August 2021

Ja,jeg greier ikke å formidle godt nok hvor takknemlig og fornøyd jeg er med det! :D Hvor i løypa ligger du an?

Skjønner det godt :joyful:

Hadde positiv EL-test nylig så forventer å være i gang med sprøyter ca 10-11 august :)
 
Ja, helt utrolig, men jeg har fått positiv eggløsningstest allerede på cd 12 :smiley-bounce012 så uvant for meg! De regner helt sikkert i morgen som dag for positiv test siden denne testen ikke var på morgenurin, det vil si innsett tirsdag neste uke, 3 august :love7

Hvor hører du til? Her åpner ikke klinikken før 9/8..
 
Jeg har hatt tidenes lengste syklus på 53 dager :grumpy: fikk mensen nå, så akkurat for tidlig til å kunne begynne nå, så blir ikke før neste mens. Håper de kan gi meg noe så den kommer kjappere enn 53 dager. Men blir nok så nok ikke oppstart på meg før slutten av august eller september, så blir nok hørende til i septembergruppe isteden.
Masse lykke til alle sammen, jeg heier på dere fra sidelinjen :Heartredxsmile5
 
Har fått kraftig urinveisinfeksjon, veldig vondt i blæren hele tiden, feber og helt slått ut. Fått antibiotika nå som jeg skal ta i 5 dager, før det blir ny urinprøve. Merker jeg blir fortvilet for om dette skal ha noe å si i forhold til eggene/ivf forsøket som begynner om noen uker? :sorry:

Hadde liksom planlagt en perfekt "oppkjøring" til forsøket, og så blir jeg skikkelig syk :(
 
Jeg har hatt tidenes lengste syklus på 53 dager :grumpy: fikk mensen nå, så akkurat for tidlig til å kunne begynne nå, så blir ikke før neste mens. Håper de kan gi meg noe så den kommer kjappere enn 53 dager. Men blir nok så nok ikke oppstart på meg før slutten av august eller september, så blir nok hørende til i septembergruppe isteden.
Masse lykke til alle sammen, jeg heier på dere fra sidelinjen :Heartredxsmile5

Føler med deg! Det samme skjedde med meg både før og etter sommerstengt. Så irriterende! Men da havner vi i samme gruppe. :)

Kommer uansett til å henge her inne i mellomtiden, følge med og forberede meg mentalt til første forsøk! :nailbiting:
 
Har fått kraftig urinveisinfeksjon, veldig vondt i blæren hele tiden, feber og helt slått ut. Fått antibiotika nå som jeg skal ta i 5 dager, før det blir ny urinprøve. Merker jeg blir fortvilet for om dette skal ha noe å si i forhold til eggene/ivf forsøket som begynner om noen uker? :sorry:

Hadde liksom planlagt en perfekt "oppkjøring" til forsøket, og så blir jeg skikkelig syk :(
Jeg gikk på ab mellom uttak og innsett når jeg ble gravid med sønnen min.
Nå skal jeg gå på det før oppstart neste forsøk.
Så tror ikke du trenger å bekymre deg.
 
Har fått kraftig urinveisinfeksjon, veldig vondt i blæren hele tiden, feber og helt slått ut. Fått antibiotika nå som jeg skal ta i 5 dager, før det blir ny urinprøve. Merker jeg blir fortvilet for om dette skal ha noe å si i forhold til eggene/ivf forsøket som begynner om noen uker? :sorry:

Hadde liksom planlagt en perfekt "oppkjøring" til forsøket, og så blir jeg skikkelig syk :(

Jeg gikk også på antibiotika ca. 2 mnd før jeg ble gravid med datteren min. Har vært umulig å ikke lure på om det kan ha hatt en positiv effekt. Du har jo haugevis som sverger til nettopp antibiotikakur for å blir gravide etter årevis med prøving og IVF (men mulig den er mer spesifisert og langvarig?). Ble uansett overlykkelig for at jeg for et par uker siden fikk antibiotika for mulig UVI (tror egentlig ikke jeg hadde det), sånn i tilfelle det var det som gjorde det sist. Tror i hvert fall ikke det skader :Heartred:happy:
 
Har fått kraftig urinveisinfeksjon, veldig vondt i blæren hele tiden, feber og helt slått ut. Fått antibiotika nå som jeg skal ta i 5 dager, før det blir ny urinprøve. Merker jeg blir fortvilet for om dette skal ha noe å si i forhold til eggene/ivf forsøket som begynner om noen uker? :sorry:

Hadde liksom planlagt en perfekt "oppkjøring" til forsøket, og så blir jeg skikkelig syk :(

Ånei så kjipt! Urinveisinfeksjon er absolutt ikke noe gøy, god bedring ❤️
 
Jeg gikk på ab mellom uttak og innsett når jeg ble gravid med sønnen min.
Nå skal jeg gå på det før oppstart neste forsøk.
Så tror ikke du trenger å bekymre deg.

