Baby bokser

Eg har henta Rema sin. Sysnt den var grei.. Men etter og ha lest dette går såpa i søppelet.. Men pleier uansett ikkje og bruke noe særlig med såper den første tiden. Så ingen krise :) men kjipt at dei deler ut sånt da :/ skal hente apoteket sin snart :)

Henta fra apotek1 i dag... Liker at det er flasker og smokker fra ulike merker i disse pakkene så kan man jo prøve seg litt fram på hva man liker og ikke...

Har bestilt Rema sin, og kan hente den på tirsdag, og bestilt fra liberoklubben (Kiwi), men det tar vel litt tid enda før hentelappen kommer i posten...

Hehe.. Sku hente på apoteket å rema 1000 idag.. Begge plassene var tomme :( så får ta en ny tur i slutten av uka !

Hehe.. Sku hente på apoteket å rema 1000 idag.. Begge plassene var tomme :( så får ta en ny tur i slutten av uka !
På Rema 1000 bestilles det vel direkte til deg til den butikken du velger? Jeg måtte f.eks oppgi navn når jeg hentet på den lokale rema butikken.

Har bestilt boksene fra apotek 1 og rema 1000, men fikk klar beskjed av mannen at vi måtte legge opp til samlet henting for han gadd ikke styre med flere turer :D Men det passer fint å gjøre det nå i helgen, heldigvis ;)

De boksene fra Apotek 1; går de i en bærepose (så jeg får den med meg på bussen :p ) eller må man bære rundt på en pappeske?

Back
Topp