Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fortsatt strek, nå skal den bare bli sterkere! heia heia
Jaa veit ! Håper det kossen går det med deg, hjelper det med litt forum «pause» ?
Innom og heier litt i dag
Innom og heier litt i dag
Altså det er helt ubeskrivelig deilig! Jeg trengte virkelig dette! Føler meg klar for oppstart av ny runde IVF om en måneds tid!
Nå er det vår tur altså!!
Jeg prøver, innimellom bekymringene..Så koselig tusen takk Håper alt står bra til med deg også, og at du koser deg
Jeg prøver, innimellom bekymringene..
Det er helt riktig Som jeg håper for deg nåÅ kjære deg , desse endeløse bekymringene . Håper selv at eg ikkje får de, men de kommer nok men det er vell bedre å være gravid og bekymret enn ufrivillig barnløs og trist det går nok helt sikkert bra ! Flesteparten av svangerskapa gjør jo det
Det er helt riktig Som jeg håper for deg nå
Sender deg en god klem og håper til det sisteNegativ i dag også
Sender deg en god klem og håper til det siste
I dag er eg 14 dpo, mensen er forventet i morgen eller mandag. Tidlig testene er negative, det gjekk nok ikkje denne gangen heller.
Det er nå 2 år siden vi endelig fant ut at vi skulle prøve å få barn, etter 5 1/2 år som gift. Dagen min mann sa ja vart eg så glad at eg gråt og lo på en gang! Min tanke var , ja det tar kanskje 3 mnd så er vi gravid, lite visste vi at vi 2 år seinere fremdeles skulle være på evig jakt etter desse to strekene...
Akkurat nå går det bra, etter 2 år , 2 IUI forsøk har eg slått meg til ro med at det mest sannsylig blir IVF på oss. Etter mange historier frå nære og kjente der de bare har befrukta 2 egg , men faktisk blitt gravid. Har eg skjønt at det er håp. Vi klarer helt sikkert å bli gravid på egenhånd, men når ?
Mye skjer framover nå, vi har time i det offentlige midt i april, så har eg lapraskopi i slutten av april. Etter alt dette har vi 1 IUI forsøk til i det private og 1 forsøk på egenhånd i april faktisk. Så om de neste 2 forsøkene ikkje fungerer blir det forhåpentligvis IVF før sommerferien, og det går fint. Men tiden , den trengte eg virkelig for å bli klar for tanken, ivf tanken.
Som ektefeller har vi virkelig lært mye på denne reisen, vi har komt kvarandre enda nærere. Eg elsker han bare meir og meir ! Og vi har funne ein fantastisk hobby sammen, friluftlivet. Overnatting i skogen er det som har redda meg for å gå på veggene.. Familie og venner har redda meg , det å være open om dette har vært noe av det lureste vi har gjort i heile prossesen. Og ein liten pus har vi fått ! Hihi ho er så skjønn
Det blir baby til slutt, det er eg 100 % sikker på! Enten kommer luringen nå eller så blir det ein ivf baby
Elsket av alle blir den ihvertfall! Og jubelen kommer til å bli stor !
Leit å høre at det ikke gikk veien denne gangen heller! Men nå fremover skjer det jo virkelig store ting da! Og det er spennende - og sikkert en lettelse og. Man ser liksom lyset i enden av tunnelen, vet hvordan det er. Godt å høre du er optimistisk, jeg skal prøve å bli litt smittet av den optimismen din, hehe.