Satserpånr2laspirengro
Betatt av forumet
Har bestilt fra Rema og Apotek 1. Kiwi sin får man ikke før det nærmer seg termin..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aha forklarer sakenHar bestilt fra Rema og Apotek 1. Kiwi sin får man ikke før det nærmer seg termin..
Jeg har hentet den fra Libero/kiwi Gjorde det faktisk for noen uker siden. Masse gøy oppiNoen som har hentet fra Kiwi/libero enda? Fikk beskjed om at jeg får hentelapp noen uker før.. men jeg vil ha den nå
Hentet Rema sin i går og skal hente Apotek 1 sin etterpå!
Jeg har hentet den fra Libero/kiwi Gjorde det faktisk for noen uker siden. Masse gøy oppi
Var mannen min som hentet den så vet egentlig ikke helt.. Men vi kjenner butikksjefen der, så kanskje derfor? Jaja, kan anbefale den hvertfallHvordan fikk du hentet den allerede nå?
Samboeren min jobber på kiwi, så han bare tok med en hjem ^^ veldig greit å slippe og måtte melde seg inn i alt muligHvordan fikk du hentet den allerede nå?
Den kan ha havnet i spam-mappen? Jeg fikk hentelapp på epost rett etter jeg registrerte megJeg har ikke mottatt hente info til apoteket, kommer det på e-post?
På Rema 1000 bestilles det vel direkte til deg til den butikken du velger? Jeg måtte f.eks oppgi navn når jeg hentet på den lokale rema butikken.Hehe.. Sku hente på apoteket å rema 1000 idag.. Begge plassene var tomme så får ta en ny tur i slutten av uka !
Ikke sånn hærPå Rema 1000 bestilles det vel direkte til deg til den butikken du velger? Jeg måtte f.eks oppgi navn når jeg hentet på den lokale rema butikken.
Da kan du jo hente flere i forskjellige butikker?Ikke sånn hær
Når jeg bestilte fra Rema måtte jeg oppgi butikk, men ikke navnet mitt når jeg hentet den.Ikke sånn hær