Oppdatering 10+0:
Tenkte jeg kunne begynne med en sånn svangerskapsoppdatering nå, men fjerner en del av punktene siden mye ikke er relevant enda!
[emoji813] Termin: 7. juni 2018
[emoji813] På vei: 10+0
[emoji813] Igjen til termin: 213 dager!
[emoji813] Kjønn: Vi føler begge på oss at dette er en liten gutt! Blir spennende å se om vi har rett
[emoji813] Navn: Har et guttenavn og et jentenavn vi liker veldig godt, de holder jeg hemmelig
[emoji813] Søvn: Sovner 21:30 hver kveld i tillegg til en obligatorisk powernap etter jobb. Men kjente jeg faktisk hadde fått litt energi tilbake igår, orket å brette klær OG ta ut av oppvaskmaskinen[emoji28] (i tillegg til jobb da)
[emoji813] Humør: Det er bra! Litt hormonella til tider [emoji28]
[emoji813] Utstyr: Har kjøpt og fått litt klær, ellers venter vi nok en stund til
vindusshopper litt innimellom, og utstyrslista er klar! Men vi har faktisk arvet en nesten ubrukt maxi cosi bilstol
[emoji813] Vektøkning: 1-1,5 kg
[emoji813] Neste kontroll: På onsdag, hos lege!
[emoji813] Plager: Lite energi, men det ser ut til å snu nå! Ellers lite som plager meg veldig
[emoji813] Barnerom: Gjesterom skal bli babyrom, men det blir nok en stund til enda
[emoji813] Om fødselen: Tenker lite på den enda!
[emoji813] Sulten: Er ikke noe i veien med sulten nei [emoji28]
[emoji813] Dilla på: Norske epler og melk! Salt mat frister mest!
Men idag poppa det ut en liten mage! Det er nok mest luft, men den hadde plutselig en annen form enn tidligere! Skikkelig koselig [emoji7]
Så her kommer et bilde: