Aninewe sin graviddagbok ❤️

Herlig at TUL var fin, og godt å ha datoer å se frem til! Jeg hadde første kontroll uke 7+3 tror jeg.. [emoji14] Tok blodprøver da og. Var så på de resterende kontrollene hos jordmor. (men likevel hos legen nesten månedlig. Ble sykemeldt fra uke 10, så [emoji85])

Herlig at TUL var fin, og godt å ha datoer å se frem til! Jeg hadde første kontroll uke 7+3 tror jeg.. [emoji14] Tok blodprøver da og. Var så på de resterende kontrollene hos jordmor. (men likevel hos legen nesten månedlig. Ble sykemeldt fra uke 10, så [emoji85])

Jaa fantastisk ❤️ Har fått time hos jordmor i uke 14 :D Hvorfor ble du sykemeldt?

f13fe47ed1f353d22591f4d77b861fc9.png

8+0 allerede!

Ikke så mye nytt på denne fronten. Lider fortsatt av det som føles som kronisk søvnmangel [emoji23] og jeg er kjempesulten hele tiden!! Har lagt på meg 1 kg, ikke rart med tanke på hvor mye jeg spiser [emoji15] men det skal sies at det er totalt +1 kg siden jeg før vi startet med IVF så går egentlig helt fint [emoji4] ingen kvalme i sikte og tror virkelig jeg har sluppet unna [emoji3]

- 2 uker og 2 dager til 1. svangerskapskontroll hos lege.
- 4 uker og 4 dager til ultralyd i uke 12 [emoji173]️
- 6 uker og 3 dager til første jordmortime!

Jeg prøver å nyte men må nesten innrømme at jeg gleder meg til å være litt lenger på vei med mage og å kunne fortelle det til folk [emoji4]

75f74ff0becef514ddc6820e3e271ed4.png

9 uker allerede!

Tiden flyr [emoji3] skriver ikke så mye siden kroppen er ganske lik som tidligere. Har hatt en del kviser i panna til nå, men nå popper de ut på brystet og ryggen og [emoji15] fint! Hehe [emoji23] har vært litt mer kvalm og hatt mye halsbrann. Heldigvis hjelper det godt med melk [emoji173]️ har fremskyndet TUL nr 2 til 11+3 fordi jeg er så utolmodig og så passet det å fortelle familiene våre den helgen når jeg er 11+5-6. Så da er det bare 2 uker og 3 dager til vi får se på frøet vårt igjen [emoji7]

75f74ff0becef514ddc6820e3e271ed4.png

9 uker allerede!

Tiden flyr [emoji3] skriver ikke så mye siden kroppen er ganske lik som tidligere. Har hatt en del kviser i panna til nå, men nå popper de ut på brystet og ryggen og [emoji15] fint! Hehe [emoji23] har vært litt mer kvalm og hatt mye halsbrann. Heldigvis hjelper det godt med melk [emoji173]️ har fremskyndet TUL nr 2 til 11+3 fordi jeg er så utolmodig og så passet det å fortelle familiene våre den helgen når jeg er 11+5-6. Så da er det bare 2 uker og 3 dager til vi får se på frøet vårt igjen [emoji7]
Tiden flyr altså[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7] Ikke så lenge til tul heller[emoji173][emoji173]

Så bra du slipper unna verste kvalmen [emoji4] Og de kvisene kommer nok til å vare en stund, nesten som å bli fjortis igjen vettu når det kommer til kviser[emoji85][emoji85][emoji85]

Gratulerer med ny uke! [emoji847][emoji322]

Gratulerer med ny uke :)

Gratulerer med ny uke[emoji3][emoji1303][emoji1319][emoji1319]

Gratulerer med ny uke! Koselig å komme inn her å lese :)

Tiden flyr altså[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7] Ikke så lenge til tul heller[emoji173][emoji173]

Nei nå er det bare 2 uker igjen :D <3 og da kan vi endelig fortelle verden om vår lille hemmelighet!

Så bra du slipper unna verste kvalmen [emoji4] Og de kvisene kommer nok til å vare en stund, nesten som å bli fjortis igjen vettu når det kommer til kviser[emoji85][emoji85][emoji85]
Gratulerer med ny uke! [emoji847][emoji322]
Gratulerer med ny uke :)
Gratulerer med ny uke[emoji3][emoji1303][emoji1319][emoji1319]
Gratulerer med ny uke! Koselig å komme inn her å lese :)

Tusen takk dere :D <3

Svarte deg visst midt i qouten isted haha så det forsvant litt! :D
Nei nå er det bare 2 uker igjen :D <3 og da kan vi endelig fortelle verden om vår lille hemmelighet!

