Man får ikke bestilt lengre. Jeg fikk lapp og reiste halve Oslo rundt for å finne noen som hadde bokser igjen og det var flere måneder sidenHar rimi fortsatt igjen bokser? Iom at de går over til coop synes det er gøy med slike bokser
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man får ikke bestilt lengre. Jeg fikk lapp og reiste halve Oslo rundt for å finne noen som hadde bokser igjen og det var flere måneder sidenHar rimi fortsatt igjen bokser? Iom at de går over til coop synes det er gøy med slike bokser
Tror ikke det er noen, så lenge du ikke "lyver" på termindato.Hva slags pakker får man bestilt før det er tre mnd igjen til termin?
De jeg har kikket på må man vente til tre mnd før termin i hvert fall...
Har rimi fortsatt igjen bokser? Iom at de går over til coop synes det er gøy med slike bokser
Rema, Rimi og Apotek 1Hvilke pakket er dette fra da?
Ja vår lille beibi rev faktisk i stykker sine første bøker (og noen av mine gamle), først nå i en alder av 2-3 han gidder se litt. Men han er ekstremt aktiv fyr da hi hiJeg var ganske fornøyd sist. De små tubene med salver etc er fabelaktige å ha i stellevesken, og fikk brukt en del av de andre. Skal ha rema og apotek 1 sin, men dropper bokklubber. Eldstemann var ikke særlig interessert i bøkene, bortsett fra å tygge på dem, så tror jeg avventer litt der.
Ja vår lille beibi rev faktisk i stykker sine første bøker (og noen av mine gamle), først nå i en alder av 2-3 han gidder se litt. Men han er ekstremt aktiv fyr da hi hi
Synes å huske at man får en lapp i posten, eller en mail noen få uker før termin. Så den får man ikke hentet før ganske nærme fødselen.Vi har henta apoteket sin, også skal samboeren hente på rema i dag. Har registrert meg på libroklubben også, men husker ikke hvordan det funker. Om jeg vil få sms eller lapp i posten. Noen som vet?
Takk for tips, marsjerer rett inn på badet og hiver'n. Vi sliter fra før med tørr hud... For noe herk altså.Den fra Rema inneholder forresten en badesåpe som inneholder Isopropyl Alcohol. Et fettløselige stoff som fjerner det naturlige fettet i huden og tørker den ut.
Den såpa går rett i søpla her!
Oki. Mente å huske å ha lest tre mnd jeg, men det var vel apoteket si det daSynes å huske at man får en lapp i posten, eller en mail noen få uker før termin. Så den får man ikke hentet før ganske nærme fødselen.