Babydrømmen som tar alt for lang tid

Krysser fingrene for at dette går veien og blir verdens herligste lille bebis! Fy søren som dere fortjener å få oppfylt babydrømmen ❤️

Hurra..!! :happy093 Etter så lang tid..! Det her må sitte hele veien:Heartred:Heartred:Heartred

Åh herregud! Der er det jo ingen tvil. Det er jo en rød og fin strek :love7 Tipper du får gravid på digital nå! De strimlene fra rfsu er kjent for å slå litt sent ut enn andre tester, så syns det var en veldig sterk strek allerede:wav Lover veldig godt!!

Weee er det sant ? Ååå er så spent på morgendagens test :D

Nydelig! :love7 Åh.. gleder meg til testingen din videre! Skal du måle hcg?

veit ikkje , skal ringe sykehuset i morgen (der eg har hatt oppfølging) håper eg får ultralyd om 3 uker, var det som var planen etter siste inseminering ! Så håper vi følger den samme planen nå også :D

I dag er eg 15 dpo, skulle bare ta èin test for å avkrefte graviditet nok èin mnd… utvanna urin og bare 1 time siden eg tisset sist. :sad010 Den kom etter bare 1 min!! 25 ml Vis vedlegget 374010

Ååå tenk det!!! :Heartred Dette var hyggelige nyheter! Veldig spennende fremover da! Heia heia heia:wav

Åh gratulerer så mye! Dette må jo gå veien med en så fin strek allerede 15DPO! :excited001:Heartbigred FOR en julegave!!

AFB6C3B6-147D-43C5-BEBC-1BEDAA1823F9.jpeg
Endelig !!!!

Tusen takk alle sammen ! Dette er helt sjukt ! Vi er i lykkerus !:smiley-bounce016

Trudde ALDRI denne dagen skulle komme :happy090

Medisiner eg gjekk på om noen skulle lure var : letrozol 1 tablett i 5 dager og prednisolon (betennelsesdempene , dette pga endometriosen)

Vi hadde faktisk bare sex på kvelden eggløsningstesten slo ut, er bare den ene gangen som skal til :excited001

Ellers har eg drikket moderate mengder med vin og spist alt eg ikkje skulle spise, hehehhe vi trudde virkelig ikkje at dette kom til å skje så eg gadd ikkje å passe på, lite visste vi… var bra eg hadde 2 tester liggende i går så det ikkje ble meir vin :hilarious:

Tusen takk alle sammen ! Dette er helt sjukt ! Vi er i lykkerus !:smiley-bounce016

Trudde ALDRI denne dagen skulle komme :happy090

Medisiner eg gjekk på om noen skulle lure var : letrozol 1 tablett i 5 dager og prednisolon (betennelsesdempene , dette pga endometriosen)

Vi hadde faktisk bare sex på kvelden eggløsningstesten slo ut, er bare den ene gangen som skal til :excited001

Ellers har eg drikket moderate mengder med vin og spist alt eg ikkje skulle spise, hehehhe vi trudde virkelig ikkje at dette kom til å skje så eg gadd ikkje å passe på, lite visste vi… var bra eg hadde 2 tester liggende i går så det ikkje ble meir vin :hilarious:

Hurra :talk017 For en fantastisk romjuls nyhet. Desember er definitivt min måned også :santa:rendeer Har hatt termin i september med alle mine 3:Heartred Gratulerer så masse med positiv test, nå må lillefrøet vokse seg stort og sterkt der inne:love017

Gratulerer så utrolig mye kjære deg, FOR en måte å gå inn i det nye året på :Heartred Nå blir det baby! :dummy::dummy1:

Gratulerer så mye ❤

Back
Topp