Vad menar du med siden de ikkje brukte fen koden?? Sisst eg hemta så ville de ha legetimasjon og beholdt lappenHenta på apoteket i dag, og siden de ikke brukte den koden som står i eposten kommer jeg til å hente på andre apotek i nærheten også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vad menar du med siden de ikkje brukte fen koden?? Sisst eg hemta så ville de ha legetimasjon og beholdt lappenHenta på apoteket i dag, og siden de ikke brukte den koden som står i eposten kommer jeg til å hente på andre apotek i nærheten også
Flere av oss har bare visst e-posten og de i butikken har verken trykt på koden eller spurt etter legitimasjon, så da kan man hente flere pakker om en vil.Vad menar du med siden de ikkje brukte fen koden?? Sisst eg hemta så ville de ha legetimasjon og beholdt lappen
Flere av oss har bare visst e-posten og de i butikken har verken trykt på koden eller spurt etter legitimasjon, så da kan man hente flere pakker om en vil.
Vitus apotek har sluttet med disse må dessverre. Jeg skulle hente en når det var 3 mnd til termin, og fikk beskjed om at de sluttet med disse for ca 3 mnd siden dessverre.Dere som har bestill vitus apotek sin pakke . Var har dere bestillde den?? Eg har vart inne på nettsiden deres men finner ingen der.
Så synd likte den pakken fra vitus apotekVitus apotek har sluttet med disse må dessverre. Jeg skulle hente en når det var 3 mnd til termin, og fikk beskjed om at de sluttet med disse for ca 3 mnd siden dessverre.
Vad menar du med siden de ikkje brukte fen koden?? Sisst eg hemta så ville de ha legetimasjon og beholdt lappen
3 apotek ja vågar nog ikkje prøva på 3 apotek eg. Allt før fegJeg viste bare frem mailen jeg, og det står det en kode, men den gjorde de ingenting med så har henta pakken på tre apotek
3 apotek ja vågar nog ikkje prøva på 3 apotek eg. Allt før feg
Jo klart de vet de ikke bara meg som er en fegis å vågar ej ta sjansen.Hehe, så lenge det er tre forskjellige så vet jo ikke de at du har henta før
Jo klart de vet de ikke bara meg som er en fegis å vågar ej ta sjansen.
Vad var det før innehold i den pakken?? Huskar ej
Jeg viste verken legitimasjon og de leste omtrent ikke lappen med koden/mailen jeg viste på mobilenVad menar du med siden de ikkje brukte fen koden?? Sisst eg hemta så ville de ha legetimasjon og beholdt lappen
Sikkert de ansatte som stjeler ting fra pakkene Eller skoleungdommer som er for sløve til å pakke riktigDet er tydeligvis ikke så nøye med Men har fått en pakke med blad fra august, og to fra julen, så det er jo ikke de nyeste pakkene her i området ivertfall Og så er det rart det er ulikt innhold i pakkene..
Kan jo håpe ulikt innhold skyldes usikker levering fra leverandørene og ikke noe annet. Fikk også med juleblad, men kan tenke meg de ikke får så hyppige leveringer. Og de ansatte der aner sikkert ikke hva som er oppi med mindre de er gravide selvDet er tydeligvis ikke så nøye med Men har fått en pakke med blad fra august, og to fra julen, så det er jo ikke de nyeste pakkene her i området ivertfall Og så er det rart det er ulikt innhold i pakkene..
Sikkert de ansatte som stjeler ting fra pakkene Eller skoleungdommer som er for sløve til å pakke riktig
Kan jo håpe ulikt innhold skyldes usikker levering fra leverandørene og ikke noe annet. Fikk også med juleblad, men kan tenke meg de ikke får så hyppige leveringer. Og de ansatte der aner sikkert ikke hva som er oppi med mindre de er gravide selv
Jeg fik forøvrig blad fra januar. Kanskje de var tom for flasker i jula og derfor ble det slik at noen fikk bare en og noen fikk ingen.Haha, ja hvem vet, hadde ikke forundret meg Kan ikke klage på det heller vet du, siden jeg i utgangspunktet ikke skal kunne vite det