Aninewe sin graviddagbok ❤️

Okei da må jeg bare prøve!! [emoji3]
Bekken og barn har klinikk i Bergen også[emoji4] Var der du bor ikke sant? Eller har Gravidtåka gjort deg gjeldende[emoji28]

Åh så fin mage ❤️ JEG VIL OGSÅ HA!

Åh så fin mage [emoji173]️ JEG VIL OGSÅ HA!

Takk [emoji173]️ den kommer!
Prøv å nyt hver dag at du endelig er gravid, det har jeg fokusert veldig på og da går tiden fort [emoji173]️

Bekken og barn har klinikk i Bergen også[emoji4] Var der du bor ikke sant? Eller har Gravidtåka gjort deg gjeldende[emoji28]

Joda helt riktig [emoji3][emoji3]

Tusen takk for tipset [emoji3][emoji173]️
Har alltid vært redd for kiropraktor pga knekking [emoji24] så kjenner jeg får litt angst av å tenke på det. Men må jeg så må jeg...

Jeg har ikke vært hos kiropraktor i forbindelse med graviditeten men har vært på grunn av nakkeplager og det var fantastisk! Det gjorde ikke vondt, det var bare kjempegodt og jeg ble fort bra :)

Så fin mage! Håper du får behandling snarest og slipper å ha smerter :(:)

Så fiiin babymage[emoji7][emoji7] vis den stolt frem!![emoji173]️[emoji173]️

Ååh! Gratulerer med fin baby på UL og med DEN søte babybumpen [emoji7][emoji173]️

Jeg har ikke vært hos kiropraktor i forbindelse med graviditeten men har vært på grunn av nakkeplager og det var fantastisk! Det gjorde ikke vondt, det var bare kjempegodt og jeg ble fort bra :)

Så braa [emoji3][emoji1305] takk for at du deler erfaring!!

Så fin babymage[emoji7], jeg er en uke bak deg og har ikke like fin mage
[emoji23][emoji23]

Haha [emoji23] min kom veldig plutselig [emoji1305] i følge appen min er det vanlig at den kommer i løpet av uke 14 så kanskje du også får mage om noen dager [emoji3]

Må bare dele dette! Har til nå bare kjent kanten av livmora ganske langt nede. Og babymagen til nå har nok bare vært luft. Men idag, 13+6 så våknet jeg og kjente en stor klump på magen, så måtte ta bilde:

2dc1a2ca8fa00c3d367bc94d4e77e618.jpg

Seeee så kult!! [emoji3] er så gøy å se at noe skjer!!

(Se bort i fra utvaska truse [emoji23])

d08a8d3b8b2387a16559642fca84dde2.png

Allerede ny uke og tid for ny oppdatering [emoji3]
14+1 idag [emoji173]️

Babyen er nå hele 10 cm lang og veier 50 gram [emoji3] ikke noe mikroskopisk lenger nå! Tiden flyr avgårde og jeg nyter dagene med voksende mage [emoji173]️ skal til jordmor for første gang på torsdag, det gleder jeg meg til [emoji3]

Det er akkurat 4 uker igjen til OUL [emoji7] har begynt å bli veeldig spent nå!! Fire uker går jo kjempefort!! Og når jeg har kommet så langt er allerede babyen rukket å bli nesten dobbelt så lang og nesten fem ganger så tung som nå [emoji15]

Jeg nyter livet som gravid [emoji173]️

Tiden etter OUL går sååå fort! Nyt Tiden! Håper formen din fortsatt er grei ? :happy:

Tiden etter OUL går sååå fort! Nyt Tiden! Håper formen din fortsatt er grei ? :happy:

Jeg prøver å nyte hver dag [emoji4] formen er fortsatt veldig fin! Takknemmelig for det [emoji173]️

Hvordan går det med deg? Snart i mål du? [emoji3]

Back
Topp