Så bra at dere kan få endel IUI-forsøk når ikke de kan imøtekomme ønskene deres ellers. Synes det er litt rart, det er jo dere som «tar risikoen» ved å bare få to befruktet i gangen. Deres forsøk burde vært deres forsøk, på en måte. Dere har jo krav på dem... Og okei, hvis dere satt igjen og ikke fikk noen å sette tilbake; ja, da visste dere jo om risikoen for det. Vurderer dere evt ivf privat da, eller blir det å satse på IUI en god stund fremover? Avgjørelsen avhenger kanskje litt av laparaskopien kanskje? Håper virkelig det er deres tur snartLiten nedtur i dag, det offentlige vil ikkje gjøre ivf med kun to egg befrukta om gangen. Så da blir det ikkje ivf på oss... Men vi kunne få ganske mange IUI forsøk så det er jo positivt.
Det var også positivt at eg var på undersøkelsen så tidlig i mensenuka fordi han kunne se at eg hadde meir blod enn vanlig. Han mente også at egglederene er opne og det er jo bra, men det vil de finne ut av om to uker under laparoskopien uansett. Men det at eg hadde meir blod enn normalt kan være årsak til menssmerter eg har.
Spottingen kunne betyr progresteron mangel og kanskje tegn på endometriose.
Så nå håper eg bare at laparoskopien går bra og at alt ligger til rette til at vi kan bli gravid uten ivf tilslutt. Vi trenger gjerne bare litt ekstra tid for at det riktige egget skal bli befrukta