AnLinneas dagbok - håper på nummer tre

Ser strek, håper for deg :)
 
Tok en digital nå.
Er 10 DPO, men den viste negativ. Så spørs om det ikke var en skyggestrek i går. Evt så er det for tidlig med digital. Kjøpte 2 stk digital, sparer den siste til lenger ut i uka.
Kjøpte en Lloyd Pharmasy test også. Den tar jeg i morgen!

Dette blir spennende. IKM er ikke før lørdag.
 
Tok en test til nå jeg. Fikk negativ digital i dag tidlig, men nå klokken 12 kan jeg skimte en rosa strek på Lloyds Farmacy testen med 10 mlU som sensitivitet.

Jeg får aldri skyggestrek hvis ikke jeg er gravid. Så jeg håper for meg selv her. Ikke vær redd for at jeg ikke er realistisk. Det kan være kjemisk osv. Og det er jo ikke noe hvis ikke den blir sterkere. Men bare 10 dpo i dag. Jeg har trua igjen!!
 

Vedlegg

  • 266AE68F-4AFD-442D-AEE1-86AC8F63E2AA.jpeg
    266AE68F-4AFD-442D-AEE1-86AC8F63E2AA.jpeg
    10,4 KB · Visninger: 121
  • AAA4E0D4-16C3-4FF5-AF0B-CEE913DABCCE.jpeg
    AAA4E0D4-16C3-4FF5-AF0B-CEE913DABCCE.jpeg
    14,2 KB · Visninger: 125
Last edited:
Tok en test til nå jeg. Fikk negativ digital i dag tidlig, men nå klokken 12 kan jeg skimte en rosa strek på Lloyds Farmacy testen med 10 mlU som sensitivitet.

Jeg får aldri skyggestrek hvis ikke jeg er gravid. Så jeg håper for meg selv her. Ikke være redd for at jeg ikke er ganske realistisk. Det kan være kjemisk osv. Og det er jo ikke noe hvis ikke den blir sterkere. Men bare 10 dpo i dag. Jeg har trua igjen!!

Gravid :) Er nok bare for tidlig for digital
 
Da går denne dagen mot slutten for min del. Sov veldig lite natt til i dag, så nå er jeg trøtt.

Dagens symptomer:
Hovne pupper
Tydlige blodårer som står ut på begge puppene
Stikninger på høyre side/eggstokk
Ligamentsmerter når jeg reiser meg for brått
Uggen og dårlig matlyst
Sug etter leverpostei, suragurk og saftis
Avsmak mot kaffe, sjokolade og pølse
Emosjonell og tar lett til tårene.

Forrige pp hadde jeg skikkelig halsbrann. Det har jeg ikke denne gangen, så det kan jeg sette på lista for ikke-symptomer. Må heller ikke tisse spesielt mye.

For å oppsummere så kan jeg si at jeg føler meg gravid, og tror jeg er det. Negativ digital, men svake fargestreker på to ulike tester i går, og i dag (altså 9 og 10 dpo).I morgen er jeg 11 DPO og da venter en ny test. En ny digital tar jeg ikke før om 2-3 dager.

:goodnight
 
Last edited:
Jah, hva skal man si.. tok en ny test fra Lloyds Pharmacy med følsomhet på 10 mlU/ml i dag. Selv så jeg ikke forskjell da jeg tok den. Men etter litt konsultasjon i en annen tråd her på bv ser jeg at den muligens er pittelitt tydeligere enn i går.. men dette er fortsatt spennende, og kan slå begge veier føler jeg..

Har cb Digital med ukesindikator liggende, men har bestemt meg for å spare den til fredag, dagen før IKM. Er så brutalt med setningen «ikke gravid» fremfor å tolke streker. Det er jo halve moroa også synes jeg :happy:
 

Vedlegg

  • E48CF88F-90DD-4560-B480-C2FE68E46F4F.png
    E48CF88F-90DD-4560-B480-C2FE68E46F4F.png
    120,1 KB · Visninger: 95
Jah, hva skal man si.. tok en ny test fra Lloyds Pharmacy med følsomhet på 10 mlU/ml i dag. Selv så jeg ikke forskjell da jeg tok den. Men etter litt konsultasjon i en annen tråd her på bv ser jeg at den muligens er pittelitt tydeligere enn i går.. men dette er fortsatt spennende, og kan slå begge veier føler jeg..

