Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du melder deg inn i kundeklubbene via nett Liberos klubb gir pakke fra kiwi, Rema har en egen, Apotek 1 har egenEr en del sider på den tråden her nå, så jeg skyter bare ut spørsmålet fremfor å lese
Hvordan får dere alle disse boksene fra Rema etc etc etc?
Du melder deg inn i kundeklubbene via nett Liberos klubb gir pakke fra kiwi, Rema har en egen, Apotek 1 har egen
Jeg har registrert meg for ca 2 uker siden men har ikke fått smokken enda.Er det noen som har fått den smokken fra mam ved å like facebooksiden deres? Forstod ikke helt det der jeg
Jeg har registrert meg for ca 2 uker siden men har ikke fått smokken enda.
Du må nok fylle ut et skjema for å få gratis smokk.
Ifølge denne siden finnes ikke denne muligheten lengre:Hvor finner du det skjema? Sto liksom bare at man kunne like siden, men forstod ikke helt at det kunne være nok
Gå inn på facebooksiden deres, bitte litt ned på siden står det: Få en gratis smokk under fanen Apper.Hvor finner du det skjema? Sto liksom bare at man kunne like siden, men forstod ikke helt at det kunne være nok
Gå inn på facebooksiden deres, bitte litt ned på siden står det: Få en gratis smokk under fanen Apper.
Det funket når jeg gikk fra vanlig pc, men ikke mobil og tablet. Sær sideGå inn på facebooksiden deres, bitte litt ned på siden står det: Få en gratis smokk under fanen Apper.
Var nå på siden via mobil og fant linken under innlegg fra besøkende. Linken er: www.mamsmokk.comDet funket når jeg gikk fra vanlig pc, men ikke mobil og tablet. Sær side
Var nå på siden via mobil og fant linken under innlegg fra besøkende. Linken er: www.mamsmokk.com