Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå, så spentGår å tripper og venter på at dagene skal snegle seg fortere avgårde. Med bare ein strimmeltest på 25 ml i hus er det ikkje mykje anna å gjøre enn å vente nær ikm dagen før eg tester. Angrer alltid på at eg ikkje har hamstret inn tester Den svake blødningen på akkurat 8 dpo får meg virkelig til å tenke at dette kan ha gått, men koffor skal det plutselig gå nå , etter så lang tid?
å så spennende! Krysser fingrene for deg!Går å tripper og venter på at dagene skal snegle seg fortere avgårde. Med bare ein strimmeltest på 25 ml i hus er det ikkje mykje anna å gjøre enn å vente nær ikm dagen før eg tester. Angrer alltid på at eg ikkje har hamstret inn tester Den svake blødningen på akkurat 8 dpo får meg virkelig til å tenke at dette kan ha gått, men koffor skal det plutselig gå nå , etter så lang tid?
Ååå, så spent
å så spennende! Krysser fingrene for deg!
Håper for deg!Sjølv om eg skulle vente til i morra med første test da eg bare har 1 igjen, gjekk eg selvfølgelig på smellen i dag Kunne skimte noe, men det kan man jo alltid Er så glad for at eg har klinikktime allerede mandag ! Ting skjer og eg veit helt sikkert nå at eg snart blir gravid med eller uten hjelp! Skulle ønske at eg slapp laparoskopi , men samtidig så hadde det vært veldig godt å fått diagnosen endo, da eg begynner å tru meir og meir på at det er det eg har. Kjøper ein ny test til helgen så får vi se Er bare 11 dpo så var litt tidlig å prøve seg på ein test med følsomhet på 25ml
Lykke til på klinikktimen!Da kom plutselig mensen, mange dager for tidlig ble syklus på 24 dager , 12 dager etter EL Aldri hatt så kort ! Tullete kropp altså Jaja klinikktime mandag så det blir bra ! Spent på når vi får oppstart siden eg først har laparoskopi også 1 IUI forsøk til hos privat klinikk
Lykke til på klinikktimen!
Takk fikk 3+ på digital idagtakk kos deg masse med spire i magen
Da kom plutselig mensen, mange dager for tidlig ble syklus på 24 dager , 12 dager etter EL Aldri hatt så kort ! Tullete kropp altså Jaja klinikktime mandag så det blir bra ! Spent på når vi får oppstart siden eg først har laparoskopi også 1 IUI forsøk til hos privat klinikk
Lykke til!!
Blir spennende på mandag! Og alt som skjer fremover. Godt å vite at det skjer litt! Da blir liksom ventetiden... liiitt kortere. Eller går litt fortere. Eller noe sånn Masse lykke til! Du skal inn i gravidgjengen du nå!Da kom plutselig mensen, mange dager for tidlig ble syklus på 24 dager , 12 dager etter EL Aldri hatt så kort ! Tullete kropp altså Jaja klinikktime mandag så det blir bra ! Spent på når vi får oppstart siden eg først har laparoskopi også 1 IUI forsøk til hos privat klinikk
Blir spennende på mandag! Og alt som skjer fremover. Godt å vite at det skjer litt! Da blir liksom ventetiden... liiitt kortere. Eller går litt fortere. Eller noe sånn Masse lykke til! Du skal inn i gravidgjengen du nå!