April 2021

Tja det kommer jo helt an på lutealfasen din.... hvor lang bruker den å være på og er den alltid stabil selv om el kan variere? Skal du gå på progrestronstøtte?
Deg tar jo gjerne litt tid før kroppen er tilbake i normal syklus etter stimulering, men det vil jo ikke si det samme som at den ikke er klar til å ta imot en liten spire.
Jeg hadde ikke gjort noe uten en ny UL for å være sikker på at slimhinnen er tykk nok.
Men tror du og kona kjenner best selv på magefølelsen hva dere egentlig ønsker å gjøre :Heartred

Den har brukt å være 13 eller 14 dager, alltid. Og forrige syklus når EL ble kraftig forsinket, så ble mensen like forsinket. Skal ta cyclogest. Men jeg kjenner jo at det gnager litt denne tvilen... Jeg sendte nettopp en mail der jeg sa at jeg kun vil ha innsett denne syklusen dersom de er helt sikre på at det ikke ødelegger sjansene. Hvis ikke venter vi heller!!!!
 
Hva sa jeg:hilarious::hilarious:Kjempe flott ! ❤️❤️

Ja, jeg utbrøt "Takk skal du ha nyprøver!!!!" når jeg så testen og kona så rart på meg og lurte på hva i all verden jeg snakket om :hilarious:

Syns altså at det er imponerende gjort av kroppen min å gå fra 0 til 858282774 på 36 timer :woot:

I går
20210411_215328.jpg


I kveld
20210413_191011.jpg
 
Ja, jeg utbrøt "Takk skal du ha nyprøver!!!!" når jeg så testen og kona så rart på meg og lurte på hva i all verden jeg snakket om :hilarious:

Syns altså at det er imponerende gjort av kroppen min å gå fra 0 til 858282774 på 36 timer :woot:

I går
Vis vedlegget 354043

I kveld
Vis vedlegget 354044
Dette skal klaffe! Gleder meg til å høre hva de sier i morgen ❤️
 
Har ikke peiling :hilarious: Antar det? De sa jo at det måtte skje senest i morgen. Men kan jeg stole på at kroppen er klar da? Syklusdag 19 i dag, er ikke det litt for sent...?

Jeg hadde innsett på syklusdag 23 sist. Tror ikke det har så mye å si, så lenge kroppen er klar. Be om ny ultralyd hvis du er usikker og spør hva de anbefaler. Tror vi gjør lurt å stole på anbefalingene fra klinikken i dette gamet.
Håper alt klaffer for dere :happy:
 
Ja vel! Dagens berg og dalbane fortsetter :nailbiting::Heartred Der er vel ikke uvanlig å ha senere el i en syklus, også hvis man ikke har hatt det tidligere. Håper for dere!

Jeg hadde innsett på syklusdag 23 sist. Tror ikke det har så mye å si, så lenge kroppen er klar. Be om ny ultralyd hvis du er usikker og spør hva de anbefaler. Tror vi gjør lurt å stole på anbefalingene fra klinikken i dette gamet.
Håper alt klaffer for dere :happy:

Jeg håper virkelig at det ikke har noe å si!!!! :nailbiting:
 
Dere, jeg har tenkt så mye på den ultralyden jeg hadde, hvorpå klinikken sa at jeg ikke hadde noen follikler i vekst. Kan man konkludere med det, når hun har skrevet antrale follikler, eller har hun ikke målt? Syns det var så rart at hun ikke nevnte noe om det til meg, og hun var helt fersk i 'gamet'. Hun ønsket meg lykke til, og virket positiv når jeg dro. Jeg kjenner på at jeg har veldig lite lyst til å ta hysteroskopi hvis gyn ikke har sjekket alt hun skal, og fikk denne i dag. Det ser jo ut som det nærmer seg EL (dag 13 i dag), men jeg vet jo det kan skje uten at follikelen vokser. Ville dere slått dere til ro med svaret? Tatt ny ultralyd for å dobbeltsjekke eller ville dere kontaktet gyn der jeg tok ultralyden for å høre?
20210413_213459.jpg
 
