Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mange uker var/er dere på vei når dere henter disse pakkene
Tusen takkDet varierer vel litt, men de fleste steder krever at man skal ha kommet til uke 28...
Noen som har hentet fra Kiwi/libero enda? Fikk beskjed om at jeg får hentelapp noen uker før.. men jeg vil ha den nå
Hentet Rema sin i går og skal hente Apotek 1 sin etterpå!
I dag har vi fått boks fra libero på kiwi. Lappen kom i posten i går. Jeg er i uke 32. Gøy med pakke
Ah, jeg er i uke 32 nå så da krysser jeg fingrene for at den er rett rundt hjørnetJeg fikk hentelapp på mandag og jeg er i uke 33
Jeg hentet på Tveita; sjekket ingentingDe av dere som har hentet på Apotek1 i Oslo. Hvilken hentet dere på, og ble dere sjekket noe ekstra? Jeg hentet en på Bryn senter og der bare ga de en, og så hentet jeg en på Røa hvor de registrere med kode og jeg fikk tilogmed tilbud om kvittering på boksen
Jeg skrev til dem og spurte og de sa det sendes per post 8 uker ca før terminKommer den i posten? Trodde den kom på Mail jeg... Er 31+6 i dag, men ikke fått den enda kommer vel...
Registrerte meg bare så fikk jeg mail om at hentelappen kom i posten noen uker før termin Fikk min i posten for ca 2-3 uker sidenLibero på kiwi, registrerte dere i libero appen eller noe mer for å motta?
Takk for tips, vi skal dit på søndagFor dere som bor i en grenseby og har mulighet til å dra til Nordby for eksempel så stikk innom apoteket der. Jeg var innom i dag og de spurte meg om jeg ville ha en baby pose/boks av dem Tok den gledelig i mot våtservietter, smokk, ulike prøver osv