April 2021

Det blir innsett på mandag :smiley-angry017

Klinikken beroliget meg veldig med at ultralyden forrige uke samsvarte med positiv el test nå.

Herregud. Jeg kan nesten ikke tro at vi faktisk kom oss hit!!!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa❤️❤️❤️❤️ Så fantastisk! Det e så godt når ting faktisk går rett vei i ta gamet her❤️
 
Siden jeg har risikosvangerskap, så vil de ikke gjøre det. Hadde svangerskapsforgiftning forrige gang, og da er det stor risiko for å få det igjen. Hvis du ikke har risikosvangerskap, syns jeg det er rart hvis de ikke vil sette inn to. Jeg hadde virkelig ønsket meg tvillinger, for jeg vet at dersom vi får en til, blir det uansett siste gang jeg går gravid. Skulle gjerne fått to for prisen av en :joyful: det er vår eneste mulighet til å få mer enn et barn til.. ❤

Veldig kjipt at du ikke fått satt inn to, men skjønner jo legens anbefaling da. Tvillingsvangerskap er jo risiko i seg selv.

Nei hadde ikke risikosvangerskap sist, utenom at jeg la på meg veldig mye, men tror ikke det går under risiko:dontknow
 
JIPPI til deg og kona! Gleder meg på deres vegner ❤️❤️jeg har UL i morgen, håper jeg får like gode nyheter som deg ❤️

Føles helt fantastisk ❤ NÅ kan jeg glede meg over det her ❤

Masse masse lykke til i morgen, skal tenke på deg ❤
 
Veldig kjipt at du ikke fått satt inn to, men skjønner jo legens anbefaling da. Tvillingsvangerskap er jo risiko i seg selv.

Nei hadde ikke risikosvangerskap sist, utenom at jeg la på meg veldig mye, men tror ikke det går under risiko:dontknow
Nei, tror ikke det, ikke så lenge du ikke fikk flere plager.. da tror jeg, og håper du får to for en ❤
 
Altså, lovlig sent svar fra klinikken, men de gir go for ny UL i dag. Så da skal jeg først stresse til legen for henvisning hysteroskopi, og så på ul. Det er rett og slett en fulltidsjobb å drive med IVF :eek:
 
Altså, lovlig sent svar fra klinikken, men de gir go for ny UL i dag. Så da skal jeg først stresse til legen for henvisning hysteroskopi, og så på ul. Det er rett og slett en fulltidsjobb å drive med IVF :eek:

Hvis slimhinna er bra og du har EL, blir det innsett da???? :woot:
 
Ja du DET skjønner jeg ❤ Får bare ta det som det kommer ❤ Når er UL?
Om tre timer. Pga legetimen og fordi jeg må hente i barnehagen, rakk jeg ikke før. Blir redd for at egget skal ha sluppet innen da :dead: om det i det hele tatt er noe egg da :shy:
 
Om tre timer. Pga legetimen og fordi jeg må hente i barnehagen, rakk jeg ikke før. Blir redd for at egget skal ha sluppet innen da :dead: om det i det hele tatt er noe egg da :shy:

Men de kan se det om det er et egg som nylig har sluppet! Det har de alltid sjekket hos meg når jeg har kommet til inseminering :) Blir uansett veldig spennende :woot:
 
Men de kan se det om det er et egg som nylig har sluppet! Det har de alltid sjekket hos meg når jeg har kommet til inseminering :) Blir uansett veldig spennende :woot:
Ja, det blir spennende! :nailbiting: enten blir det innsett eller så blir det livmorsvask i narkose :joyful: det blir aldri kjedelig hvertfall!
 
Hive meg inn her med dere nå ❤️
Er nå blitt ruger igjen av totalt 10 forsøk, så kanskje alle gode ting er 10?
Mista i uke 20 i 2019, og hadde en exu i 2020.
Har bytta fra riksen til Hausken i håp om bedre lykke, men her er det rett og slett uflaks!
Alt er i skjønneste orden eggene vil rett og slett ikke feste seg :banghead:

NALA85 - 35år - ingen barn - Hausken - Fryseforsøk nr 3 fra IVF nr 2 - Klexane - Innsett 13/4
 
Altså, det er det verste! Nå har jeg vært på UL, og hun fant ledende follikel på 22 mm og triplex slimhinne på 17 mm :nailbiting:. Tenk hvis jeg ikke hadde testet tilfeldig da?? Hun ba meg ha samleie, men jeg har jo kvinnelig partner, så det hjelper lite :hilarious::hilarious::hilarious:

Noen som har satt Ovitrelle, som kan spå omtrent når denne skal settes i såfall?
 
Last edited:
Altså, det er det verste! Nå har jeg vært på UL, og hun fant ledende follikel på 22 mm og triplex slimhinne på 17 mm :nailbiting:. Hun ba meg ha samleie, men jeg har jo kvinnelig partner, så det hjelper lite :hilarious::hilarious::hilarious:

Noen som har satt Ovitrelle, som kan spå omtrent når denne skal settes i såfall?

MEN I ALLE DAAAAAAAAGER DA!!!! :woot: Nei nå gir jeg meg ende over. Herlighet. Blir det innsett????

Også ville jeg faktisk ha informert forrige gynekolog om dagens funn!!!
 
Back
Topp