Jeg fik forøvrig blad fra januar. Kanskje de var tom for flasker i jula og derfor ble det slik at noen fikk bare en og noen fikk ingen.
Det er godt mulig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fik forøvrig blad fra januar. Kanskje de var tom for flasker i jula og derfor ble det slik at noen fikk bare en og noen fikk ingen.
Jeg likte godt go'boken da eldstemann var baby har ikke meldt meg inn i den nå siden vi har så mye bøker etter de andreNoen som har meldt seg inn i noen av de bokklubbene ? Har vurdert det, men vet ikke helt om vi skal gjøre det eller ikke
Jeg likte godt go'boken da eldstemann var baby har ikke meldt meg inn i den nå siden vi har så mye bøker etter de andre
Noen som har meldt seg inn i noen av de bokklubbene ? Har vurdert det, men vet ikke helt om vi skal gjøre det eller ikke
Jeg henta Apotek 1 sin idag, i den var det hverken Avent flaske, Mam smokk eller Bepanthen salve. På nettsiden sto det at dette skulle være i boksen.
Var en pakke våtservietter og ellers bare vareprøver...litt kjipt.
Henta apoteket sin i går. Eg fikk 2 mnd med Viaplay 1 smokk. 1 flaske. 1 pakke våtservietter. 2 pampers bleier. Ett blad.Ein salve. Og div vaskepulver prøver og ammelnnlegg.
På Rema var det ein smokk. 1 pakke bleier. 1 pakke vaskepulver. 1 Body. 1 pakke tørre servietter. Såpe. ++
Libero sin har eg ikkje fått lappen fra enda. Men komme vell snart kjekt med smokker og flasker. Og vareprøver som er fin str til stelleveska
Vi har Viaplay så for oss hjelper det ikkjeKunne ønske det var 2 mnd med Viaplay i min også
Jeg mener det er hver Mnd. Men så går det ann å avbestilleJa de virker ganske så bra Har ikke satt meg så mye inn i det, men får man bøker hver mnd da eller ?
Jeg mener det er hver Mnd. Men så går det ann å avbestille
Jenta mi på 9 år er med i en jentebokklubb (Twinsy) og der kan vi velge hvor ofte vi skal få bokpakkene. Kanskje det er blitt slik i Go'boken også ? veldig greit hvertfall
I starten fikk vi myke, fargerike bøker som gjerne lager lyd når de små gnurer dem sammen Bøker med speil slik at de kan de seg selv osv. Men det er 11 år siden vi ble medlem første gangen så det kan ha forandret segSå bra Får ta det opp til vurdering tenker jeg ! Hvilken type bøker får man da ?
I starten fikk vi myke, fargerike bøker som gjerne lager lyd når de små gnurer dem sammen Bøker med speil slik at de kan de seg selv osv. Men det er 11 år siden vi ble medlem første gangen så det kan ha forandret seg
Det stemmerSå man får bøker tilpasset alderen da regner jeg med Tenkte det hadde vært litt meningsløst å få bøker hver mnd tilegnet store barn liksom Nei, får kike og fundere litt
Hehe, så lenge det er tre forskjellige så vet jo ikke de at du har henta før
Eg hadde ikke tørd å gjøre det.
Hos meg skrev de ned koden. I tillegg er det vel litt dumt å utnytte slike gratis tilbud. Skal vel være glad for det vi får tenker eg