Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her! Jeg lagde det gigaregnestykket med alt av inntekter vi ville få inn, og fant ut hvor mye jeg måtte sette av hver måned. Koste meg GLUGG ihjel med å regne det ut [emoji23][emoji23] Evig mattenerd ass.. [emoji14] Her har det i alle fall gått overraskende greit å ha litt mindre å rutte med hver mnd. Så lenge jeg klarer å holde meg i skinnet når det gjelder nettshopping av babystæsj... [emoji849][emoji849][emoji23]
Så spennende med OUL forresten! Deilig å ha fått datoen Herlig å høre at alt går så bra med deg nå [emoji173]️
Herlig oppdatering[emoji173][emoji7][emoji7] Gleder meg til ul oppdatering i morgen[emoji175]Oppdatering uke 11:
[emoji813] Termin: 7. juni 2018
[emoji813] På vei: 11+2
[emoji813] Igjen til termin: 204 dager!
[emoji813] Kjønn: Fortsatt guttefølelse
[emoji813] Navn: Har et guttenavn og et jentenavn vi liker veldig godt, de holder jeg hemmelig
[emoji813] Søvn: Har fortsatt et stort søvnbehov men det har komt seg ekstremt den siste uka! Har fått tilbake (nesten) den vanlige energien min [emoji3]
[emoji813] Humør: Glad! Og en smule lettrørt [emoji23] gråter av hunder som er alene hjemme på reklame! Programmer som veterinærene og dyrepasserne kan jeg bare glemme [emoji23][emoji23]
[emoji813] Utstyr: Kjøpt litt brukt utstyr siden sist så nå mangler alt som skal kjøpes nytt, så er jo egentlig det meste [emoji14]
[emoji813] Vektøkning: 2 kg
[emoji813] Neste kontroll: TUL i morgen! Her i huset går det i mye sommerfugler i magen i kveld.
[emoji813] Plager: Har begynt å kjenne det litt i ryggen.. Håper det bare er tilfeldig.
[emoji813] Sulten: Den har normalisert seg [emoji3] men er nok litt mer sulten enn vanlig.
[emoji813] Dilla på: Norske epler, melk og kefir.
Er så vilt spent på TUL i morgen!! [emoji173]️
Det her går unna! tenk, snart er du over kneika! Masse lykke til i morgen [emoji173]️
Herlighet du er jo snart 12 uker Hvor fort har ikke det gått da?!
Lykke til på UL i morgen!
Lykke til på UL! Godt at du føler deg mer energisk, det kan være enormt tappende å være sliten hele tiden i 1.trimester..
Oi, så spennende med TUL! Masse lykke til med det [emoji173]️Hahha ja er så morsomt at et budsjett kan være såå morro [emoji23][emoji3] ja jeg har troa på budsjettet mitt! Jeg klarte meg fint med mindre penger i månedene før IVF når vi drev og sparte opp [emoji3]
Kjempespennende [emoji173]️ og TUL imorgen igjen!!
Kjekt å høre fra deg [emoji8]
Masse lykke til [emoji173]Oppdatering uke 11:
[emoji813] Termin: 7. juni 2018
[emoji813] På vei: 11+2
[emoji813] Igjen til termin: 204 dager!
[emoji813] Kjønn: Fortsatt guttefølelse
[emoji813] Navn: Har et guttenavn og et jentenavn vi liker veldig godt, de holder jeg hemmelig
[emoji813] Søvn: Har fortsatt et stort søvnbehov men det har komt seg ekstremt den siste uka! Har fått tilbake (nesten) den vanlige energien min [emoji3]
[emoji813] Humør: Glad! Og en smule lettrørt [emoji23] gråter av hunder som er alene hjemme på reklame! Programmer som veterinærene og dyrepasserne kan jeg bare glemme [emoji23][emoji23]
[emoji813] Utstyr: Kjøpt litt brukt utstyr siden sist så nå mangler alt som skal kjøpes nytt, så er jo egentlig det meste [emoji14]
[emoji813] Vektøkning: 2 kg
[emoji813] Neste kontroll: TUL i morgen! Her i huset går det i mye sommerfugler i magen i kveld.
[emoji813] Plager: Har begynt å kjenne det litt i ryggen.. Håper det bare er tilfeldig.
[emoji813] Sulten: Den har normalisert seg [emoji3] men er nok litt mer sulten enn vanlig.
[emoji813] Dilla på: Norske epler, melk og kefir.
Er så vilt spent på TUL i morgen!! [emoji173]️
HurraEn perfekt baby [emoji173]️
Så fin[emoji7][emoji7][emoji7]En perfekt baby [emoji173]️
En perfekt baby [emoji173]️
[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️En perfekt baby [emoji173]️