Datteren min ble sendt hjem fra bhg i forgårs pga påvist Delta-smitte hos en nærkontakt. Fikk negativt testsvar i går, men i dag ble hun kjempedårlig - først snørr og dårlig allmenntilstand, så ganske høy feber
Jeg har innsett på tirsdag. Nå havner jeg heldigvis ikke i karantene selv om hun skulle få påvist fordi jeg er vaksinert, men jeg blir redd for at jeg blir smittet og at det skal ødelegge for embryoet på en eller annen måte. Eller enda verre - at jeg får symptomer før tirsdag og ikke får innsett!?
Krysser enn så lenge alle fingre for at hun har dratt med seg noe annet rart virus hjem fra bhg 
Jeg har innsett på tirsdag. Nå havner jeg heldigvis ikke i karantene selv om hun skulle få påvist fordi jeg er vaksinert, men jeg blir redd for at jeg blir smittet og at det skal ødelegge for embryoet på en eller annen måte. Eller enda verre - at jeg får symptomer før tirsdag og ikke får innsett!? 

Sender mange klemmer!
skikkelig uheldig dette. Fikk du testsvar? Krysser fingrene
ble 6 egg - virker som Menopur ikke gjorde trikset for meg da vi har fått 11/10 med Rekovelle/Gonal-F. De byttet til den for å se om den ville gi færre tomme follikler men det ble faktisk flere. Allikevel var alle på klinikk optimistisk 
Jeg krysser fingrene for at dere får noe på frys