Babydrømmen som tar alt for lang tid

For noen fantastiske nyheter!:excited001:talk017

Nå skal jeg heie og heie, for med så sterke streker må dette bare gå veien ❤️

6+2 i dag, bare 1,5 uke til ultralyd :D

Eg er så kvalm ! Fy av meg i dag er virkelig den verste dagen hittil! Ellers er kaffen faktisk kutta helt ut pga kvalmen, så det er jo ikkje så dumt :hilarious: Det hjelper å
spise så nå ligger eg på sofaen å lurer på ka mat eg skal prøve å få i meg :p

1 dag igjen til ultralyd og 7+3 uker på vei :D

dessverre meldte spyinga sin ankomst i dag tidlig også, min største frykt , hater det ! :confused::hilarious: Håper bare det var den ene gangen :rolleyes:

ellers er vi småspent på om det er 1 eller 2 inni der, man veit jo aldri :p blir spennende ! :D:D

dessverre meldte spyinga sin ankomst i dag tidlig også, min største frykt , hater det ! :confused::hilarious: Håper bare det var den ene gangen :rolleyes:

ellers er vi småspent på om det er 1 eller 2 inni der, man veit jo aldri :p blir spennende ! :D:D
Herlig, masse lykke til i morgen :Heartred

Så spennende!! :joyful: Lykke til på ul i morgen og du må oppdatere her da!!:woot:

Her har kvalmen avtatt veldig nå, er 13+5, men har ikke kastet opp en eneste gang hittil - det er det verste jeg vet så skal veldig mye til!:hilarious::hilarious:

Så spennende!! :joyful: Lykke til på ul i morgen og du må oppdatere her da!!:woot:

Her har kvalmen avtatt veldig nå, er 13+5, men har ikke kastet opp en eneste gang hittil - det er det verste jeg vet så skal veldig mye til!:hilarious::hilarious:

Å så deilig ! Ser skikkelig fram til at kvalmen gir seg, er så og si kvalm hele tiden :wideyed: skal ekstremt mye til her også før eg spyr, hater det :wtf: Blir som en unge når eg spyr og når eg er ferdig :hilarious: Sykt heldig med at du har sluppa unna da , det var håpet mitt også :p

Skal oppdatere! Vi gleder oss skikkelig :D tenk at vi endelig er gravide begge to , etter så lang tid ! Er helt uvirkelig :D

Lykke til i morgen, det blir spennende ❤
Håper ikke oppkast fortsetter nei :wacky:

Det gjekk over all forventing :love7 nurket ble målt til 7+4 uker, det samme som gravidappen sier :D

2F7DA93B-4C28-46E1-B98E-4EB3DC0109D8.jpeg

Åhh, koselig! Lille bamsemumsen❤

Fantastisk! Så klart og fint bilde av den lille smulen også..:love7

9+2 uker ! Kvalmen er ille altså! Den er så og si hele tiden, leste på lørdag at uke 9 visstnok var den verste uken kvalmenessig, og det stemmer her iallefall.. spydd to dager på rad nå, eg som hadde håpet om å sleppe noe meir enn den ene gangen i uke 7 :hilarious: uff jaja nurket vokser iallefall!

Vi gleder oss helt enormt mye ! Koser meg for det meste med tanken på at eg er gravid ! :D også håper eg bare at denne kjipe kvalmen snart kan gi seg :wacky:

Så herlig ! Vi får ultralyd time i uke 12 også !! Det er innført obligatorisk for alle innen uke 12 der eg hører til :D wiihuu ! I dag er eg 10+2 uker, kvalmen er ikkje så ille så lenge eg ligger på sofaen, men med en gang eg skal gjøre ting kjem den … blæ håper den gir seg snart :D

Jubler for 12 uker i dag !!! Ultralyd på torsdag :D blir stas ! :D ellers er kvalmen der enda, håper den sleppe litt taket inn i uka som kommer. Den slapp i 3 dager forrige uke, men kom sterkt tilbake :hilarious:

Å, herre! Har ikke kikket innom dagboka di på en stund. Så vidunderlige nyheter! Gratulerer med 12 uker og septemberbebis! ❤️

Back
Topp