April 2021

Oi! Be klinikken om en ekstra UL om mulig, for sikkerhets skyld. Kanskje det blir innsett:cool05

Da hadde jeg kontaktet avdelingen. !!

Aaah! Håper du får snakket med klinikken idag, dette høres jo lovende ut allikevel!

Håpespire! Så spennende! Jeg er ikke god nok på frysesyklus enda, men ville nok tatt en ny ultralyd for å være på den sikre siden. Man kan vel få positiv el-test uten at egget vokser tilstrekkelig og slipper? Hvis det bare er en litt lengre syklus du har burde jo ikke det være noe problem? De kan vel ikke avbryte alle forsøk som har lengre enn standardsyklus? Samtidig er det jo viktig å vite at forholdene er optimale. Lykke til! Håper det går veien ❤

Kan jeg bare si en ting? HVORFOR MÅ DET ALLTID GÅ SÅ SINNSYKT OPP OG NED?!?!?!? :banghead: Det er tøft å innstille seg på avbrutt, for så å få håp igjen, for så å avbryte igjen for så å KANSKJE kjøre på likevel. Det er rett og slett skikkelig utmattende!

Jeg har fått siste sjans for positiv test i morgen, er den ikke det da så er det fordi kroppen ikke klarer å slippe egget. Misforstå meg rett, jeg er glad for at vi likevel kanskje har en sjanse. Men jeg klarer ikke å være emosjonelt investert i det. Orker ikke å bli skuffet igjen. Jeg skal JUBLE om den er positiv i morgen, men i dag syns jeg det er vanskelig for å være helt ærlig.

Takk for at dere bryr dere ❤
 
Her er bilder av testene forresten. Øverste tok jeg i går, nederste i dag. Den nederste er sterkere i virkeligheten og ser ut slik den bruker å være dagen før positiv test. Ganske drastisk forskjell fra i går til i dag! Har også testet med Babyplan strimler men den datt bakom badekaret :hilarious:

20210413_055755.jpg



20210413_055809.jpg
 
:smiley-bounce012Da ble jeg ruger av en liten blasto i går og er mao 6 dpo i skrivene stund.

Planen er å teste tidligst neste mandag, da jeg har vært gravid før og ikke fått positiv før 13/14 dpo. Får se om jeg holder ut;)
Herregud så koselig :D
Sikkert dumt spørsmål, men regner man 6 dpo fra dagen etter innsett? Var ikke klar over det jeg :p
 
Kan jeg bare si en ting? HVORFOR MÅ DET ALLTID GÅ SÅ SINNSYKT OPP OG NED?!?!?!? :banghead: Det er tøft å innstille seg på avbrutt, for så å få håp igjen, for så å avbryte igjen for så å KANSKJE kjøre på likevel. Det er rett og slett skikkelig utmattende!

Jeg har fått siste sjans for positiv test i morgen, er den ikke det da så er det fordi kroppen ikke klarer å slippe egget. Misforstå meg rett, jeg er glad for at vi likevel kanskje har en sjanse. Men jeg klarer ikke å være emosjonelt investert i det. Orker ikke å bli skuffet igjen. Jeg skal JUBLE om den er positiv i morgen, men i dag syns jeg det er vanskelig for å være helt ærlig.

Takk for at dere bryr dere ❤
Krysser fingre og tær for deg :) <3
 
Kan jeg bare si en ting? HVORFOR MÅ DET ALLTID GÅ SÅ SINNSYKT OPP OG NED?!?!?!? :banghead: Det er tøft å innstille seg på avbrutt, for så å få håp igjen, for så å avbryte igjen for så å KANSKJE kjøre på likevel. Det er rett og slett skikkelig utmattende!

Jeg har fått siste sjans for positiv test i morgen, er den ikke det da så er det fordi kroppen ikke klarer å slippe egget. Misforstå meg rett, jeg er glad for at vi likevel kanskje har en sjanse. Men jeg klarer ikke å være emosjonelt investert i det. Orker ikke å bli skuffet igjen. Jeg skal JUBLE om den er positiv i morgen, men i dag syns jeg det er vanskelig for å være helt ærlig.

Takk for at dere bryr dere ❤
Skjønner deg veldig godt! Ta en i kveld også, kanskje du har en kort fase . Skal ikke gå glipp av den. Lykke til❤️❤️
 
Skjønner deg veldig godt! Ta en i kveld også, kanskje du har en kort fase . Skal ikke gå glipp av den. Lykke til❤️❤️

Ja, kanskje jeg skal det. Jeg har jo veldig korte LH topper. Fikk positiv test kl 11 en gang og kl 17 var den negativ igjen :eek: Tusen takk ❤
 
Kan jeg bare si en ting? HVORFOR MÅ DET ALLTID GÅ SÅ SINNSYKT OPP OG NED?!?!?!? :banghead: Det er tøft å innstille seg på avbrutt, for så å få håp igjen, for så å avbryte igjen for så å KANSKJE kjøre på likevel. Det er rett og slett skikkelig utmattende!

Jeg har fått siste sjans for positiv test i morgen, er den ikke det da så er det fordi kroppen ikke klarer å slippe egget. Misforstå meg rett, jeg er glad for at vi likevel kanskje har en sjanse. Men jeg klarer ikke å være emosjonelt investert i det. Orker ikke å bli skuffet igjen. Jeg skal JUBLE om den er positiv i morgen, men i dag syns jeg det er vanskelig for å være helt ærlig.

Takk for at dere bryr dere ❤

Skjønner godt du ikke tørr å juble, er virkelig en berg- og dalbane dette her. Krysser alt for positiv test imorgen:happy:
 
Kontroll på meg idag, slimhinne på ca. 8mm og ledende folikkel på 19 mm. Gyn mente på eggløsning var om et par dager. Om jeg ikke har positiv eggløsningstest i morgen tidlig skal jeg sette ovitrelle i morgen kveld. Virker som ting er oppe og går igjen i Haugesund, så da blir blir det innsett mandag tror jeg :happy::happy:
 
Hoho så gøy! Nå blir det innsett altså?

Har ikke peiling :hilarious: Antar det? De sa jo at det måtte skje senest i morgen. Men kan jeg stole på at kroppen er klar da? Syklusdag 19 i dag, er ikke det litt for sent...?
 
Har ikke peiling :hilarious: Antar det? De sa jo at det måtte skje senest i morgen. Men kan jeg stole på at kroppen er klar da? Syklusdag 19 i dag, er ikke det litt for sent...?
Tja det kommer jo helt an på lutealfasen din.... hvor lang bruker den å være på og er den alltid stabil selv om el kan variere? Skal du gå på progrestronstøtte?
Deg tar jo gjerne litt tid før kroppen er tilbake i normal syklus etter stimulering, men det vil jo ikke si det samme som at den ikke er klar til å ta imot en liten spire.
Jeg hadde ikke gjort noe uten en ny UL for å være sikker på at slimhinnen er tykk nok.
Men tror du og kona kjenner best selv på magefølelsen hva dere egentlig ønsker å gjøre :Heartred
 
Back
Topp