April 2021

Hive meg inn her med dere nå ❤️
Er nå blitt ruger igjen av totalt 10 forsøk, så kanskje alle gode ting er 10?
Mista i uke 20 i 2019, og hadde en exu i 2020.
Har bytta fra riksen til Hausken i håp om bedre lykke, men her er det rett og slett uflaks!
Alt er i skjønneste orden eggene vil rett og slett ikke feste seg :banghead:

NALA85 - 35år - ingen barn - Hausken - Fryseforsøk nr 3 fra IVF nr 2 - Klexane - Innsett 13/4

Velkommen og gratulerer som ruger ❤ Veldig leit å høre om den tunge veien deres. Håper at dette egget holder hele veien til mål ❤
 
MEN I ALLE DAAAAAAAAGER DA!!!! :woot: Nei nå gir jeg meg ende over. Herlighet. Blir det innsett????

Også ville jeg faktisk ha informert forrige gynekolog om dagens funn!!!
Jeg håper det :nailbiting: stresser litt med den el-sprøyta. Håper jeg får raskt svar fra klinikken..

Skal ALDRI gå til hun andre gynekologen igjen :shifty:
 
@Sjof Hvordan gikk det med deg? ❤ Beklager om jeg allerede har spurt eller du har skrevet noe om det!
 
Jeg håper det :nailbiting: stresser litt med den el-sprøyta. Håper jeg får raskt svar fra klinikken..

Skal ALDRI gå til hun andre gynekologen igjen :shifty:

MÅ du ta sprøyta da? Du har jo fått positiv test, så egget slipper vel mest sannsynlig i morgen uansett? Eller er det krav fra klinikken? :wideyed: Håper du får det svaret du ønsker fra klininkken ❤ Morsomt om vi nå skulle havne helt likt i løypa!

Nei, hun der hadde jo åpenbart ikke peiling! Syns virkelig du burde si ifra!
 
MÅ du ta sprøyta da? Du har jo fått positiv test, så egget slipper vel mest sannsynlig i morgen uansett? Eller er det krav fra klinikken? :wideyed: Håper du får det svaret du ønsker fra klininkken ❤ Morsomt om vi nå skulle havne helt likt i løypa!

Nei, hun der hadde jo åpenbart ikke peiling! Syns virkelig du burde si ifra!
Aner ikke :rolleyes: jeg har den heldigvis i kjøleskapet om de mener den skal settes. Gyn mente det var optimale forhold.. Tenk hvis jeg hadde lagt meg i narkose uten grunn??
Åh, jeg håper vi havner likt ❤
 
Aner ikke :rolleyes: jeg har den heldigvis i kjøleskapet om de mener den skal settes. Gyn mente det var optimale forhold.. Tenk hvis jeg hadde lagt meg i narkose uten grunn??
Åh, jeg håper vi havner likt ❤

Det er faktisk litt skummelt :eek: Jeg krysser alt jeg har for at det blir nå!!! ❤
 
Hive meg inn her med dere nå ❤️
Er nå blitt ruger igjen av totalt 10 forsøk, så kanskje alle gode ting er 10?
Mista i uke 20 i 2019, og hadde en exu i 2020.
Har bytta fra riksen til Hausken i håp om bedre lykke, men her er det rett og slett uflaks!
Alt er i skjønneste orden eggene vil rett og slett ikke feste seg :banghead:

NALA85 - 35år - ingen barn - Hausken - Fryseforsøk nr 3 fra IVF nr 2 - Klexane - Innsett 13/4
Husker deg godt❤️Må dette være gangen din❤️❤️
 
Altså, det er det verste! Nå har jeg vært på UL, og hun fant ledende follikel på 22 mm og triplex slimhinne på 17 mm :nailbiting:. Tenk hvis jeg ikke hadde testet tilfeldig da?? Hun ba meg ha samleie, men jeg har jo kvinnelig partner, så det hjelper lite :hilarious::hilarious::hilarious:

Noen som har satt Ovitrelle, som kan spå omtrent når denne skal settes i såfall?
Wow wow wow kroppen din er KLAR! :woot:Jeg har oftest satt Ovitrelle ved 18-19 mm follikel, så spørs om ikke din fyker av gårde av seg selv ;) Har du funnet ut hvordan det blir med karantene, hvis du reiser?
 
Wow wow wow kroppen din er KLAR! :woot:Jeg har oftest satt Ovitrelle ved 18-19 mm follikel, så spørs om ikke din fyker av gårde av seg selv ;) Har du funnet ut hvordan det blir med karantene, hvis du reiser?
Ja, hun sa den ville sprekke når som helst. Hva skjer hvis man setter ovitrelle etter egget har sluppet?? :eek: Nei, altså - jeg har fått legeattest, og får bekreftelse fra klinikken, så får det briste eller bære hvis det blir tur.. :woot:
 
Ja, hun sa den ville sprekke når som helst. Hva skjer hvis man setter ovitrelle etter egget har sluppet?? :eek: Nei, altså - jeg har fått legeattest, og får bekreftelse fra klinikken, så får det briste eller bære hvis det blir tur.. :woot:
Når får du svar??❤️
 
Ja, hun sa den ville sprekke når som helst. Hva skjer hvis man setter ovitrelle etter egget har sluppet?? :eek: Nei, altså - jeg har fått legeattest, og får bekreftelse fra klinikken, så får det briste eller bære hvis det blir tur.. :woot:
Kan ikke se at ovitrelle da vil gjøre så mye i kroppen annet enn å gi falsk positiv test noen dager. Den kan i hvert fall ikke endre på at EL har skjedd og er jo det som er det viktige :D Krysser fingrene for at det blir tur! Men dette høres jo veldig positivt ut, jeg har troen!
 
Jeg har fremdeles ikke fått politiattesten, klinikken har ikke spurt etter den heller. Når er det eventuelt at dem skal se den? Huff, håper den rekker frem før evt innsett. Mannen sin kom i dag
 
Kan ikke se at ovitrelle da vil gjøre så mye i kroppen annet enn å gi falsk positiv test noen dager. Den kan i hvert fall ikke endre på at EL har skjedd og er jo det som er det viktige :D Krysser fingrene for at det blir tur! Men dette høres jo veldig positivt ut, jeg har troen!
Håper du har rett ❤ hjelpes! Blir nok en natt med lite søvn :joyful:
 
Jeg har fremdeles ikke fått politiattesten, klinikken har ikke spurt etter den heller. Når er det eventuelt at dem skal se den? Huff, håper den rekker frem før evt innsett. Mannen sin kom i dag

det går an å sende e-post til politikontoret og si at du trenger den snarlig :) tror ikke de har lyst til å skape forsinkelser
 
Back
Topp