Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For en nydelig liten spire[emoji173][emoji173][emoji173] Gratulerer så mye med lille spire med bankende hjerte[emoji7][emoji7][emoji173][emoji9]
Nå er det bare og nyte og vente på alle herlige milepæler som er på vei[emoji173][emoji7][emoji9]Tusen tusen takk [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
7+0
Et lite frø på 9 mm med bankende hjerte! [emoji173]️
Legen sa at sjansen for at det går bra nå er 97% så nå skal jeg lene meg tilbake og nyte at jeg ikke er kvalm [emoji4][emoji1305]
![]()
Nå er det bare og nyte og vente på alle herlige milepæler som er på vei[emoji173][emoji7][emoji9]
Såå godt å høre! [emoji173]️ Nå er det bare å nyte at du er gravid![]()
Jaa [emoji3][emoji173]️

[emoji173][emoji173]
Er ikke følelsen nå bare helt fantastisk?![]()
Nydelig!!! [emoji3][emoji176] Gratulerer så mye med vellykket ultralyd og bankende hjerte
DEN følelsen! Sant???!!!![]()
Så deilig! Nå kan du bare nytepå torsdag er det min tur
![]()
Hurra[emoji177][emoji177][emoji177]
7+0
Et lite frø på 9 mm med bankende hjerte! [emoji173]️
Legen sa at sjansen for at det går bra nå er 97% så nå skal jeg lene meg tilbake og nyte at jeg ikke er kvalm [emoji4][emoji1305]
![]()

Gratulerer! Det må være en helt fantastisk følelse
Har selv bestilt tidlig ul når jeg er 7+0 eller 7+1, men lurer litt på om du selv synes det var en grei timing? Altså, hvis det skulle vært helt opp til deg når du skulle ta ul og om du fikk no ut av det nå,selv om det er tidlig?... Og så betryggende å høre om de 97%![]()
Såååå fantastisk kjære deg[emoji173]️[emoji173]️ for en nydelig liten spire[emoji173]️[emoji173]️ gratulerer så mye og bare nyyyyt[emoji7][emoji7]
Gratulerer så mye
Bare å begynne å glede seg![]()