Krysser fingrene for at dette går veien og blir verdens herligste lille bebis! Fy søren som dere fortjener å få oppfylt babydrømmen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for at dette går veien og blir verdens herligste lille bebis! Fy søren som dere fortjener å få oppfylt babydrømmen
Åh herregud! Der er det jo ingen tvil. Det er jo en rød og fin strek Tipper du får gravid på digital nå! De strimlene fra rfsu er kjent for å slå litt sent ut enn andre tester, så syns det var en veldig sterk strek allerede Lover veldig godt!!
Hurra..!! Etter så lang tid..! Det her må sitte hele veien
Jaaa å helt på egenhånd bare litt medisiner !
Nydelig! Åh.. gleder meg til testingen din videre! Skal du måle hcg?
I dag er eg 15 dpo, skulle bare ta èin test for å avkrefte graviditet nok èin mnd… utvanna urin og bare 1 time siden eg tisset sist. Den kom etter bare 1 min!! 25 ml Vis vedlegget 374010
Se der ja! Også 2-3 allerede Dette må bli babyVis vedlegget 374015 Endelig !!!!
Se der ja! Gratulerer så myeVis vedlegget 374015 Endelig !!!!
Gratulerer så mye!!! Et julemirakel! Jeg krysser alt som kan krysses for at spiren henger seg fast og gror seg stor og sterk Også 2-3 på første digitale! Så deiligVis vedlegget 374015 Endelig !!!!
Tusen takk alle sammen ! Dette er helt sjukt ! Vi er i lykkerus !
Trudde ALDRI denne dagen skulle komme
Medisiner eg gjekk på om noen skulle lure var : letrozol 1 tablett i 5 dager og prednisolon (betennelsesdempene , dette pga endometriosen)
Vi hadde faktisk bare sex på kvelden eggløsningstesten slo ut, er bare den ene gangen som skal til
Ellers har eg drikket moderate mengder med vin og spist alt eg ikkje skulle spise, hehehhe vi trudde virkelig ikkje at dette kom til å skje så eg gadd ikkje å passe på, lite visste vi… var bra eg hadde 2 tester liggende i går så det ikkje ble meir vin