Baby bokser

Jeg henta Apotek 1 sin idag, i den var det hverken Avent flaske, Mam smokk eller Bepanthen salve. På nettsiden sto det at dette skulle være i boksen.

Var en pakke våtservietter og ellers bare vareprøver...litt kjipt.

Jeg henta Apotek 1 sin idag, i den var det hverken Avent flaske, Mam smokk eller Bepanthen salve. På nettsiden sto det at dette skulle være i boksen.

Så rart henta min i dag jeg også, og jeg fikk med alt det du nevnte i boksen :/

Jeg henta i dag og fikk alt det du nevner over her. Veldig rart at alt det skulle mangle :rolleyes:

Husk også på at barnas hus har gratis mini bleie bøtte. samme regel der, 3 mnd før termin til 3 mnd etter fødsel :)

Må ha vært en feil... Jeg henta den forrige helg og da var det 2 flasker og en smokk, våtservietter og noe vareprøver... Ingen bepanthen, men en prøve på noe annet... Husker ikke hva den het...

Hentet Apotek 1 sin i går. Så mye bra!
De kontrollerte ikke koden eller navnet mitt, så skal være sleip å hente en på et annet apotek senere :p

Fikk dere hentemailer med en gang dere bestilte, eller når det er 3 mnd igjen? Er 3 mnd om 2 dager, og ikke fått noe enda..

Må ha vært en feil... Jeg henta den forrige helg og da var det 2 flasker og en smokk, våtservietter og noe vareprøver... Ingen bepanthen, men en prøve på noe annet... Husker ikke hva den het...

Jeg fikk heller ikke noen flasker elns. Fikk en smokk,våtservietter og noen vareprøver.

Jeg fikk heller ikke noen flasker elns. Fikk en smokk,våtservietter og noen vareprøver.

Måtte du vise/registrere kvittering på henting noe sted? Hvis ikke kan du jo hente en på et annet apotek... Eller ta en tur innom der du hentet og spørre om det er noe feil...

Jeg også fikk 2 flasker og smokk. Fikk og en prøve på bepanthen sammen med en annen pose med to kremprøver.

Fikk dere hentemailer med en gang dere bestilte, eller når det er 3 mnd igjen? Er 3 mnd om 2 dager, og ikke fått noe enda..
Det kommer ann på fra hvor. Fra apotek1 og rema 1000 fikk jeg med en gang, men fikk ikke lov å bestille før det var 3 måneder igjen heller. Libero sin kommer automatisk i posten rundt termin (jeg mistet i uke 12 sist og fjerne all info om graviditeten, men fikk fortsatt hentelapp når det nærmet seg termin)

Får man babybox fra apoteket hvis man krysser av at det ikke er mitt første barn? :P

Back
Topp