@Sjof Hvordan gikk det med deg? ❤ Beklager om jeg allerede har spurt eller du har skrevet noe om det!
Heisann gode du!
Det gikk ikke så fryktelig bra. Det blir avventing til hysterskopi. Så her blir det vel en stund til første innsett blir en realitet
Synarela dag 12 her, fikk mensen på dag 10 og er happy nå 
stresser litt med det, men det skal nok gå fint 
svimmel og utslitt. Så er hjemme fra jobb. 
krysser fingra! 

kan noen forklare hvordan dette funker? Skal jeg liksom ikke ha eggløsning????
Kan noen please forklare meg? Må Ovitrelle settes tidligere for å sikre optimale forhold? 

Den høres jo perfekt ut! Og med tilnærmet positive tester har du jo el nå!!! Nei, huff a meg. Dette var skikkelig kjipt, Dipsy. Grunnen er nok at de er redde for at folikkelen har blitt til en cyste i stedet, og ikke kommer til å slippe egg. Da vil ikke corpus luteum behynne å produsere progesteron etc som den skal, og man er avhengig av velfungerende corpus luteum for å opprettholde svangerskap frem til morkaken tar over hormonproduksjonen. Det er iallfall det eneste årsaken jeg kan se for meg, men nå er ikke jeg lege. Uansett er ikke 22mm for stort ved el, det er jo perfekt størrelse. Hadde virkelig bedt om en god begrunnelse hvis du får til, evt ringe dem?
Fy søren, jeg er skikkelig skuffa nå! Hvor stor skal follkelen være når jeg setter Ovitrelle?