Baby bokser

Jeg har enda ikke sett noe info på Mail om apotekbabyboksen, fikk dere Mail eller kom det lapp i postkassen?

Noen som har meldt seg inn i noen av de bokklubbene ? Har vurdert det, men vet ikke helt om vi skal gjøre det eller ikke
Go' boken på første - fornøyd med det! Men pass på binding, og det at du må avbestille bøker hver mnd hvis du ikke vil ha de.. Husker jeg var medlem et helt år med noe skikkelig dårlige greier så måtte hver mnd huske å avbestille den dårlige og dyre boka.. Var kun fin velkomstgave der.. :(
Kjekt å kunne melde seg ut når man vil hvis det ikke er noe for dere;)

Go' boken på første - fornøyd med det! Men pass på binding, og det at du må avbestille bøker hver mnd hvis du ikke vil ha de.. Husker jeg var medlem et helt år med noe skikkelig dårlige greier så måtte hver mnd huske å avbestille den dårlige og dyre boka.. Var kun fin velkomstgave der.. :(
Kjekt å kunne melde seg ut når man vil hvis det ikke er noe for dere;)

Ja er den vi har vurdert, men tror vi drøyer den litt til og ser det an :) Kan man velge bort ting som hører med i pakken ? Er absolutt en fordel å kunne melde seg ut om det ikke er noe ja :)

Ja er den vi har vurdert, men tror vi drøyer den litt til og ser det an :) Kan man velge bort ting som hører med i pakken ? Er absolutt en fordel å kunne melde seg ut om det ikke er noe ja :)

I go'boken kan man velge å avbestille hele pakken eller deler av den. Veldig greit:)

Hva er det i libero-boksen? :-)

Back
Topp