Baby bokser

Henta på apoteket i dag, og siden de ikke brukte den koden som står i eposten kommer jeg til å hente på andre apotek i nærheten også ;)
Vad menar du med siden de ikkje brukte fen koden?? Sisst eg hemta så ville de ha legetimasjon og beholdt lappen

Vad menar du med siden de ikkje brukte fen koden?? Sisst eg hemta så ville de ha legetimasjon og beholdt lappen
Flere av oss har bare visst e-posten og de i butikken har verken trykt på koden eller spurt etter legitimasjon, så da kan man hente flere pakker om en vil.

Flere av oss har bare visst e-posten og de i butikken har verken trykt på koden eller spurt etter legitimasjon, så da kan man hente flere pakker om en vil.

O ja sånn ja. Da skall eg prøva på det denna gang :-) takk før tips

Dere som har bestill vitus apotek sin pakke . Var har dere bestillde den?? Eg har vart inne på nettsiden deres men finner ingen der.

Dere som har bestill vitus apotek sin pakke . Var har dere bestillde den?? Eg har vart inne på nettsiden deres men finner ingen der.
Vitus apotek har sluttet med disse må dessverre. Jeg skulle hente en når det var 3 mnd til termin, og fikk beskjed om at de sluttet med disse for ca 3 mnd siden dessverre.

Jeg viste bare frem mailen jeg, og det står det en kode, men den gjorde de ingenting med så har henta pakken på tre apotek :)

Jo klart de vet de ikke bara meg som er en fegis å vågar ej ta sjansen.
Vad var det før innehold i den pakken?? Huskar ej

Hihi nei jeg ser den :sorry: Den inneholder to bleier, noen kremer, en smokk og litt småting :) Men det som er rart er at i ene pakken fikk jeg en selvsteriliserende flaske og en vanlig tåteflaske, ene pakken fikk jeg den selvsteriliserende, og soste pakken fikk jeg ikke en eneste flaske, så det er tydeligvis forskjellig..

På apotek1 viste jeg bare mail og fikk boksen. Jeg spurte om de villa ha kode og de svarte bare "neida, det går fint"

Det er tydeligvis ikke så nøye med :p Men har fått en pakke med blad fra august, og to fra julen, så det er jo ikke de nyeste pakkene her i området ivertfall :p Og så er det rart det er ulikt innhold i pakkene..

Det er tydeligvis ikke så nøye med :p Men har fått en pakke med blad fra august, og to fra julen, så det er jo ikke de nyeste pakkene her i området ivertfall :p Og så er det rart det er ulikt innhold i pakkene..
Sikkert de ansatte som stjeler ting fra pakkene :P Eller skoleungdommer som er for sløve til å pakke riktig :P

Kan jo håpe ulikt innhold skyldes usikker levering fra leverandørene og ikke noe annet. Fikk også med juleblad, men kan tenke meg de ikke får så hyppige leveringer. Og de ansatte der aner sikkert ikke hva som er oppi med mindre de er gravide selv ;)

Sikkert de ansatte som stjeler ting fra pakkene :p Eller skoleungdommer som er for sløve til å pakke riktig :p

Haha, ja hvem vet, hadde ikke forundret meg :p Kan ikke klage på det heller vet du, siden jeg i utgangspunktet ikke skal kunne vite det :rolleyes:

Kan jo håpe ulikt innhold skyldes usikker levering fra leverandørene og ikke noe annet. Fikk også med juleblad, men kan tenke meg de ikke får så hyppige leveringer. Og de ansatte der aner sikkert ikke hva som er oppi med mindre de er gravide selv ;)

Ja at det er fra jul og sånn er jo ikke så farlig, tingene holder seg jo, men merkelig at man får 2 forskjellige flasker i en pakke og ingen flaske i en annen :p

Haha, ja hvem vet, hadde ikke forundret meg :p Kan ikke klage på det heller vet du, siden jeg i utgangspunktet ikke skal kunne vite det :rolleyes:
Jeg fik forøvrig blad fra januar. Kanskje de var tom for flasker i jula og derfor ble det slik at noen fikk bare en og noen fikk ingen.

Back
Topp