April 2021

Ja det er kleint å kjøpe mange tester på sammen sted Hehe!
Jeg tok 2 tester idag, måtte jo dobbelskjekke den første og begge var negative. Har blødd mer inatt igjen. Så da var løpet kjørt her! :arghh:
Tar sommerferie og prøver igjen i august/september tenker jeg. Kjenner jeg trenger en pause nå :)

Så utrolig leit at det ikke gikk rette veien ❤ Ta deg en god pause, ta vare på deg selv og samle krefter til høstens forsøk ❤ Masse lykke til og klem til deg ❤
 
Ja det er kleint å kjøpe mange tester på sammen sted Hehe!
Jeg tok 2 tester idag, måtte jo dobbelskjekke den første og begge var negative. Har blødd mer inatt igjen. Så da var løpet kjørt her! :arghh:
Tar sommerferie og prøver igjen i august/september tenker jeg. Kjenner jeg trenger en pause nå :)
Åh nei det var trist å høre :sorry: Sjønner veldig godt at du trenger en pause etter dette ❤️ Ta godt være på hverandre ❤️ Hvordan var det, fikk du egg på frys?
 
Vi våknet skikkelig tidlig imorges og fikk ikke sove videre.. Testen kallet fra baderommet :angelic:

Nå er hele husholdningen enige i hva som skjer :love017:sad010

IMG_20210512_074133.jpg


IMG_20210512_074154.jpg
 
Jaaaaaaaa :eek::D:nailbiting::happy093
Kan ikke helt forstå det ennå!!
Må på jobb snart, vet ikke helt hvordan jeg skal kunne konsentrere meg :happy090

Gratulerer så mye, jeg er så glad på dine vegne ❤ Du er hjertelig velkommen inn i januar 2022 etter hvert om du vil (for det blir vel januartermin?) ❤
 
Gratulerer så mye, jeg er så glad på dine vegne ❤ Du er hjertelig velkommen inn i januar 2022 etter hvert om du vil (for det blir vel januartermin?) ❤
Takk skal du ha ❤️ Og tusen takk for oppmuntring og påheing her inne ❤️ Ja, kalkylatorn sier 24. januar :) Kommer inn i januargruppen når jeg har kommet meg over IKM tenker jeg. Blir gøy å følge deg videre!
 
Åh nei det var trist å høre :sorry: Sjønner veldig godt at du trenger en pause etter dette ❤️ Ta godt være på hverandre ❤️ Hvordan var det, fikk du egg på frys?
Ja, trenger å fungere litt igjen nå og ha det bra:happy: vi har 3 egg på frys, så lov å håpe at ihvertfall en eller 2 overlever tininga:happy:
 
Vet at det egentlig bare er å vente og se men må skrive av meg litt.. I ettermiddag fikk jeg rose/brun utflod. Det er ikke mye men har øket på litt. Føler også noe som ligner på menssmerter i livmor og korsrygg. Har hatt det tidligere i uken men er sterkere idag. G-testen var forsåvidt sterkere imorges så det kan være uskyldig, men.. Er bekymret :sorry:
 
Vet at det egentlig bare er å vente og se men må skrive av meg litt.. I ettermiddag fikk jeg rose/brun utflod. Det er ikke mye men har øket på litt. Føler også noe som ligner på menssmerter i livmor og korsrygg. Har hatt det tidligere i uken men er sterkere idag. G-testen var forsåvidt sterkere imorges så det kan være uskyldig, men.. Er bekymret :sorry:

Jeg hadde også murringer tidlig og er fremdeles gravid, 6+2 i dag. Blodig utflod er ofte pga skjøre slimhinner, støttemedisin og økt blodstrømning i underlivet. Skjønner godt at du er bekymret ❤ Men det kan like gjerne gå bra det her!!!!! ❤
 
Back
Topp