AnLinneas dagbok - håper på nummer tre

En tråd i 'Dagbøker' startet av AnLinnea, 21 Jul 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. AnLinnea Elsker forumet Himmelbarn Påskekyllingene 2020

Håper håper :smiley-angelic001

• Liker Liker x 1
  2. VictoriaH Ventende August 2018 Assistert-jentene

Ser strek, håper for deg :)

• Hjertelig Hjertelig x 1
  3. Dutterina Elsker forumet Marsboerne 20 18 ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Krysser fingrene! Jeg ser strek på bilde nummer to! håper håper!

4. AnLinnea Elsker forumet Himmelbarn Påskekyllingene 2020

Tusen takk!!

5. AnLinnea Elsker forumet Himmelbarn Påskekyllingene 2020

Tusen takk ❤️

6. AnLinnea Elsker forumet Himmelbarn Påskekyllingene 2020

Tok en digital nå.
    Er 10 DPO, men den viste negativ. Så spørs om det ikke var en skyggestrek i går. Evt så er det for tidlig med digital. Kjøpte 2 stk digital, sparer den siste til lenger ut i uka.
    Kjøpte en Lloyd Pharmasy test også. Den tar jeg i morgen!

Dette blir spennende. IKM er ikke før lørdag.

7. AnLinnea Elsker forumet Himmelbarn Påskekyllingene 2020

Tok en test til nå jeg. Fikk negativ digital i dag tidlig, men nå klokken 12 kan jeg skimte en rosa strek på Lloyds Farmacy testen med 10 mlU som sensitivitet.

Jeg får aldri skyggestrek hvis ikke jeg er gravid. Så jeg håper for meg selv her. Ikke vær redd for at jeg ikke er realistisk. Det kan være kjemisk osv. Og det er jo ikke noe hvis ikke den blir sterkere. Men bare 10 dpo i dag. Jeg har trua igjen!!

Vedlagte filer:

Last edited: 5 Aug 2019
  8. VictoriaH Ventende August 2018 Assistert-jentene

Gravid :) Er nok bare for tidlig for digital

9. AnLinnea Elsker forumet Himmelbarn Påskekyllingene 2020

Håper du har rett!! :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Føler selv at jeg er gravid! Blir spennende dette!

10. AnLinnea Elsker forumet Himmelbarn Påskekyllingene 2020

Da går denne dagen mot slutten for min del. Sov veldig lite natt til i dag, så nå er jeg trøtt.

Dagens symptomer:
    Hovne pupper
    Tydlige blodårer som står ut på begge puppene
    Stikninger på høyre side/eggstokk
    Ligamentsmerter når jeg reiser meg for brått
    Uggen og dårlig matlyst
    Sug etter leverpostei, suragurk og saftis
    Avsmak mot kaffe, sjokolade og pølse
    Emosjonell og tar lett til tårene.

Forrige pp hadde jeg skikkelig halsbrann. Det har jeg ikke denne gangen, så det kan jeg sette på lista for ikke-symptomer. Må heller ikke tisse spesielt mye.

For å oppsummere så kan jeg si at jeg føler meg gravid, og tror jeg er det. Negativ digital, men svake fargestreker på to ulike tester i går, og i dag (altså 9 og 10 dpo).I morgen er jeg 11 DPO og da venter en ny test. En ny digital tar jeg ikke før om 2-3 dager.

:goodnight

Last edited: 6 Aug 2019
  11. AnLinnea Elsker forumet Himmelbarn Påskekyllingene 2020

Jah, hva skal man si.. tok en ny test fra Lloyds Pharmacy med følsomhet på 10 mlU/ml i dag. Selv så jeg ikke forskjell da jeg tok den. Men etter litt konsultasjon i en annen tråd her på bv ser jeg at den muligens er pittelitt tydeligere enn i går.. men dette er fortsatt spennende, og kan slå begge veier føler jeg..

Har cb Digital med ukesindikator liggende, men har bestemt meg for å spare den til fredag, dagen før IKM. Er så brutalt med setningen «ikke gravid» fremfor å tolke streker. Det er jo halve moroa også synes jeg :happy:

Vedlagte filer:

12. Luna94 Forumet er livet Himmelbarn ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Jeg fikk sterkere strek(er) på ettermiddagen/kvelden! Bare et lite tips:happy:

• Nyttig Nyttig x 1
  13. AnLinnea Elsker forumet Himmelbarn Påskekyllingene 2020

Tusen takk for tips!! Tror nok det blir en test i kveld også ja! Tok du den da veldig seint? Kl 22/23? Eller i 18/19-tiden?

14. AnLinnea Elsker forumet Himmelbarn Påskekyllingene 2020

Jeg liker denne spenningen i magen som sier kanskje. Noe kan skje.

Kanskje det vokser noe her.
    Kanskje det er på vei til å bli laget et nytt menneske til jorda. Kanskje det bor en der inne som ingen noen gang før har møtt. Kanskje er det er fantasifoster som lever der inne fordi jeg bare vil så gjerne at kanskje skal bli til et klart svar.

Jeg lyver hvis jeg ikke sier at jeg blir skuffa om jeg plutselig ser bloddråper på papiret.
    Jeg lyver hvis jeg ikke sier at jeg håper så sterkt at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.
    Jeg lyver hvis jeg ikke sier at mitt største ønske er st kanskje skal bli til «gravid».

Og kanskje det skjer.

• Hjertelig Hjertelig x 4
    • Liker Liker x 1
  15. Luna94 Forumet er livet Himmelbarn ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Jeg tok som regel en test etter jobb, sånn 16-17 tiden! Da var urinen mest konsentrert også.:happy:
    Når jeg først fikk strek, så klarte jeg jeg ikke holde meg mer enn 3,5 time, og da var den allerede stekere fra morgnen av;
    20190625_123922.jpg
    Men er forskjell på hvor konsentrert urinen er selvfølgelig!
    Håper streken din blir sterkere!

16. AnLinnea Elsker forumet Himmelbarn Påskekyllingene 2020

Skal ut å kjøre i 16-tiden, men det blir nok en test i kveld også ja!! Når er testene på bildet ditt tatt?

17. Luna94 Forumet er livet Himmelbarn ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

9dpo; Den nederste tatt kl. 09, og den andre 12.30 ish!
    Men var nok vare heldig med at den hadde kanskje mindre følsomhet enn den andre, for burde vel igrunnen ikke vært stor forskjell:hilarious:
    Forrige gang testet jeg ikke positivt føre 1 dag over ikm, så varierer for hver gang!

18. onskespire Forelsket i forumet

Så koselig dagbok, venter spent på neste test nå:woot:

• Hjertelig Hjertelig x 1
  19. Miss91 Forelsket i forumet Maiblomstene 2020

Dette var fint :love017 Hyggelig å få følge deg i denne spennende tiden, venter spent på neste test!

20. Sitronjenta Glad i forumet Påskekyllingene 2020

Så fint!

Det kan skje. Jeg tror det skjer. Og jeg håper det veldig. Da blir du med i aprilgruppa, i tilfelle, da? :D

Del denne siden