Ja, det har vært ganske dramatisk og trist. Nå håper jeg at det går bra, og at det bare var uflaks sist!Litt av en reise! Håper alt går bra denne gangen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det har vært ganske dramatisk og trist. Nå håper jeg at det går bra, og at det bare var uflaks sist!Litt av en reise! Håper alt går bra denne gangen
Så koselig at du har lest hele dagboka! Og for en en fin tilbakemelding. Tusen takkNå har jeg lest hele dagboka di! Var så trist å lese om tvillingene, men så for hver side jeg leste, så fikk jeg mer og mer gåsehud og klump i halsen (er litt hormonell jeg og...) og nå er det full gåsehud over hele kroppen!
GRATULERER!!
Mistet selv i uke 9 i juli, en svææært etterlengtet graviditet. Så det var koselige å lese dette nå.
Det skal jeg gjøreJa, er noe av det verste jeg har opplevd...
Men jeg kan ikke dvele ved det. Opp på hesten igjen! Så ja, vi er i gang igjen. Kikk innom dagboka mi og spre litt gravidstøv!
Ha en fin søndag!
De siste dagene har jeg vært så bilsyk bare vi kjører en liten tur. Blir faktisk litt kvalm hvis jeg kjører selv også
I tillegg er jeg bare blitt til et hormontroll av de skjeldne Mannen kaller henne bare hormonella.
Jeg gråter av den miste ting, blir sint for veldig lite og er irritert på ungene. Sånn kan jeg ikke huske at det var sist akkurat.
Skikkelig, skikkelig slitsomt er det i alle fall.
Andre ting jeg merker er at jeg har høy hvilepuls (typ får ikke sove om natten). Konstant diaré, og puppene mine ser seriøst ut som JUR!! Jeg har ganske store pupper i utgangspunktet, men nå har de vokst. De er også hovne og har store tydlige blodårer
I dag er jeg 4+1 og må allerede shoppe meg ny BH. Jeg har alltid behov for å gå med BH, men nå gjør det rett og slett vondt. Så "hello miss alternativ-hippie-dame" som har hengepupper under genseren uten BH.
Noen andre som kjenner at hormonene herjer med kropp og sinn?
Er jo på et merkelig vis glad for disse hormonene også, men kan ikke huske at det var så voldsomt i de forrige svangerskapene. Jeje.. bare 8 måneder igjen, sier jeg til omgivelsene mine!
Typisk at gode fastleger forsvinner Min er i permisjon, så jeg kjenner at jeg er litt skeptisk til å få diverse vikarer... Håper jeg slipper detI dag har jeg rukket å bekymre meg over at jeg føler meg mindre kvalm enn før. Meeeen så tenker jeg meg om, og slapper litt av likevel. Selv om jeg ikke er så kvalm, så er jeg veldig trøtt!! Sover etter jobb, og sovner fint på kvelden for det. Craver sitrus og saftis (klassisk meg når jeg er gravid). Stikninger og mensmurringer (bare 1-2 min). Og disse blodårene på puppene da!
Ikke minst hormoner
Jeg var hos legen min i dag og hun henviser meg til tidlig ul hos privat gynekolog før jeg blir henvist til fostermedisinsk avdeling på Riksen.
Men hun er veldig engasjert i meg, og det er fint! Eneste som er kjipt er at hun nå skal et år i sykehustjeneste ettersom hun er lege i spesialisering. Begynte nesten å gråte da hun sa det. Så fra og med om to uker skal jeg til enda en ny fastlege! Har hatt 5 stk på 5 år.. nå vil jeg gjerne ha en som blir!
Tok HCG-blodprøver og fikk lov å ta ny prøve om to dager for å se at det stiger. Håper jeg ikke får en dårlig beskjed, men att alt ser fint ut!
I dag har jeg rukket å bekymre meg over at jeg føler meg mindre kvalm enn før. Meeeen så tenker jeg meg om, og slapper litt av likevel. Selv om jeg ikke er så kvalm, så er jeg veldig trøtt!! Sover etter jobb, og sovner fint på kvelden for det. Craver sitrus og saftis (klassisk meg når jeg er gravid). Stikninger og mensmurringer (bare 1-2 min). Og disse blodårene på puppene da!
Ikke minst hormoner
Jeg var hos legen min i dag og hun henviser meg til tidlig ul hos privat gynekolog før jeg blir henvist til fostermedisinsk avdeling på Riksen.
Men hun er veldig engasjert i meg, og det er fint! Eneste som er kjipt er at hun nå skal et år i sykehustjeneste ettersom hun er lege i spesialisering. Begynte nesten å gråte da hun sa det. Så fra og med om to uker skal jeg til enda en ny fastlege! Har hatt 5 stk på 5 år.. nå vil jeg gjerne ha en som blir!
Tok HCG-blodprøver og fikk lov å ta ny prøve om to dager for å se at det stiger. Håper jeg ikke får en dårlig beskjed, men att alt ser fint ut!
Vet jeg får tidlig ul. Spørsmålet er mer når.. skal også til Göteborg og ta NIPT i uke 10 (blodprøver som avdekker evt trisomier). Svaret derfra kommer vel en ukes tid etterpå. Så ja, veldig spennende tider dette her!Jeg har fått akkurat samme beskjed.... ny lege fra neste svangerskapstime... og liker godt hun jeg har nå! Så det er sikkelig dritt...
Håper vi er heldige med erstatteren
Håper du kommer fort inn til tul da! Spennede, men nervepirrende uker dette her ❤
Tusen takk!så spennende! og gratulerer med graviditeten!<3
Hei! Så koselig at du spør Det går sånn passe vil jeg si. Skal skrive et innlegg under her som forklarer!Titter innom på en søndags morgen.
Hvordan går det med deg?