31 uker i morgen, er nesten ikke til å tro skulle hatt deg med ossTusen takk Hvilken uke har du kommet til nå? Oktober kommer fort!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
31 uker i morgen, er nesten ikke til å tro skulle hatt deg med ossTusen takk Hvilken uke har du kommet til nå? Oktober kommer fort!!
Wow! Nå er det ikke lenge igjen!! Spennende altså.31 uker i morgen, er nesten ikke til å tro skulle hatt deg med oss
Det er en fin gjeng, årets mest skravlete gruppe men det blir jo veldig stas igjen neste gang du kommer i termingruppe igjen Det er alltid så spennende i førsten!Wow! Nå er det ikke lenge igjen!! Spennende altså.
Tusen takk Skulle gjerne vært med dere. En veldig fin termingruppe synes jeg. Er formen bra?
Uke 37 er ikke lenge til Beklager at jeg ikke husket at du har trøblete svangerskap. Men jeg er jo ikke innom termingruppa lenger. Lykke masse til fremover hvertfall!! Blir så glad når noen fra oktobergruppa kommenterer noe forskjellige steder. Da blir jeg liksom minnet på at det går jo bra med de aller fleste! (meg selv inkludert - to ganger før).Det er en fin gjeng, årets mest skravlete gruppe men det blir jo veldig stas igjen neste gang du kommer i termingruppe igjen Det er alltid så spennende i førsten!
Formen min er som forventet dårlig, må hvile hele tiden da det er risikosvangerskap, men jeg klager ikke, premien ligger jo trygt i magen skal settes i gang i uke 37, så da er vi i mål snart
I kveld har jeg skikkelig hvit kremaktig utflod. Det tror jeg ikke jeg har registrert før. Jeg tror at jeg er noen dager over El nå, kanskje den var i går eller en av dagene før.
Noen som pleier å ha slik utflod mellom El og IKM?
Ok, da skal jeg ikke ta med det i symptomjakten. Takk for svarJa, pleier å ha det
Det er akkurat det jeg har tenkt! Interessant å kunne bla bakover i dagboka for å enten sammenligne pp’er, eller se hvordan starten av et eventuelt svangerskap vil være.Lurt å notere symptomer hele veien i syklusen! Man blir nok godt kjent med egen kropp og syklus på den måten Også er det jo veldig gøy å kunne gå tilbake i dagboka å se hvordan du faktisk følte deg i starten av det svangerskapet som etter hvert vil komme.
Det er jo ganske vanlig med kjemisk abort rundt tid for tr, så det kan hende at det var det. Det er den eneste grunnen til at jeg endte med å teste tidlig forrige pp, jeg ville vite om jeg faktisk kan bli gravid i det hele tatt. Du, som prøver på nummer tre, trenger i hvert fall ikke å være engstelig for sånt
Ca. når blir IKM for deg denne pp'en?
Dagens symptomer har bestått i:
Litt svake mensmurringer
Fortsatt vondt i puppene
Synlige og litt hovne blodårer på puppene
Sug etter sitrusfrukt
Dårlig matlyst forøvrig
Diaré for n’te dagen
Stikkende/verkende følelse på høyre eggstokk
Den ene puppen min er så verkende vond at det nesten kjennes ut som om jeg har brystbetennelse. Går det an når man ikke ammer mon tro? (4 år siden jeg ammet sist).
Den er litt hoven og har veldig tydlige litt utstående blodårer.. Aldri opplevd med mindre jeg har hatt brystbetennelse på gang.
Ellers fikk jeg clear blue early-testen i posten i dag. Men skal virkelig forsøke å vente med testing til søndag eller mandag.
Forøvrig må jeg bare si at jeg føler meg så gravid!! Men tiden i dpo-land bare snegler seg av gårde!! Jeg har tenkt meg om og tror det mest sannsynlige er at jeg er 7 dpo i dag (CD25 av 30).
Håper helga går superfort og at tiden flyr av sted!
Ja!! Enig når det gjelder det med synlige og hovne blodårer. Det kan jeg ikke fantasere frem. Mannen kommenterte det faktisk, uten at jeg sa noe om det først, i går kveld også!Åå, dette er spennende! Du vet jo hvordan det føles å være gravid, og spesielt det symptomet med blodårene på puppene er jo sånt som du ikke bare kan «føle», fordi du ønsker det. Det samme med vondt i puppene, men der varierer det jo litt hvordan folk har det sånn sett mellom el og mensen også når de ikke er gravide.
Jeg krysser fingrene for deg
Hvis du bare har én tidligtest er det sikkert lurt å vente til mandag før du tester. Har du flere ville jeg testet fra søndag
Da måtte jeg bare ta den testen som lå i skapet og skrek! Jeg er veldig svak, I know!! 9 DPO tatt på kveldsurin etter å ha holdt meg i mange timer.
Brukte Clear Blue Early Detection som har en sensitivitet på 10mlU/ml. Den er kjent for skyggestreker, men jeg ser da noe. Og det kom opp før tiden var ute. Tok bilde av testen før den var brukt, så bilde etterpå. Hva tror dere? Er det skygge?