Er også veldig nervøs for att eggene våre ikke skal overleve, særlig siden det "bare" er 2-dagersJeg er så nervøs. Trolig oppstart mandag. Har bare ett egg, en blasto, på frys… Frykter sånn avbrutt pga egg som ikke tålte tining.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er også veldig nervøs for att eggene våre ikke skal overleve, særlig siden det "bare" er 2-dagersJeg er så nervøs. Trolig oppstart mandag. Har bare ett egg, en blasto, på frys… Frykter sånn avbrutt pga egg som ikke tålte tining.

Følger spent med på dere her inne og ville bare tipse om denne:Er også veldig nervøs for att eggene våre ikke skal overleve, særlig siden det "bare" er 2-dagers![]()
TakkFølger spent med på dere her inne og ville bare tipse om denne:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3136065/
Lang artikkel, men kort oppsummert:
The survival rate was 69% for thawed zygotes, 85% for D3 embryos, and 88% for blastocysts
Med andre ord. Kjempegode sjanser for at det går bra![]()
Lykke til denne runden! Jeg krysser alt jeg kan for dereGod mandag dere
Her har jeg fått mens, begynner med sprøyter i morgenda kan jeg settes på stimulerer. Første kontroll neste onsdag

var egentlig ingen som trodde det ville gå med mannens sæd. Vi innså at hvis vi måtte i bestefall bruke 3 uttak for å oppnå 1 innsett, og det ikke er uvanlig at man trenger mer enn 1 innsett for å få 1 barn, at vi ikke ville klare å holde ut hele veienLykke til denne runden! Jeg krysser alt jeg kan for dere![]()
krysser fingrene for deg og, håper virkelig pausemåned vært nyttig for kroppen din og at det snart blir din tur 

Ååå, masse lykke til denne runden!God mandag dere
Her har jeg fått mens, begynner med sprøyter i morgenda kan jeg settes på stimulerer. Første kontroll neste onsdag
Ååå, masse lykke til denne runden!
Krysser fingre og tær for at det blir bare positive opplevelser denne gangen!
samme for degJeg har hatt første ultralyd på stimdag 7/CD8 begge gangeneHvilken dag er det vanlig å ta ultralydsjekk på? Min stimuleringsdag 10 kommer på en lørdag, dersom mensen kommer til riktig tid.
Hvilken dag er det vanlig å ta ultralydsjekk på? Min stimuleringsdag 10 kommer på en lørdag, dersom mensen kommer til riktig tid.
I St Olavs informasjonshefte står det "7-10 dager etter første sprøyte er satt", det vil si CD 9-12 hvis man begynner med sprøyter CD2, men tror de pleier å ta det CD 9-11. Jeg har en gang hatt det CD8 også. Kan variere fra klinikk til klinikk sikkert
Ok, takk for info. Fant ikke noe om akkurat når sjekken var, annet enn at jeg mener de sa rundt dag ti, eller mulig de var senest dag 10 av stimulering. Planen min er foreløpig fylt ut med menopur i 9 dager (i tillegg til fyremadel), så antar at sjekken da må være senest stim dag 10, iom at det skal være mulighet for å justere/forlenge stimuleringen.
Jeg begynner ikke stimulering før CD3, så CD9-11 blir da stim dag 7-9.
Jeg skal ikke si noe sikkert, men setter de ikke inn blasto 6 dager etter positiv test? Mener de regner at eggløsning kommer dagen etter positiv testHei dere!
Jeg skal ha innsett av blasto, og har nå blinkefjes på CB. Fikk det første gang i går ettermiddag og har det fortsatt i dag.
Var i dag på UL, fin tykkelse på slimhinna og to eggposer - en på 20 mm og en på 17 mm. Han sa eggløsning er like rundt hjørnet.
Hvis jeg får positiv eggløsningstest i morgen, er det da umulig å få innsett pga helgestengt? Regner de 5 dager fra positiv eggløsningstest?

Håper håper håper hååååååper detJeg skal ikke si noe sikkert, men setter de ikke inn blasto 6 dager etter positiv test? Mener de regner at eggløsning kommer dagen etter positiv test![]()