Jeg har enda ikke sett noe info på Mail om apotekbabyboksen, fikk dere Mail eller kom det lapp i postkassen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk på mail her..Jeg har enda ikke sett noe info på Mail om apotekbabyboksen, fikk dere Mail eller kom det lapp i postkassen?
Jeg har enda ikke sett noe info på Mail om apotekbabyboksen, fikk dere Mail eller kom det lapp i postkassen?
Jeg var med fra før, kanskje det er det som er problemet..Du må melde deg inn i kundeklubben om jeg ikke tar helt feil
Jeg var med fra før, kanskje det er det som er problemet..
Jeg fikk Mail med en gang jeg registrerte meg. Prøv en gang til, og sjekk spam-mappen i tilfelle den havner derJeg var med fra før, og det var ikke noe problem. Kanskje du skal prøve en gang til? Kan jo ha skjedd en feil
Jeg var med fra før, kanskje det er det som er problemet..
Jeg var med fra før, og det var ikke noe problem. Kanskje du skal prøve en gang til? Kan jo ha skjedd en feil
Quota litt feil der, svaret mitt skulle til Lili PirelliJeg fikk Mail med en gang jeg registrerte meg. Prøv en gang til, og sjekk spam-mappen i tilfelle den havner der
Go' boken på første - fornøyd med det! Men pass på binding, og det at du må avbestille bøker hver mnd hvis du ikke vil ha de.. Husker jeg var medlem et helt år med noe skikkelig dårlige greier så måtte hver mnd huske å avbestille den dårlige og dyre boka.. Var kun fin velkomstgave der..Noen som har meldt seg inn i noen av de bokklubbene ? Har vurdert det, men vet ikke helt om vi skal gjøre det eller ikke
Go' boken på første - fornøyd med det! Men pass på binding, og det at du må avbestille bøker hver mnd hvis du ikke vil ha de.. Husker jeg var medlem et helt år med noe skikkelig dårlige greier så måtte hver mnd huske å avbestille den dårlige og dyre boka.. Var kun fin velkomstgave der..
Kjekt å kunne melde seg ut når man vil hvis det ikke er noe for dere
Ja er den vi har vurdert, men tror vi drøyer den litt til og ser det an Kan man velge bort ting som hører med i pakken ? Er absolutt en fordel å kunne melde seg ut om det ikke er noe ja
I go'boken kan man velge å avbestille hele pakken eller deler av den. Veldig greit
En pakke bleier, en pakke bind, små flasker med Libero babyprodukter, en Lamaze leke, en smokk, prøve på ammeinnlegg og en pakke våtservietter.Hva er det i libero-boksen?
Vi fikk ikke smokk i vår, men alt det andreEn pakke bleier, en pakke bind, små flasker med Libero babyprodukter, en Lamaze leke, en smokk, prøve på ammeinnlegg og en pakke våtservietter.
Kanskje det ikke var smokk, at jeg husker feil.Vi fikk ikke smokk i vår, men alt det andre
Vi fikk ikke smokk i vår, men alt det andre
Kanskje det ikke var smokk, at jeg husker feil.
Den hentet jeg i går også! Og håper å hente fra Rema og Kiwi i dag! Syns de boksene er såååå morsomme å åpneVis vedlegget 164821
Jippi endelig har jeg den i hus
Henta på Kiwi i dag, samme innhold som du nevner bortsett fra smokkEn pakke bleier, en pakke bind, små flasker med Libero babyprodukter, en Lamaze leke, en smokk, prøve på ammeinnlegg og en pakke våtservietter.