Jeg gikk også på antibiotika ca. 2 mnd før jeg ble gravid med datteren min. Har vært umulig å ikke lure på om det kan ha hatt en positiv effekt. Du har jo haugevis som sverger til nettopp antibiotikakur for å blir gravide etter årevis med prøving og IVF (men mulig den er mer spesifisert og langvarig?). Ble uansett overlykkelig for at jeg for et par uker siden fikk antibiotika for mulig UVI (tror egentlig ikke jeg hadde det), sånn i tilfelle det var det som gjorde det sist. Tror i hvert fall ikke det skader :Heartred:happy:

Takk som deler begge to! Så godt å høre! Da skal jeg legge vekk bekymringene om at det kan være negativt i forhold til forsøket, kanskje behandlingen til og med kan være litt positivt. :)

Ånei så kjipt! Urinveisinfeksjon er absolutt ikke noe gøy, god bedring ❤️

Tusen takk :Heartblue
 
Takk som deler begge to! Så godt å høre! Da skal jeg legge vekk bekymringene om at det kan være negativt i forhold til forsøket, kanskje behandlingen til og med kan være litt positivt. :)



Tusen takk :Heartblue

Jeg hadde i hvert fall ikke bekymret meg for akkurat det (og jeg bekymrer meg for myye rart i prøvetiden :hilarious:) Å være syk er imidlertid noe dritt, da :hungover: Masse god bedring :Heartred
 
Bare innom for å heie på dere alle sammen:wav

Måtte August bli deres måned :Heartred
 
Bare innom for å heie på dere alle sammen:wav

Måtte August bli deres måned :Heartred
:love7

Takk så mye ❤️ Du skulle ha ny stimulering offentlig om ikke så veldig lenge, hvis jeg husker riktig?
 
Jeg hadde i hvert fall ikke bekymret meg for akkurat det (og jeg bekymrer meg for myye rart i prøvetiden :hilarious:) Å være syk er imidlertid noe dritt, da :hungover: Masse god bedring :Heartred

Tusen takk! Føler meg veldig mye bedre allerede, så har fått riktig antibiotika. :)
 
Noen som kjenner til om man får innsett i august viss man får mens nå? klinikken er sommerstengt til 8 august og ifølge kalkulatoren vil eggløsning komme ca 12 august, har innsett av fryst blastocyst. Syns det blir sååå lenge å vente til september nå :nailbiting:
Jeg er i akkurat samme situasjon som deg. Fikk mens 26. Juli, klinikken åpner igjen 9. august. Jeg begynte på Letrozol, så har jeg iallefall gjort det jeg kan HVIS vi rekker det. Fikk altfor tidlig mens denne mnd, skulle egenrlig hatt den 5. august
 
Så fint at du forklarer! Det er første gang jeg har lest om at andre har fått flere sædceller inn i samme egg - jeg hadde et forsøk hvor åtte av fjorten befruktede egg ble befruktet av to eller flere sædceller :hungover: Vi fikk dårlig informasjon om hva som hadde skjedd på klinikken, og først da vi byttet klinikk fikk vi mistanke om at det i vårt tilfelle var dårlige rutiner på laboratoriet som var skyld i det (rett og slett for mange sædceller som tilsettes egget).
Beklager så sent svar, men trengte litt ferie fra alt! Haha
Spennende at det er flere som har opplevd det! Jeg hadde aldri hørt om at det var mulig, og at det i så fall ble helt feil.
Ah! Det kan jo være at de bare dekker over dårlige rutiner, men de ville egentlig ikke si så mye om årsak, så det virket mest som det var en forsnakkelse, men det var nå det de sa.
Etter en del googling, så har jeg prøvd å sette sammen all informasjonen til noe forståelig :p Men mulig man aldri vil få nøyaktige svar på hva som har skjedd
 
Så utrolig fin forklaring. Interessant å lese. Jeg er på lese stadiet igjen tydeligvis. Prøver å finne ut mest mulig om hva som kan ha gått galt. Jeg er typisk sånn at jeg dykker helt ned i ting og vil vite alt som er mulig å finne om temaet. Vurderer tilogmed å få lånt meg fag bøker om dette her. :laughing002 Googler meg gul og lilla.
Hah, så bra :)
Dette er det jeg har forstått etter hva de sa, og myye googling, føler jeg må lese og lese hele tiden selv!
Jeg slo meg en tid til ro med at det er så mye man ikke vet, og så mange ting som kan skje som man ikke kan styre, men nå nærmer det seg nytt forsøk, og jammen er jeg i gang med googling igjen etter en liten sommerpause! Haha
 
Iii, siste dag med Primolut i dag, og endelig snart oppstart igjen!! :D:D
(Måtte bare få det ut... Haha)
 
Mensen er på gang her så da blir det snart oppstart med progynova :happy: Har hatt litt kortere sykluser etter ferskforsøket i mai så mensen kom litt tidlig i forhold til avtalt forsøk, men det går nok fint siden det er styrt syklus. Gleder meg til nytt forsøk! Men er veldig redd for at ingen av de to eggene skal overleve opptining :sorry:
 
Back
Topp