Har begynt å planlegge permisjon allerede [emoji3] jeg elsker lister og regnestykker og budsjetter [emoji28]
Vi tenker å ta 100% utbetaling. Med 4 uker ferie i slutten av 2018, 3 uker i 2019 og 8 uker ulønnet permisjon i tillegg til de 39 ukene så blir jeg hjemme ganske presis 1 år [emoji4] så går han i pappaperm, også tar jeg to ferieuker sammen med han i slutten av de 10 ukene og den siste på høsten [emoji4] da begynner bebisen i barnehage i august når han/hun er ca 14 mnd. Veldig fornøyd med planen vår! [emoji3]

Har begynt å planlegge permisjon allerede [emoji3] jeg elsker lister og regnestykker og budsjetter [emoji28]
Vi tenker å ta 100% utbetaling. Med 4 uker ferie i slutten av 2018, 3 uker i 2019 og 8 uker ulønnet permisjon i tillegg til de 39 ukene så blir jeg hjemme ganske presis 1 år [emoji4] så går han i pappaperm, også tar jeg to ferieuker sammen med han i slutten av de 10 ukene og den siste på høsten [emoji4] da begynner bebisen i barnehage i august når han/hun er ca 14 mnd. Veldig fornøyd med planen vår! [emoji3]
Høres ut som en bra plan ❤️:)

9+6

Idag har vært en rar matdag! Siden jeg ble gravid har jeg hatt lyst på ALT hele tiden og har spist en god del mer enn jeg pleier! Men idag var det plutselig stopp? Har såvidt vært sulten idag og har kun spist en skive til frokost og to skiver til lunsj. Nå til middag er jeg stappa av en halv porsjon middag [emoji15] veldig rart når det snur så plutselig!! Er IKKE vant med å ikke være sulten [emoji23] sånn til vanlig og

9+6

Idag har vært en rar matdag! Siden jeg ble gravid har jeg hatt lyst på ALT hele tiden og har spist en god del mer enn jeg pleier! Men idag var det plutselig stopp? Har såvidt vært sulten idag og har kun spist en skive til frokost og to skiver til lunsj. Nå til middag er jeg stappa av en halv porsjon middag [emoji15] veldig rart når det snur så plutselig!! Er IKKE vant med å ikke være sulten [emoji23] sånn til vanlig og

Hei søta[emoji5][emoji5]

Går det bra med deg og spiren? Tenk at du er 10 uker allerede[emoji7][emoji7] tida flyr selvom den egentlig kjennes ut som at den går sakte!!

Det med matlyst er nok helt normalt, går litt opp og ned[emoji5]

Klem

Oppdatering 10+0:
Tenkte jeg kunne begynne med en sånn svangerskapsoppdatering nå, men fjerner en del av punktene siden mye ikke er relevant enda!

[emoji813] Termin: 7. juni 2018

[emoji813] På vei: 10+0

[emoji813] Igjen til termin: 213 dager!

[emoji813] Kjønn: Vi føler begge på oss at dette er en liten gutt! Blir spennende å se om vi har rett :-)

[emoji813] Navn: Har et guttenavn og et jentenavn vi liker veldig godt, de holder jeg hemmelig :-)

[emoji813] Søvn: Sovner 21:30 hver kveld i tillegg til en obligatorisk powernap etter jobb. Men kjente jeg faktisk hadde fått litt energi tilbake igår, orket å brette klær OG ta ut av oppvaskmaskinen[emoji28] (i tillegg til jobb da)

[emoji813] Humør: Det er bra! Litt hormonella til tider [emoji28]

[emoji813] Utstyr: Har kjøpt og fått litt klær, ellers venter vi nok en stund til :) vindusshopper litt innimellom, og utstyrslista er klar! Men vi har faktisk arvet en nesten ubrukt maxi cosi bilstol :D

[emoji813] Vektøkning: 1-1,5 kg

[emoji813] Neste kontroll: På onsdag, hos lege!

[emoji813] Plager: Lite energi, men det ser ut til å snu nå! Ellers lite som plager meg veldig :-)

[emoji813] Barnerom: Gjesterom skal bli babyrom, men det blir nok en stund til enda :-)

[emoji813] Om fødselen: Tenker lite på den enda!

[emoji813] Sulten: Er ikke noe i veien med sulten nei [emoji28]

[emoji813] Dilla på: Norske epler og melk! Salt mat frister mest!

Men idag poppa det ut en liten mage! Det er nok mest luft, men den hadde plutselig en annen form enn tidligere! Skikkelig koselig [emoji7]

Så her kommer et bilde:

dc7f630b8446c03b1c0688cd02e50d46.png

Back
Topp