April 2021

Positiv test idag! :)
Men klarer ikke helt å føle på gleden, for jeg begynte å blø igår, og det holder på enda. Har menssmerter også. Så tror jeg kjøper flere tester og tar en hver morgen i noen dager:angelic:
Eneste sikre jeg vet om når jeg er gravid er hetetokter, og de hadde jeg en del av igår, sånn skikkelig og jeg har følt meg varm og hatt litt mildere hetetokter en ukes tid allerede.

Oioioi, se der ja!!!! ❤ Skjønner at du er litt avventende med tanke på blødningen. Kan det være pga skjøre slimhinner? Hvor mange dpo? Håper at det er en uskyldig blødning ❤
 
Fortsatt svak strek innen fristen, men om man sammenligner med to dager siden så er det en økning. Tok også en babyplan som fikk svak strek. Tror jeg må smøre meg med tålmodighet et par dager til... :banghead:

Vis vedlegget 356271

Her er det da økning?!?!?!? ❤ 11 dpo fikk jeg også veldig svak strek på Babyplan, så jeg tok en CB som jeg trodde var tidligtest. Men den var 25 mlu, og likevel fikk jeg kjempesterk strek!!! Så jeg anbefaler å sjekke med en annen type test også, de strimmeltestene kan være sykt lunefulle... Uansett! Jeg er veldig optimistisk til det her :D
 
Oioioi, se der ja!!!! ❤ Skjønner at du er litt avventende med tanke på blødningen. Kan det være pga skjøre slimhinner? Hvor mange dpo? Håper at det er en uskyldig blødning ❤

Ja er en sjans for det,
Oioioi, se der ja!!!! ❤ Skjønner at du er litt avventende med tanke på blødningen. Kan det være pga skjøre slimhinner? Hvor mange dpo? Håper at det er en uskyldig blødning ❤
Ja satser på at det er noe sånt, 14 dager, tror jeg bare ringer riksen for å høre litt. Opplevde ikke sånn blødning under forrige svangerskap, men brukte Lutinus da, nå har jeg Crinone, kan vel ikke ha så stor betydning det?
 
Syntes jeg ser økning jeg!
Her er det da økning?!?!?!? ❤ 11 dpo fikk jeg også veldig svak strek på Babyplan, så jeg tok en CB som jeg trodde var tidligtest. Men den var 25 mlu, og likevel fikk jeg kjempesterk strek!!! Så jeg anbefaler å sjekke med en annen type test også, de strimmeltestene kan være sykt lunefulle... Uansett! Jeg er veldig optimistisk til det her :D
Her er det økning ❤
Hååååååååper den blir sterkere :nailbiting: Jeg viste testene til kona som ikke syntes det var særlig strek, så begynte å lure på om jeg så i syne :bored: Men hun er veldig redd for å bli skuffet og har ikke streksyn i det hele tatt. Skal kanskje prøve å få tak i en vanlig clearblue idag. Men må vente å ta den til ikveld. Ikke en sjans at jeg kan holde meg i 4 timer på dagtid :hilarious:
 
Hååååååååper den blir sterkere :nailbiting: Jeg viste testene til kona som ikke syntes det var særlig strek, så begynte å lure på om jeg så i syne :bored: Men hun er veldig redd for å bli skuffet og har ikke streksyn i det hele tatt. Skal kanskje prøve å få tak i en vanlig clearblue idag. Men må vente å ta den til ikveld. Ikke en sjans at jeg kan holde meg i 4 timer på dagtid :hilarious:
Har hatt godfølelsen for deg hele veien, og dette er en finfin strek for 11dpo morgen. Nå krysser jeg fingrene for at den fortsetter å stige (klamre seg fast).
 
Hååååååååper den blir sterkere :nailbiting: Jeg viste testene til kona som ikke syntes det var særlig strek, så begynte å lure på om jeg så i syne :bored: Men hun er veldig redd for å bli skuffet og har ikke streksyn i det hele tatt. Skal kanskje prøve å få tak i en vanlig clearblue idag. Men må vente å ta den til ikveld. Ikke en sjans at jeg kan holde meg i 4 timer på dagtid :hilarious:

Jeg tror dette går jeg :D
 
Gjett hvem som klarte å holde seg i 4 timer! :D Tror dere hadde rett altså. Dette ser ut å være noe :wideyed:

Kona avventer full jubel til positiv digital mens jeg skjelver litt her. Tenkte ta en digital imorgen :angelic: De har vel samme sensitivitet som denne, altså 25?

IMG_20210511_180147.jpg
 
Ja det er vel det :eek: Kan ikke helt tro det :nailbiting: Hvordan går det med deg?

Det går bedre, blør mindre nå så har troa på at det gir seg. Har fremdeles hetetokter så det er godt tegn! Kjøpt flere tester (apotekdama titta litt rart på meg Hehe) så tester hver dag framover, får å se hvordan det går :)
 
Det går bedre, blør mindre nå så har troa på at det gir seg. Har fremdeles hetetokter så det er godt tegn! Kjøpt flere tester (apotekdama titta litt rart på meg Hehe) så tester hver dag framover, får å se hvordan det går :)
Godt at blødningen begynner å avta! Da satser vi på at det fortsetter sånn :) Blir spennende å høre om morgendagens test.
Jeg var selv innom to apotek idag for spre ut testeinnkjøpet :hilarious:
 
Godt at blødningen begynner å avta! Da satser vi på at det fortsetter sånn :) Blir spennende å høre om morgendagens test.
Jeg var selv innom to apotek idag for spre ut testeinnkjøpet :hilarious:

Ja det er kleint å kjøpe mange tester på sammen sted Hehe!
Jeg tok 2 tester idag, måtte jo dobbelskjekke den første og begge var negative. Har blødd mer inatt igjen. Så da var løpet kjørt her! :arghh:
Tar sommerferie og prøver igjen i august/september tenker jeg. Kjenner jeg trenger en pause nå :)
 
Back
Topp