August 2021

Endelig i gang med stikkingen, og kan settes på stimulerer :D
GODT å være i gang igjen!
Planlagt uttak i uke 33, så håper skjema holder denne gang, og at jeg ikke går like lenge med sprøyting som sist - Gikk da tre uker med stimulering før uttak.

for en solstråle du er :love7 så spennende! Tar du høyere dose denne gangen?

for en solstråle du er :love7 så spennende! Tar du høyere dose denne gangen?
Haha, må prøve å holde motet og positiviteten oppe ;):love7
Ja, eller, jeg øker denne gang etter 4 dager og ikke etter 13 :p
Så får vi se om det blir ytterligere økning, men starter på samme dose som sist.

TR kom i går, og jeg er i gang med Progynova :happy: UL Mandag 16. (CD 12).

Mensen kommer nå, og forventa eggeløsning blir da 21.august. Så vi får se om dette innsettet utgår, da jeg skal til Danmark 23.-28.august... Fader altså, håper eggeløsninga blir minst 2 dager forsinka, så jeg kan rekke det. Får bare ta det som det kommer:eek: Masse lykke til alle sammen!!:happy::Heartpink

Jeg hadde forventet mens 5. august, men fikk mens før tiden - 26. juni. :banghead:
Nå håååper jeg bare EL holder seg unna noen dager til - så klinikken får åpnet først, de åpner til mandag :smiley-angelic001
Har en liten blastoeskimo som ligger og venter på meg :nailbiting:

Må ventilere litt her... Progynova får lav karakter fra meg altså. Jeg er i mye dårligere form enn under ferskforsøket :dead: Nestemt, irritert, kvalme og hodepine som kommer og går.. Er tydeligvis en av dem som reagerar på denne medisinen. Ugh. Kombinerte det også med bivirkninger fra dose 2 koronavaksine for noen dager siden så det var skikkelig gøy :wtf: Sitter her og minner meg på at jeg valgte å gjøre det sånn :rolleyes: Håper det blir bedre når jeg begynner med progesteron. Har kontroll allerede syklusdag 9, på onsdag, håper det ikke blir så lenge etter det. Håper det går/vil gå bedre for dere andre som tar progynova!

Må ventilere litt her... Progynova får lav karakter fra meg altså. Jeg er i mye dårligere form enn under ferskforsøket :dead: Nestemt, irritert, kvalme og hodepine som kommer og går.. Er tydeligvis en av dem som reagerar på denne medisinen. Ugh. Kombinerte det også med bivirkninger fra dose 2 koronavaksine for noen dager siden så det var skikkelig gøy :wtf: Sitter her og minner meg på at jeg valgte å gjøre det sånn :rolleyes: Håper det blir bedre når jeg begynner med progesteron. Har kontroll allerede syklusdag 9, på onsdag, håper det ikke blir så lenge etter det. Håper det går/vil gå bedre for dere andre som tar progynova!

Æhhh, nå gruer jeg meg :P Starter forhåpentligvis på mandag. Skal ha ultralyd før oppstart da jeg ikke har mensen naturlig.

Forstår deg godt, gikk selv på progynova siste forsøk og ble veldig dårlig av den :hungover: Er visst mange som reagerer på den.. Alt man putter i kroppene våre, men verdt det til slutt om det blir en liten en :love017 får håpe du føler deg bedre snart

Jeg er så nervøs. Trolig oppstart mandag. Har bare ett egg, en blasto, på frys… Frykter sånn avbrutt pga egg som ikke tålte tining.

Jeg er så nervøs. Trolig oppstart mandag. Har bare ett egg, en blasto, på frys… Frykter sånn avbrutt pga egg som ikke tålte tining.

Føler med deg, har kun en blasto på frys selv :nailbiting: livredd for at det ikke skal tåle opptining, men hørt at det er stor sjanse for at blasto tåler det? Krysser hvertfall fingrene for oss, lykke til på mandag :love017 jeg skal på ul torsdag, ganske nervøs da forsøket før sommeren ble avbrutt grunnet for tynn slimhinne

Æhhh, nå gruer jeg meg :p Starter forhåpentligvis på mandag. Skal ha ultralyd før oppstart da jeg ikke har mensen naturlig.
Kan trøste med at det absolutt ikke er alle som reagerer så ille på progynova, selv om det som oftest er de historiene man hører! Jeg har gått på store doser pga tynn slimhinne, og har ikke merket noen ting:)

Kan trøste med at det absolutt ikke er alle som reagerer så ille på progynova, selv om det som oftest er de historiene man hører! Jeg har gått på store doser pga tynn slimhinne, og har ikke merket noen ting:)
Reagerte på alt annet da vi prøvde på førstemann så stålsetter meg :P

Skal gå på høy dose.

Æhhh, nå gruer jeg meg :p Starter forhåpentligvis på mandag. Skal ha ultralyd før oppstart da jeg ikke har mensen naturlig.
Det var ikke meningen å skremmes altså! Som sagt er det jo mange som ikke reagerer i det hele tatt. Det går mye bedre med meg nå også, tror at kroppen kanskje har vant seg litt med det. Nå opplever jeg mye slim type EL-slim, har hørt at det er vanlig. Grugleder meg til kontroll på onsdag, håper alt ser bra ut :nailbiting:

Back
Topp