Ja, jeg utbrøt "Takk skal du ha nyprøver!!!!" når jeg så testen og kona så rart på meg og lurte på hva i all verden jeg snakket om :hilarious:

Syns altså at det er imponerende gjort av kroppen min å gå fra 0 til 858282774 på 36 timer :woot:

I går
Vis vedlegget 354043

I kveld
Vis vedlegget 354044
Det må bli innsett nå!. Og dette er vel typisk deg det - fra null til hundre på no time :joyful:
 
Dere, jeg har tenkt så mye på den ultralyden jeg hadde, hvorpå klinikken sa at jeg ikke hadde noen follikler i vekst. Kan man konkludere med det, når hun har skrevet antrale follikler, eller har hun ikke målt? Syns det var så rart at hun ikke nevnte noe om det til meg, og hun var helt fersk i 'gamet'. Hun ønsket meg lykke til, og virket positiv når jeg dro. Jeg kjenner på at jeg har veldig lite lyst til å ta hysteroskopi hvis gyn ikke har sjekket alt hun skal, og fikk denne i dag. Det ser jo ut som det nærmer seg EL (dag 13 i dag), men jeg vet jo det kan skje uten at follikelen vokser. Ville dere slått dere til ro med svaret? Tatt ny ultralyd for å dobbeltsjekke eller ville dere kontaktet gyn der jeg tok ultralyden for å høre?
Vis vedlegget 354048

Men i alle dager :eek: Den der blir vel positiv i morgen...? Det skal da ikke være mulig dersom det stemmer at det ikke var noen voksende follikler. Jeg hadde ingen voksende follikler sist, og da hadde jeg IKKE sånne tester som du har nå! Hun kan da ikke ha målt det hun skulle...? Jeg ville kontaktet klinikken brennkvikt og ordnet ny UL!!!!
 
Men i alle dager :eek: Den der blir vel positiv i morgen...? Det skal da ikke være mulig dersom det stemmer at det ikke var noen voksende follikler. Jeg hadde ingen voksende follikler sist, og da hadde jeg IKKE sånne tester som du har nå! Hun kan da ikke ha målt det hun skulle...? Jeg ville kontaktet klinikken brennkvikt og ordnet ny UL!!!!
Syns det var så rart jeg også.. De er jo litt i stuss pga tykk slimhinne tidlig i syklusen, men hadde jo konkludert med at jeg fikk innsett - helt til ingenting vokste. Kjære vene, jeg skal jo egentlig til lege i morgen for å få henvisning til hysteroskopi :facepalm:
 
Syns det var så rart jeg også.. De er jo litt i stuss pga tykk slimhinne tidlig i syklusen, men hadde jo konkludert med at jeg fikk innsett - helt til ingenting vokste. Kjære vene, jeg skal jo egentlig til lege i morgen for å få henvisning til hysteroskopi :facepalm:

Herregud, ingen kan si at det ikke er spenning i denne tråden i hvert fall :hilarious: Test i morgen tidlig, kontakt klinikken og ordne ny UL dersom de mener at det kan gå likevel!

(Nå fikk jeg skikkelig håp for oss begge ❤)
 
Herregud, ingen kan si at det ikke er spenning i denne tråden i hvert fall :hilarious: Test i morgen tidlig, kontakt klinikken og ordne ny UL dersom de mener at det kan gå likevel!

(Nå fikk jeg skikkelig håp for oss begge ❤)
Sendte en mail til klinikken nå, så får vi se hva de sier :nailbiting: Ja, kjære vene! Typisk oss å lage litt drama :hilarious:
 
Holy crap :wideyed: Testen er fremdeles positiv i dag, jeg har ALDRI hatt en så sterk test før og jeg har nå testet etter el i et år!!! Det må jo være et godt tegn :woot:

20210414_055438.jpg
 
Helt riktig - denne kom i dag :nailbiting: kan jo være kroppen min som later som alt er greit. Blir spennende å høre hva klinikken sier..

20210414_070511.jpg
 
Back
Topp