Har cb Digital med ukesindikator liggende, men har bestemt meg for å spare den til fredag, dagen før IKM. Er så brutalt med setningen «ikke gravid» fremfor å tolke streker. Det er jo halve moroa også synes jeg :happy:

Jeg fikk sterkere strek(er) på ettermiddagen/kvelden! Bare et lite tips:happy:
 
Jeg liker denne spenningen i magen som sier kanskje. Noe kan skje.

Kanskje det vokser noe her.
Kanskje det er på vei til å bli laget et nytt menneske til jorda. Kanskje det bor en der inne som ingen noen gang før har møtt. Kanskje er det er fantasifoster som lever der inne fordi jeg bare vil så gjerne at kanskje skal bli til et klart svar.

Jeg lyver hvis jeg ikke sier at jeg blir skuffa om jeg plutselig ser bloddråper på papiret.
Jeg lyver hvis jeg ikke sier at jeg håper så sterkt at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.
Jeg lyver hvis jeg ikke sier at mitt største ønske er st kanskje skal bli til «gravid».

Og kanskje det skjer.
 
Tusen takk for tips!! Tror nok det blir en test i kveld også ja! Tok du den da veldig seint? Kl 22/23? Eller i 18/19-tiden?

Jeg tok som regel en test etter jobb, sånn 16-17 tiden! Da var urinen mest konsentrert også.:happy:
Når jeg først fikk strek, så klarte jeg jeg ikke holde meg mer enn 3,5 time, og da var den allerede stekere fra morgnen av;
20190625_123922.jpg

Men er forskjell på hvor konsentrert urinen er selvfølgelig!
Håper streken din blir sterkere!
 
Jeg tok som regel en test etter jobb, sånn 16-17 tiden! Da var urinen mest konsentrert også.:happy:
Når jeg først fikk strek, så klarte jeg jeg ikke holde meg mer enn 3,5 time, og da var den allerede stekere fra morgnen av;
Vis vedlegget 304937
Men er forskjell på hvor konsentrert urinen er selvfølgelig!
Håper streken din blir sterkere!
Skal ut å kjøre i 16-tiden, men det blir nok en test i kveld også ja!! Når er testene på bildet ditt tatt?
 
Skal ut å kjøre i 16-tiden, men det blir nok en test i kveld også ja!! Når er testene på bildet ditt tatt?


9dpo; Den nederste tatt kl. 09, og den andre 12.30 ish!
Men var nok vare heldig med at den hadde kanskje mindre følsomhet enn den andre, for burde vel igrunnen ikke vært stor forskjell:hilarious:
Forrige gang testet jeg ikke positivt føre 1 dag over ikm, så varierer for hver gang!
 
Jeg liker denne spenningen i magen som sier kanskje. Noe kan skje.

Kanskje det vokser noe her.
Kanskje det er på vei til å bli laget et nytt menneske til jorda. Kanskje det bor en der inne som ingen noen gang før har møtt. Kanskje er det er fantasifoster som lever der inne fordi jeg bare vil så gjerne at kanskje skal bli til et klart svar.

Jeg lyver hvis jeg ikke sier at jeg blir skuffa om jeg plutselig ser bloddråper på papiret.
Jeg lyver hvis jeg ikke sier at jeg håper så sterkt at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.
Jeg lyver hvis jeg ikke sier at mitt største ønske er st kanskje skal bli til «gravid».

Og kanskje det skjer.

Dette var fint :love017 Hyggelig å få følge deg i denne spennende tiden, venter spent på neste test!
 
Jeg liker denne spenningen i magen som sier kanskje. Noe kan skje.

Kanskje det vokser noe her.
Kanskje det er på vei til å bli laget et nytt menneske til jorda. Kanskje det bor en der inne som ingen noen gang før har møtt. Kanskje er det er fantasifoster som lever der inne fordi jeg bare vil så gjerne at kanskje skal bli til et klart svar.

Jeg lyver hvis jeg ikke sier at jeg blir skuffa om jeg plutselig ser bloddråper på papiret.
Jeg lyver hvis jeg ikke sier at jeg håper så sterkt at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.
Jeg lyver hvis jeg ikke sier at mitt største ønske er st kanskje skal bli til «gravid».

Og kanskje det skjer.


Så fint!

Det kan skje. Jeg tror det skjer. Og jeg håper det veldig. Da blir du med i aprilgruppa, i tilfelle, da? :D
 
Back
Topp