ei søt dame som skal hjelpe oss! Så vi har time neste uke sammen for å snakke om kor mange egg vi skal befrukte og prosessen osv Kjenner at eg er kjempe sur på han andre som ikkje ville fortelle nok , men bare sa nei vi gjør ikkje sånt her. Ahhh !!! Da har vi tre forsøk offentlig, bare med litt mindre sjangs selvfølgelig fordi vi befrukter nok bare 3 på kvart forsøk.
Hadde vore sykt digg og fått det til før ferien, men blir nok ikkje før etter sommeren
Åå, så gode nyheter å lese! Synes jo det hørtes helt tullete ut at dere ikke skulle få lov til å bruke forsøkene deres som dere ønsker selv, så godt å få bekreftet at systemet ikke er SÅ rigid! Først og fremst pga ingen ventetid, men er UTROLIG glad for valget siden St Olavs er ett av de flinkeste i landet, og alltid dyrker til blasto for eksempel Har hørt såå mye dårlig om Riksen. Så er veldig glad for at vi endte der!Tusen takk Skal inn å lese om reisen din nå tenkte eg, siden vi faktisk skal i gang med IVF endelig ! Er godt å lese om andres opplevelser sjølv om ingen er like Valgte dere st olav pga kompetanse ?